Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow, goed nieuws Aowyn ;)
    Leuk dat hij gaat reageren, ik kijk er ook naar uit om wondje fasen weer te ervaren :D
    Gaaf dat hij t zo goed doet op je BV, ik hoop dat mij dat ook gaat lukken ;)

Grtjs

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen helaas zelf had ik veel liever thuis gebleven maar dat gaat dus niet gebeuren beetje jammer maar verander er niks aan.
    ik neem aan dat de kraamzorg wel gewoon naar de 3de verdieping komt het is trouwens precies de zelfde trap als de trap naar de eerste verdieping

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    snelly ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen inderdaad veel meiden op het moment.

meiden kunnen jullie me uitleggen wat je precies voelt als je BI hebt??
    ik heb namelijk best wel last van mijn bekken ik mag nu bellen voor een afspraak te maken dan gaan ze zooltjes aanmeten scijnt te helpen omdat je als zwangeren een andere houding aanneemt.

we zijn vandaag wezen kijken voor een autootje voor erbij we vinden de kinderopvang erg duur worden en nou heeft mijn man de mogelijkheid om 4x9 te gaan werken dus denk dat we daar maar gebruik van gaan maken nu gaat hij met de bus van het bedrijf erg handig maar soms ook erg omhandig je bent echt gebonden aan bepaalde tijden en als onze dochter ziek is en dus opgehaald moet worden dan moet hij of met de taxi naar huis of ik moet naar huis niet echt handig dus.
    dus een 2de auto heeft voor ons veel voordelen

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mimi, Miss voor de zekerheid Ff informeren bij kraamzorg ?
    Succes met t vinden van n autotje, geslaagd al ?
    BI weet ik nix van, had ook last van m'n heupen maar Fysio zegt dat t bij m'n onderrug vandaan komt en geen BI is ;)

Mykelti, Tante, we gaan gelijk op; 17 weken vandaag :D
    Yippie ;) t lijkt zo ver, maar we mogen nog ff ;)
    Op naar de 18 ;)

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland

he wat shit mimi.. maar zooltjes?! dat lijkt me dus echt niet helpen!
    ja je houding veranderd maar zooltjes gaan dat echt niet oplossen je blijft hoe dan ook anders staan met de tijd steeds erger door je buik ;) ik zou een bekkentherapeut bellen en dan ook echt een bekkentherapeut. je hebt geen verwijzing nodig.

ik heb voornamelijk pijn onder in me rug op die plek waar sommige 2 kuiltjes hebben, dat zijn je linker en rechter si gewricht. verder steken achter/in het schaambot en liezen en bij mij me linkerbil en het straalt bij mij uit naar me linkerbeen. je schijnt altijd aan 1 kant meer last te hebben en dat is dan vaak het been wat je ontlast als je stilstaat en op het andere been leunt en hangt in die kant zijn heup..
    ik heb af en toe ook gigantisch steken in me stuitje waarbij ik me geen houding weet te geven en als ik dan zit me kont van het zitvlak af moet duwen met me handen zeg maar. ik heb er ook last van met de stoelgang maar dat is niet vaak, door de langzame stoelgang die ik nu heb komt er grote druk op me bekken van binnen waardoor me bekken word verdrukt waardoor ik pijn krijg. ook niezen en hoesten voel je goed.

een test die bij mij gedaan werd was dat ik helemaal plat moest liggen benen gestrekt en dan me linkerbeen moest proberen in rechte stand iets omhoog te tillen, en zo ook me rechter. ik kon allebei niet, het blokkeerde gewoon! heeel apart! daarna drukte ze me bekken in met haa handen links en rechts en toen lukte het wel iets!!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jaa die test en dan ook een pijn grens aangeven. Mijn BI na mijn dochtertje was op een schaal van 10 een 8 door deze test :( Heel vreemd dat je stuurt de signaal maar het blokeert of komt paar tellen later aan gewoon :$

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mykelti wat leuk een meisje,, klopte je gevoel helemaal!

wat BI betreft.. ik ben nu nog niet bij de fysio geweest want vond de oefeningen bij mn zoontje ook niet echt helpen.. maar ik ga toch maar een afsrpaak maken.. want de pijn word steeds erger.. ik hoef maar een half uurtje te lopen en ik kan heel de avond pijn lijden..
    ik voel t voornamelijk bij mn schaambot.. maar ook bij mn stuitje.. en verder meer aan de rechterkant dan aan de linkerkant..

