Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    En dreamz?? Al nieuws?? Ik hoop het voor je!! Eindelijk je meisje in je armen houden!

Good luck!

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Helaas dames, we zijn hier nog steeds met z'n tweeën...
    Vandaag wel weer een hoop gerommel gehad en wat slijm en een drup bloed verloren, maar zet helaas nog niet door...
    Afgelopen vrijdag vk controle gehad en die heeft geconstateerd dat mijn buik nu op 40 weken ligt, dus zij wilde me even door een gyn laten zien.
    Aanstaande maandag heb ik een afspraak.
    We gaan de mogelijkheden bespreken..

Het zou best kunnen dat ik ze me adviseren om in te leiden omdat die kleine waarschijnlijk aan de flinke kant is...
    Ergens hoop ik dat aanstaande maandag blijkt dat ik nog meer verweking en ontsluiting heb, zodat mijn lijf het lekker zelf mag gaan doen.

Als blijkt dat ze het nog goed heeft in mijn buik en er waarschijnlijk geen problemen met de bevalling worden verwacht, ga ik denk ik wel afwachten tot het vanzelf doorzet, in ieder geval tot aan de uitgerekende datum.
    Zelf heb ik het gevoel dat het zo lang niet meer zal duren.

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Kwam ff spieken Dreamz, je houdt het spannend. Hoop voor je dat t nog wel voor kerst is dat je je meisje mag knuffelen ;)
    Tussen de kerstvoorbereidingen door denk ik aan je ;)

zelf gelukkig al wat fitter na de operatie.....eerste week erg beroerd geweest tweede week kan ik steeds meer doen gelukkig maar ben nog niet de oude.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @dreamz: ga je voor een thuisbevalling of z'huis.
    In het laatste geval hoop ik dat je meisje niet met kerst of oud en nieuw komt;)

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden, ik ben vanmiddag bevallen van ons prachtige meisje.
    Vanmorgen om 5 uur begon het met direct regelmatige weeën en amper 12 uur later was ze er.
    Na een heftige bevalling met een flinke weeënstorm ligt ze hier nu tevreden naast me, we zijn mega trots!
    Ze heeft wel een moeilijke start gehad doordat ik een pethidine prik heb gehad, maar ze doet het nu helemaal prima!

6. Alf

Alf Niet meer actief

Gefeliciteerd Dreamz!!!

7. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Dreamz! Heerlijk genieten nu!

8. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mirri, had nog niet gereageerd maar wat een ongelofelijk verhaal en wat naar dat je dat weer mee moeten maken, ik kan me goed voorstellen dat je je nog niet 100% voelt, hoop dat je deze periode n beetje kan ontspannen.

@iedereen, ik lees nog steeds mee, mr hier m erg slechte slaper, lees: hij wil om de 2 uur z'n speen, en werk 4-5 dagen dus ben beetje op... Hij is nog steeds superlief hoor!

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Eindelijk Dreamz. Van harte gefeliciteerd!!!

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow Dreamz ♥telijk gefeliciteerd, geniet van elkaar

11. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Dreamz van harte!! Eindelijk je wondertje!! Goed gedaan! Geniet ervan wijffie!!

@Mirri > heel veel sterkte, wat een verhaal!! Je moet zo'n operatie niet onderschatten hoor! Rustig aan meis!

@Meleka, hoe gaat het met jou? Alweer wat beter?

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx Puckje en Joehoe...ik doe mn best voorzover dat gaat met ons kleine meisje ;) lichamelijk gaat t al beter . Nog wel snel moe...tis emotioneel een bizar gevoel dat na alle moeite voor Eva er nu een spontane zs door de pil heen kwam....t was echt welkom geweest maar ik voelde al dat het mis was

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dreamz wat mooi dat ze er na al dat wachten nu is ;)
    Hoop dat jullie snel herstellen van de heftige bevalling.
    geniet van je kraamtijd ♥
    Moben we haar naam weten?

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @dreamz: Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het wachten er op zit en je je kleine meid nu heerlijk in je armen kunt houden.
    Lekker genieten van deze speciale eerste momenten!

@Miri: kan me voorstellen dat het heel raar/rot voelt, zomaar zwanger en het voor je je het goed beseft al weer kwijt zijn. *knuf*

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Bedankt meiden, haar naam is T.essa :)

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

*breekt even in*

@Dreamz: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Geniet er maar lekker van!

*breekt weer uit*

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Hoop, duim dat je binnenkort weer reden hebt om hier mee te kletsen ;)

Thnx Y30 is idd ff de wereld op zn kop....

Dreamz, mooie naam en vast en zeker een mooi meisje ;)

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Bedankt lieve meiden, het is een prachtig meisje.
    Ik ben echt totaal verliefd en verknocht aan haar.
    Dit is liefde in de puurste vorm.
    Fijne dagen allemaal!

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Dreamz: gefeliciteerd! Mooie naam! :) Geniet van die kleine meid!

@Mirri: jeetje joh, dat is ook wat, nu zomaar ineens door de pil heen zwanger. Dat verwacht je niet helemaal met jouw geschiedenis. En wat verdrietig dat het dan toch mis gaat. Dikke knuffel!

@all: nou, huize pech en ongeluk hier hoor, pfff... ;) Kerstnacht met Caitlyn naar de eerste hulp geweest toen die al een uur lag te krijsen. Die 'konden niets vinden, alleen is het buisje in haar linkeroor eruit en er zit viezigheid achter haar oortje'. Tja, zonder viezigheid achter haar oortjes had ze al last en kreeg ze er al buisjes voor, laat staan als er nu dus weer prut zit. Maar vannacht is het weer doorgebroken denk ik, want zag net bij het naar bed brengen een vlek op de mouw van haar nachtslaapzakje, waar ze altijd met haar hoofd/oortje ligt. Manlief had tweede helft van de nacht dienst en heeft 'r vanochtend om 5 uur uit bed gehaald, toen slapen niet meer wilde, dus ik zag het net pas. Ze heeft vandaag overdag 3,5 uur achter elkaar geslapen, dus hoop dat het -zeker met even 4 zetpillen per dag op advies van de HAP- vannacht even rustiger wordt. Kunnen we wel weer even gebruiken na een week slechte nachten weer :( En zij wel helemaal, want de afgelopen week haalde ze max 11 uur per etmaal en meestal minder.
    Ga morgen iig gelijk de KNO bellen, en hopen dat die niet tussen de feestdagen gewoon gesloten zijn, en eens zien of er iets te regelen valt, zodat ze op basis van de huidige info misschien gewoon zonder controle-afspraak alvast ingepland kan worden voor nieuwe buisjes. Want uitzingen tot 9 januari en dan nog eens 6-7 wachten tot we aan de beurt zouden zijn voor een ingreep, dat gaan we niet trekken.
    Verder doet ze het wel vrij goed en is ze in ieder geval superschattig. Ze blijkt een voorliefde voor vogels te hebben, en kan nu ook vogel zeggen, (nouja: goo-gel. Echt heeeeeeeeeeel schattig :D). Heeft ze ws van allebei haar opa's, echt zo grappig, hoe dat dan blijkbaar gewoon in de genen zit! Wij hebben beide niks met vogels, (iig niet meer dan de gemiddelde mens ;)), maar snap nu waarom ze altijd achterover in de draagdoek naar de lucht hangt te staren :D

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx RM ;)
    Arme Caitlyn en jullie ook, weer ziekenboeg, Beterschap...hoop dat je terecht kan morgen.
    wel mooi dat je evengoed nog kan genieten van haar en dat ze zich zo leuk ontwikkeld ;)

Deel Deze Pagina