Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ben erg benieuwd meiden, ik kan niet meer wachten in ieder geval. Ik droom veel over haar en wil haar zo graag vasthouden en knuffelen..

2. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames, ook hier druk - helaas nog steeds onzekerheid op werkvlak voor ons.

Gefeliciteerd met je neefje Mirri! Dreamz wat komt het dicht bij! Nog even, ik smelt weer bij elke pasgeboren baby..... Heerlijk wat ga je straks genieten! Het is precies zoals Y30 zegt, zeker bij de eerste, nu bij m'n derde is het weer een feest van herkenning en ultiem genieten!
    Hier alles goed, 1 keertje ziek geweest, arme man, voor de rest super, baal alleen een beetje dat ook deze zo hard groeit, buiten de curve en dus oogt hij als 10 maanden ipv van 5... het is cliché maar het gaat zo snel, ik kan hem wel klein kijken. Maar hij absoluut verliefd op hem!

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx Puckje, herkenbaar dat klein kijken. Bij de oudste kon ik m wel groot kijken en nu de derde en laatste mag mn baby'tje blijven.
    Vandaag is ze precies 1, 5 jr en ze is zo pittig, kan zichzelf goed vermaken en is vrolijk, Heeft dr eigen willetje en wanneer ze voor de borstvoeding bij me is ze weer mn kleine baby ♥

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Grappig ik kon ook zo van haar dromen Dreamz, wat kan dat verlangen groot zijn.. nog even geduld ;)

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    En hoe was het?

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Inderdaad heel herkenbaar, hier gaat het voor mijn gevoel ook veel te snel. Wat puckje schrijft is hier precies zo, de "kleine" zit steeds op of boven de +2 lijn en lijkt daardoor ouder dan hij is, en dat terwijl het toch al zo snel gaat.

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Zevoelde zich nog niet goed Y30 dus kan zaterdag pas.... heb de foto's gezien,
    het is n prachtig ventje. Mooi om je familie te herkennen in een baby'tje

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dreamz, al last van nesteldrang?

Meleka, hoe gaat het met Eva?

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Mirri, ja heel erg! Ik ben iedere dag wel bezig om mijn huis aan kant te houden en te regelen :D
    We moeten nu nog de box opzetten en een rolgordijn ophangen en dan zijn we er helemaal klaar voor.
    Gister bij de VK geweest en de kleine meid ligt vast in mijn bekken dus zij is er ook klaar voor!

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Mooi dat ze helemaal is ingedaald! Nog een paar weken!!

11. Alf

Alf Niet meer actief

Dreamz, Succes met de laatste loodjes! En plezier met de laatste regeldingetjes en dagdromen! Jelle hier kwam met 35w4d dus hou jij die kleine dame nog maar mooi een paar weekjes lekker warm in je buik! :)

All, zwaai... ik ga proberen weer wat vaker mee te kletsen hier :)

12. Alf

Alf Niet meer actief

Y30, Even nav andere topic; Och arm.. jouw manneke ook aan de puffers? Alleen bij last of ook onderhoud? Sneu he.. ze zijn nog zo klein!
    Loopt J wel netjes op schema? Mijn J loopt door vele ziek zijn en te weinig lucht (blijkt nu) echt best wat achter. Rolt niet, tijgert niet, kruipt niet. Fysio snapt er niets van want hij is wel sterk genoeg. Heeft wel een 'karaktertje' zegt ze... :)
    Hahaha... ojee!
    Zojuist een mijlpaal want meneer trekt zichzelf na een aantal dagen proberen nu zelf tot staan in zijn bedje

13. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hallo lieve meiden, ik merk in mn drukke leventje als mamma dat ik er vaak niet meer toe kom om hier te schrijven. Ik lees echter nog wel mee hoor! Dreamz wat spannend, het is dan eindelijk bijna zover!
    Alf wat een pech met jullie mannetje. Hopelijk heeft hij er niet meer al te veel last van nu hij zijn puffers heeft.
    Hier alles goed, behalve dat ik redelijk stresskipje ben op het moment en dus weer elke dag hartkloppingen... vind het moeilijk daar vanaf te komen (lees: mezelf onder controle te krijgen)... het is de combi van te veel willen en niet kunnen en een belachelijke drukte en te groot verantwoordelijkheidsgevoel op het werk. Nou ja, gelukkig gaat het met Quinn helemaal geweldig. Het is werkelijk een heerlijk mannetje, superwijs en lief, wel een pittige met een mega stemband, ik roep al de hele tijd dat hij zanger gaat worden met dat volume hahahaha!
    Alweer bijna een jaar... en het wordt alleen maar leuker! :)