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ja best wel ik mag niet klagen:D

Heb een cadeau abbonement gekregen dus ga lekker ff een kinderen of een ouders van nu bestellen, heerlijk:D

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Alles was goed gisteren de buik groeide prima, met luisteren vondt hij/zij niet zo leuk ha ha zat er steeds tegen aan te schoppen. Bloeddruk was 130/ 85 dus die is gelukkig weer gezakt hij was 150/90 dus ben daar erg blij om.

Verders gisteren gelijk gezegd over carpaal tunnel syndroom zit dan toch dicht bij het vuur.Dus nu heb ik 2 spalkjes zit niet zo lekker maar goed al is het alleen maar als ik bezig ben en voor de nacht.

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Dames ik moet ff iets van me afschrijven.

Vorige week bij het in de auto zetten van mijn zoontje is perongeluk de deur tegen de auto van een buurvrouw van mijn moeder gevallen. Heel klein deukje en een beetje lak van mijn auto op haar auto. Nou heb ik het niet gelijk gezegd want dat mens woont 4 hoog en had geen zin om zoveel trappen te lopen dus ik dacht als ik haar zie dan zeg ik het wel.
    Ik had haar dus nog niet gezien. Komt ze gisteren aan de deur toen we bij mijn ouders waren dus mijn zoontje doet open en zegt wie ben jij. Zij gelijk JA EN JIJ BENT DEGENE DIE DE DEUR TEGEN MIJN AUTO HEB GEGOOID heel agressief. Dat ventje zit haar zo lullig aan te kijken. Nou dat komt echt bij mijn verkeerde keelgat zeker nu ik zwanger ben. Ze heeft al eens vaker iets geflikt toen was ik ook al zwanger dat ze zat toen tussen mij en mijn man te stoken ik heb haar toen zo het huis uit gezet.(ze is niet zo sociaal haar dochter wil haar niet meer zien, niet zo gek al zeg ik het zelf). Als zij heel normaal naar mij toe was gekomen en had gezegd is de deur tegen mijn auto aangekomen had ik gewoon heel vriendelijk gezegd ja en dat wordt allemaal geregeld( ondanks dat ik haar wel kan zien verbranden, en nu helemaal). Ik heb gewoon mijn mond dicht gehouden .Zo gaan we niet met elkaar om zeg mijn bloed kookt nog. Daarna heeft ze nog gezegd dat mijn zoontje agressief is kind hij is 3,5:$. Ja het is een echte jongen is dat nou zo erg.

Ontkennen kan ik het niet want de buurman heeft alles gezien( heeft me waarschijnlijk staan begluren en is dus een klikspaan ).

Ik ben echt furieus Kom niet aan mijn kindje he. Jammer dat het maar een deukje van 1bij 1cm was had er 1 van een meter moeten zijn.Kan nergens aan denken dan daar aan.

:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oooww Snelly en je bloeddruk was net gezakt gelukkig.
    Rustig ademhalen en Miss opbellen ( alsze dan foetert kan je de hoorn van je af houden en is je kindje er niet bij)
    Dan kan je rustig jou kant van t verhaal uitleggen en vraagt of jullie op volwassen manier de schadeformulieren kunnen regelen.
    Spreek wel op n lagere plek of openbare ruimte en liefst zonder kind af (omdat je in jouw toestand geen 4 trappen op kan)
    En openbare ruimte gedraagt ze zich wel ;)
    Maar dan is t geregeld... Benje er vanaf en heeft ze geen reden meer om zo onbeschoft te doen.
    Succes meis ;) ceep cool :cool:

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ha ha nou dat zei ik gisteren nog tegen mijn man. Mijn bloeddruk was net gezakt maar het zit nu weer in de sterren.

Tis jammer dat het nou net weer bij haar moet gebeuren. En kan ze het nog lekker in haar zak steken ook. Heb ik toch weer mooi voor haar geregeld.

Zal wel weer weken duren voordat ik hier weer vanaf ben. Ik ben een echte maler. Dat andere accefietje heeft ook maanden geduurd voordat ik daar van af was.

