@Mirri: heb op het andere topic al gereageerd, maar nogmaals heel veel sterkte, hopelijk is een operatie niet nodig.
Y30, lollig.. ik loop zondag mijn gebruikelijke kilometers naar 'die mooie tuin achter de kerk' in WH. Zal naar je uitkijken. Word nu wel nieuwsgierig naar van wie je d'r ien bent hahaha.. Alvast gefeliciteerd met je moeder!
Thnx Alf, ik ben geopereerd en mag nog n nacht blijven Joehoe, van harte gefeliciteerd hoop dat jullie een leuke dag hebben
Thnx Alf, operatie was geslaagd er zat al een flinke zwangerschap van 7 weken inmn eileider. Andere ook weg laten halen omdat ik dit risico niet meer wil lopen en met 3 kids zijn we wel compleet Nu thuis herstellen, duurt 2 tot 3 weken ben nog erg brak van de hele toestand
Phoe hee.. wat een verhaal. En wat een dappere beslissing om beide eileiders te verwijderen. Rust goed uit, het is weer niet niks zeg..
We komen van oorsprong niet uit WH, ben er ien van mensen uit nijmegen en amsterdam, pas in WH komen wonen toen ik 6 was. Daar verder (behalve moeder)geen familie. Jij kwam uit Sch**** van oorsprong, toch?
Klopt. Woon zelf pas vijf jaar hier. En dát vond ik al een hele overgang. Laat staan van a'dam naar wh
Haaaaaai allemaal Allereerst een goed en snel herstel voor Mirri. Met mijn Eva gaat het heel goed. Nou ja, last van tandjes op het moment. Tussen onze vakantie (ze was ziek in Turkije) en nu heeft ze het even moeilijk gehad, rust en regelmaat waren ver te zoeken. Nu krijgt ze de rust gelukkig weer te pakken en dat is te merken. Ze eet weer goed en heeft sinds gister eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen tot 6 uur. Over puffers gesproken. Daar kan ik tegenwoordig ook over meepraten. De reden van mijn tijdelijke afwezigheid hier. In november ben ik per ambulance met tatu afgevoerd naar het Radboud. Al het hele jaar klachten. Hooikoorts dacht ik. Op vakantie in Turkije in september flink benauwd geweest, maar achteraf gelukkig geen (echte) aanval gehad. Brr, moet er niet aan denken in Turkije. Hyperventilatie dacht de huisarts. Niet dus, ik heb astma! Nooit geweten. Ben van de eerste hulp overgebracht naar de intensive care en daarna naar de longafdeling. En nu weer thuis met een flinke dosis medicatie om de boel onder controle te krijgen. Papa heeft super voor ons meisje gezorgd, maar o wat moeilijk om haar weer niet bij me te hebben. Dit was de derde ziekenhuisopname in een jaar. Ik ben erg geschrokken. Meer dan 12 uur lang zeer benauwd rondgelopen denkend dat ik hyperventileerde. Daar wilde ik niet aan toegeven om geen angststoornis te gaan ontwikkelen. Tot het echt niet meer ging. Het verklaart wel het een en ander. Ik heb veel van de zorg voor Eva aan mijn man over gelaten. Wat voelde ik me schuldig daarover. Ergens ging het niet. Te oud, dacht ik. Nu weet ik dat het lichamelijk was en dat ik ziek was. Niet leuk, maar nu weet ik het tenminste. En kan ik geholpen worden en wordt het weer alleen maar leuk om met Eva bezig te zijn. Ik ga weer meelezen en -schrijven
Hoi meiden, Ook hier even een update. Afgelopen vrijdag kreeg ik op 36w2d wat last van voorweeën. Deze hebben een aantal uren aangehouden en toen dacht ik dat het begonnen was. Ik heb toen de vk gebeld en die is langs gekomen. Zij heeft toen even gevoeld hoe het er voor stond en ik had al een krappe 2 cm ontsluiting. Daarna is het een paar dagen rustig geweest, maar ik ben vanavond mijn slijmprop verloren. Nu maar hopen dat het snel mag gaan beginnen, want ik kijk er zoooo naar uit! Meleka, welkom terug! Goed dat je nu weet wat je hebt!
Oooooh wat spannend, Dreamz! Ik wens je alvast een hele mooie bevalling. Haha, ik krijg gewoon plaatsvervangende kriebels, geloof ik
Meleka, welkom terug, wat akelig dat je zo weinig puf had en het niet eerder als astma is herkend, dat had wat ellende kunnen besparen. Hoop dat je nu snel fitter voelt en weer lekker met jouw Eva kan tutten Ik herken het wel, nu ook ff futloos, blij dat ze metbOma mee is maar ben ook blij als ik weer zelf wat voor haar kan doen. Dreamz....spannend....ik duim voor je en denk aan je. Hoop dat het allemaal soepel en makkelijk gaat voor jullie en je snel vannjullie meisje kan genieten
@dreamz: Spannend!! Hoop mee dat ze zich snel aandient. @Meleka: leuk dat je er weer bent. Vervelend dat je zo lang met iets rond gelopen hebt, wat met goede medicatie zo goed te controleren is. Maar goed, nu je het weet kun je verder. Lekker de schade in gaan halen met Eva.