Dikwijls denk ik terug aan mijn "miskramen" tijd en ben zooooo blij dat we hebben doorgezet! Ik lees ook nog wel eens verhalen van meiden hier... jeetje wat een kracht en vechtlust!

Nou meiden zwaaaiiiii!! en wellicht tot snel... :)
    Oh iemand roept mamma... *smelt*

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nee, J doet het verder wel goed. Hij is niet snel qua ontwikkeling, rolde pas rond een half jaar en kan nu nog niet kruipen, wel tijgeren.
    maar ik heb niet het idee dat dat iets met die piepende longetjes te maken heeft. Hij heeft nu ook al een tijd geen piepje meer, dat speelde van half augustus tot half oktober, toen was hij eindelijk van het slijm af, en was het piepje over. Ik hoor hem soms nog wel reutelen (zo noemen wij het, als je het slijm hoort gaan), maar hij is een aantal keer bij de huisarts geweest wegens ziek zijn (is nogal vatbaar) dat er geen piepje was.

Wat naar dat jullie J. zo veel last heeft dat hij een achterstand heeft ontwikkeld. Is hij verder wel een blij kind, of heeft hij veel last?
    Onze J. vond die puffers echt vreselijk.

Was verder benieuwd was N.T. ook jou huisarts? Hij was vroeger wel de mijne en tot zijn overlijden die van mijn moeder. Vond het nogal wat allemaal.

15. Alf

Alf Niet meer actief

Wat fijn dat jullie J piepvrij is! Hij hoeft niet aan de onderhoudsmedicatie dus gelukkig?! Hopelijk groeit ie snel over het reutelen en piepen heen!

Onze J is over het algemeen heel blij gelukkig. Wel wat gefrustreerd soms omdat hij niet alles kan wat hij wil. Hij ontwikkelt wel, maar erg traag.
    Puffen gaat hier heel goed. Hij huilde de eerste week wel, maar nu zet ie dat ding zelf op zijn snuit. Ik heb hem ook bewust tussen zijn speelgoed gelegd. Reuze interessant vindt ie het ;)

NT was niet mijn ha. Ik zit in WH. Het was en is een verschrikkelijk verhaal. TH staat nog steeds op zn kop.
    Kom je nog wel in WH/TH? Grappig idee dat ik je daar zomaar zoy kunnen zijn tegen gekomen :)

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Alf en Y30 wat moeilijk dat jullie kindjes aan de puffers moeten en jouw J zelfs achterstand Alf....weleens aan homeopathische ondersteuning gedacht ? Naast de reguliere medicatie hoor.maar het kan zijn dat ze die dan minder hoeven te nemen. Heb er zelf goede ervaringen mee. Mn oudste kwam zo van zn chronische oorontstekingen af.
    Joehoe, leuk dat je komt zwaaien, keep coo, meis. Mamma zijn is nu je belangrijk ste missie ;)

Hier, zo naar de gyn, met spoed tussendoor. Had n heftige menstruatie maar bleek zwanger te zijn...maar voor n mk ergheftige kramp dus ff na laten kijken. Eva heeftwel genoten van pakjesavond en haar kado'

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Mirri, wow, ben benieuwd wat er uit is gekomen bij de gyn!

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dreamz, mn bm is leeg maar wel vocht of bloed in de buikholte. ?.moest blijven in het zh maar lig alleen af te wachten...pijn is er nog er is bloed geprikt morgen weer en dan hopelijk naar huis als de waardes zijn gezakt, zijn ze gestegen wordt t opereren....

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jeetje Mirri, wat balen :(
    Heel veel sterkte xx

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ja, ga zondag weer naar WH voor de verjaardag van mijn moeder. Inderdaad een gek idee dat we elkaar misschien wel eens gezien hebben.

Deel Deze Pagina