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ja dat heb ik ook, maar uitstel werkt dan averechts is mijn ervaring.
    Door de zure appel & regelen....als t gebeurd is hoef je er niet meer over te malen.
    Beter voor je bloeddruk.
    Maar t blijft vervelend.
    Ik had t met m'n moeder; onenigheid. Ben blij dat we erover gesproken hebben. Niet alles uitgepraat maar kunnen weer "normaal" met elkaar omgaan.
    Dat geeft toch rust. ;)

14. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Dat is helemaal waar, je kan het beter gelijk uitpraten dan dat het blijft malen. Denk dat ik haar deze week ff in haar nekharen grijp ha ha ha (grapje).

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Zo is dat Snelly, lekker assertief ;)

Iedereen druk met de kerstvoorbereiding :D
    Ik wel, vandaag alvast met Mirriman boodschappen gedaan.
    Kasten opgeruimd etc.
    Nu kaartjes afmaken, de laatste voor in m'n eigen woonplaats rijden we zelf rond.
    Heb er wel zin in, gezellige drukte ;P

Mag ik hier met blijdschap vermelden, voor wie t nog niet had gelezen, dat Y30 van het meerdere miskramen forum zwanger is :D

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Haal t topic ffies naar boven ;)
    Hele zp is rustig, allemaal druk met voorbereiden v d kerstdagen :$

Hier ook de laatste loodjes vandaag& morgen heb al vrij dus kan rustig aan doen, geen gestress.
    Wel merk ik n hormonale verandering, ik ben veel emotioneler.... Van heel vrolijk dat ik zwanger ben tot heel verdrietig als ik t nieuws zie, traantjes zitten los.
    Haha maar vandaag weer euforisch dat t toch echt gelukt is uiteindelijk.
    En Babylove spartelt lekker wanneer ik Ff rustig zit, hebt gevoel dat k echt contact heb dan.
    Op m'n man reageerd ze helemaal, die heeft altijd warme handen en ik vaak een koude buik ;)
    Vraag me wel ns af of t niet te koud is voor haar :D

Succes Mamma's , straks lekker 2 dagen vrij ;)

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

Ik dacht ik kom heel voorzichtig ook hier even kijken:).
    De meeste van jullie zijn al op de hoogte (en nog bedankt voor alle lieve felicitaties) dat ik afgelopen woensdag positief getest heb.
    Ik vind het nog dood eng en kan er daardoor nog niet echt van genieten. Ik hoop zo dat het goed gaat dit keer!!!!

Vandaag HCG wezen prikken, maar door de kerstdagen kan ik dinsdag pas bellen voor de uitslag.

Ik heb eens langs jullie banners gekeken, maar wat is iedereen al ver! Bijna allemaal al door het eerste trimester heen, super hoor!!
    Vroeg me af:

Welke klachtjes hadden jullie de eerste dagen/ weken?
    Ik zou zo graag weten welke dingen bij een goede zwangerschap passen. Als ik nu dingen voel die ik bij eerdere zwangerschappen ook voelde kan ik alleen maar denken, tja maar toen ging het mis.

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hey Y30 :D

Ik had de eerste weken vooral last van stressssss. Huilde tranen met tuiten toen ik met n positieve test in m'n handen zat.
    Ben wel gestopt met sporten voor de zekerheid.
    Werd week na week vermoeider, moe moe en pas na de 8e week begon ik langzaam misselijk te worden en kon weinig eten, kleine hapjes verdeeld over de dag.
    Heb de eerste echo bewust Pas in de 8e week gedaan en tot die tijd geprobeerd kalm te blijven. ;)

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    O,ja.. Gevoelige borsten natuurlijk, emotioneel en sterke reuk, kon slecht tegen sterke geuren.
    Best onzeker de eerste tijd.....ceep cool Y30, ze beginnen rustig de symptomen, voel je al iets ?
    Het is nog zo vroeg, wacht eerst maar de Hcg uitslag af.
    Wij leefden in t begin van dag naar dag tot de eerste echo ed

Trustuh

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mirri: nou die stresss die herken ik wel maar dat is bij mij nou niet echt en zwangerschapskwaaltje maar meer een effect van de vorige 2 keer. Heb magnesium om die stress wat uit te vlakken, omdat te veel stress ook niet goed is voor beebje.

Eigenlijk alleen zere borsten, m.n. 's avonds en druk in onderbuik (links) de ene dag meer dan de andere dag.

Ik heb vanmorgen weer getest en de foto weer gepost in mijn album onder de oude test. Je ziet duidelijk verschil, en het streepje van vandaag kwam meteen, nog voor het schermpje helemaal nat was. Dus met HCG zal het hopelijk redelijk goed zitten.

Deel Deze Pagina