Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Jaja 12-12-13 is mooi maar 12-12-12 was helemaal knap gedaan Alf ;)

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Mirri, wat een ellende! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Meleka, wat een verhaal zeg!!! Slecht van je ha, ook. Potverdorie zeg. Hopelijk is de boel snel weer stabiel.

Alf, vast van harte. Bijzonder hoor, zo'n eerste verjaardag.

En Dreamz, go with the flow (niet dat je keus hebt;)) Je kan het!

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jaaa Alf, prachtige datum :) gefeliciteerd met jullie kleine man!
    Ik hoopte eigenlijk op vandaag hihi 11-12-13 maar dat gaat ni meer lukken, dus we gaan nu voor de 12e. Alleen aanstaande vrijdag he, de 13e...

Maria, dankjewel ik ga lekker mee in de rollercoaster.
    Ik mag nu ook officieel in bad bevallen dus daar ben ik heel blij mee.

Mirri hoe gaat het met je?

Ik hou jullie op de hoogte hoor!

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx Maria. Alf van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag ! Veel plezier vandaag.
    Dreamz je hebt het niet voor t kiezen...hoop dat ik je vandaag nog kan feliciteren.
    Lijkt me leuk een badbevalling, tis mij 3x niet gelukt ;)
    Blijf ne thuis of kan dat ook in het ziekenhuis?

Hier nog ergmoe en suf, kan nog niet veel doen, snel n gevoelige buik. Gelukkig loopt Eva zelf d trap op en af ga ik op mn billen met haar op schoot

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi allemaal!

@Dreamz: spannend! Heel veel succes en op het moment dat je denkt dat je het niet meer trekt, is het bijna klaar en kun je je mooie mini-mensje bijna in je armen houden! Komt goed! :)

@Meleka: jeetje zeg! Wat een verhaal! Fijn dat alles dan nu wel snel duidelijk is geworden en er behandeling is. En hopen dat je nu gauw opknapt en echt optimaal kunt gaan genieten van Eva!

@all: hier heftige tijden. Caitlyn slaapt baggerslecht nog steeds, maar de afgelopen tijd wel heel slecht weer. Eerder deze week leek het even beter te gaan, ben ik gestopt met de zetpillen die ze al weken 2-3 keer per dag krijgt en in de loop van de dag was het weer helemaal mis en de nacht weer bagger :( Gister eind van de dag dus weer gestart met de zetpillen en nu gaat het weer beter en ligt ze even in te halen.
    Ik dacht steeds tandjes, maar dit gaat eigenlijk al non-stop vanaf dat ze 10-11 maanden is, en na het lezen van een ander topic waar kindjes met steeds verhoging toch ofwel oorontsteking ofwel blaasontsteking bleken te hebben, ga ik zo na de lunchpauze toch de huisarts maar even bellen om 'r te laten checken, hopelijk vanmiddag nog. Nou heeft ze vanaf 10-11 maanden dus ook wel echt steeds tandjes die doorkomen, begon met boven 2 snijtandjes, toen onder, toen boven twee kiezen, nu onder twee kiezen weer en boven drukken de hoektandjes ook al. Maar toch... niet zonder zetpil kunnen al die tijd is toch echt niet helemaal normaal :(
    Wij lopen iig op onze laatste benen hier, dus tijd voor verbetering... ;)

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel Rozemarijke!
    Het is nog steeds rustig in de buik..

Mirri, lekker rustig aan meid, probeer zo veel mogelijk te rusten.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Alf: Gefeliciteerd!! Vliegt om zo'n 1e jaar.

@Dreamz: Zal vast niet heel lang meer duren.

@Rm: Wat naar dat Caitlyn zich zo rot voelt dat ze niet zonder zetpillen kan. lijkt me i.d.d. goed plan om haar even na te laten kijken.

8. Alf

Alf Niet meer actief

Dreamz, Maak er dan maar 14-12-'13 om 16.15 van ofzo.. zie maar..
    Precies op volgorde is zó saai :p

9. Alf

Alf Niet meer actief

Hier, kind ligt rondom verwend, rozig en uitgeteld op bed. Wat is dat leuk zeg, zin eerste verjaardag. Het principe: Hé visite.. cadeautjes!!! Zit er op zón dag al snel in.
    Mama gaat ook op tuk. Ben kapot!!!

Thnx voor de felicitaties!!

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Alf, alweer bijgekomen van het feest ;)
    RM hopen dat 2014 rustiger is voor jullie. Bennje nog bij de ha geweest met Caitlyn?

Dreamz, ik kwam ff spieken of je al gepost hebt...hoop dat alles goed gaat

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden, baby is nog steeds in de buik hoor.
    Helemaal geen tekenen dat het er aan zit te komen.
    Word wel totaal blauw geschopt vanbinnen, dus van mij mag ze komen!

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ohhh, valse start....is ze lekker aan t schoppen, dan heeft ze het nog naar dr zin ;)
    Echte laatste loodjes Dreamz, die wegen zwaar ;)

13. raspberry

Al dat gerommel scheelt meestal wel bij de bevalling zelf Dreamz! Maar hopen dat ze zich nu snel aan gaat dienen! :)

@all: Caitlyn heeft een oorontsteking. Donderdagmiddag was de praktijk gesloten, (zul je altijd zien natuurlijk ;)), dus vrijdagochtend gebeld en vervolgens brak haar oortje door :( Nu aan de AB en ze lijkt al wat op te knappen, want heeft vanmiddag zowaar een halve boterham weer eens op, voor het eerst in weken... 9 januari controle bij de KNO, dus dan maar eens goed laten kijken of alles echt OK is, of dat er nog meer actie op dat gebied nodig is.

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Och, arme Caitlyn...zo pijnlijk. Als t doorgebroken is heeft ze t ergste gehad. Maar daarvoor herken je t niet snel...hier goede ervaring met homeopathische middelen tegen oorontsteking.
    Beterschap, hoop dat t slapen ook snel beter gaat.

15. raspberry

Thirza had altijd koorts en was dan ook altijd snotverkouden. Caitlyn had wel wat verhoging, maarja, ook tandjes, dus ik dacht niet aan de oortjes, ook niet omdat ze al buisjes heeft natuurlijk.
    Maar vandaag begon ze wel flink te snotteren, alsof de AB het losgetrokken heeft, zeg maar, dus hopelijk nu snel opgeknapt en rust in de tent :)

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoop het voor je!

17. Alf

Alf Niet meer actief

Beterschap RM!

Meleka, Jeetje joh, wat schrikken! Gelukkig duidelijkheid. Neent iig een hoop angst en onzekerheid weg, maar wel superrot!

Mirri, Hoe gaat het nu met jou?

*& denkt aan en duimt voor Dreamz*

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Beterschap voor jullie meisje RM..

Hier nog steeds baby in de buik..
    Druk als altijd maar ik heb echt het idee dat ze zo weinig ruimte meer heeft..
    Als ze zich uitrekt voel ik het echt van boven tot onder :)
    Van mij mag het nu wel eens los gaan.
    Enne o ja, het gezellig maken in bed helpt geen r**t om de boel op te wekken :D

19. Alf

Alf Niet meer actief

Bedankt voor de info Dreamz hahaha..

Hopelijk nu snel aan de barensweeën!
    Ananasharten kun je nog proberen ;)

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    He gatverdarrie hahaha.