Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Das een goed teken Y30 ;)
    Gevoelige borsten en mooie testen :D
    Maar het duurde voor mij een tijdje voor we het echt gingen geloven. Na de 2e echo zei de VK dat we kraamzorg moesten regelen (10wkn) maar we reageerden ongelovig en hebben t pas met 14 wkn gedaan ;)

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    y30 ik voelde me deze zwangerschap kwa kwaaltjes niet anders.
    ik heb miskramen gehad waarbij ik de dag van curretage nog boven de wc pot hing en deze zwangerschap was het veel minder.
    het enige verschil met deze en de andere was dat ik het gevoel had dat het deze keer wel goed zou komen dat had ik de andere keren niet.

fijn kerst voor jullie allemaal

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Meiden mag ik mee praten? Ben voor de 4e keer in een jaar tijd zwanger, vandaag 5 weken 3 dagen.

Gebruik sinds 3 weken 5 dagen 3x 100 mg utrogestan per dag vaginaal.

Vind het ontzettend spannend. Mijn testen zijn super vroeg knal geworden. De vorige keren ging dat erg traag of werden ze al snel weer lichter. Heb dus goede hoop, al voel ik sinds twee dagen bijna niets meer en dat maakt me weer erg onzeker.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Welkom Laurie, had je in het andere topic al gefeliciteerd, maar doe ik graag nog een keer. GEFELICITEERD:D. Vervelend van die onzekerheid, is zo herkenbaar!

Hier dus ook iemand onzeker. Heb het idee dat mijn (.) (.) minder gevoelig zijn dan gister. Ga er niet meteen van alles van denken, maar ben er zeker niet blij mee.
    Ik check altijd 's avonds bij het uitdoen van mijn BH omdat ik het dan het beste kan voelen, en vandaag was dit veel minder gevoelig.

Maar goed, ik kwam eigenlijk voor wat anders:

Hele fijne kerstdagen allemaal!!

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Dank je! Jij ook gefeliciteerd en hele fijne kerstdagen gewenst.

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Laurie Hartelijk Gefeliciteerd, welkom en ik duim voor een voldragen zwangerschap en een gezond baby'tje voor je.

@allen fijne kerst en volgend jaar kerst met een nieuw kindje erbij ;)

Iemand schreef bij een kerstkaart ; "veel vreugde met het kleine/grote wonder in wording" in 2012
    Lief hè, vond t zo treffend het begint klein maar is een groot wonder dat t in 9 mndn zo snel groeit. ;)
    Y30, ik zat ook regelmatig m'n (.)(.) te controleren en broekloeren (schrik van toiletpapier met roze opdruk).
    Vond de eerste 3 mndn best zwaar, voel me nu iets fitter gelukkig.
    Luister naar je lichaam en doe rustig aan ;) meer kan je niet doen.
    O,ja.... Ontspan.....adem in....en uit :D
    Geintje,

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Het is stil zo met de feestdagen:).
    Ben hier weer belachelijk vroeg wakker. Normaal ben ik iemand die met gemak 9 uur slaapt, nu al dagen lang dat ik blij mag zijn met 7 uur, heel appart.

Weer testje gedaan, hij is nu zo knal dat testen met kruidvat geen zin meer heeft, duidelijker worden ze vast niet;). (zie fotoboek)
    Volgende keer maar een CB met indicator:).

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mirri: dat is zeker een mooie tekst!
    Wij hadden er dit jaar een paar die schreven over het zware jaar dat we hebben gehad, en dat men hoopte dat 2012 ons veel goeds zou brengen. Vond ik ook lief.

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    En hoop dat t werkt Y30, al die goede wensen ;)
    Ik deed in t begin ook geen oog dicht hoor, je voelt nog nix maar wel de spanning van je eerdere ervaringen en de onzekerheid hoe het nu zal gaan.
    Sterkte meis, hou je taai, gelukkig beetje afleiding met de feestdagen nu ;)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dames, ik spring hier soort van er weer in...:)
    Hopelijk heeft iedereen heel fijne dagen gehad? Hier was het leuk, maar merk ontzettend dat ik geen zin heb om op te zitten en pootjes te geven...op een gegeven moment ben ik het zo zat dat iedereen eigenlijk weggetoverd moet worden en ik zo hup op de bank kan hangen...:):cool:

Laurie, gefeliciteerd en welkom! Hier ook een knaltest bij deze zws en normaal niet zo snel.

Y30, ik had al even in het andere topic gereageerd, maar hopelijk voel je je inmiddels wat meer relaxed.

Gaan jullie het trekken met Oud en Nieuw. Wij doen nooit veel bijzonders (moet ik nl al helemaal niet aan denken), maar gaan gewoon bij mijn ouders met mijn broer en tante spelletjes doen en tv kijken. Maar ben heel "bang" dat ik het om 10 uur al spuugzat ben, maar dat vind ik dan weer lullig voor mijn hubby. Ga daar dan maar op bed tv kijken ofzo...;)

En hebben jullie ook zo'n no-touch gevoel. Normaal knuffel ik wel vaak met mijn moeder en mag ze ook mijn hele lichaam aanraken enzo, maar nu brrrrr....en toen kwam 1e kerstdag mijn schoonmoeder binnen en gelijk d'r hand op mijn buik...oef ontplofte bijna! :) Netjes verteld dat ik er nu niet van hou als mensen aan me zitten (zoenen gaat net) en dat ook mijn moeder dat nu niet mag, maar toch een beetje beledigd denk ik...nou jammer dan maar. Maar hebben jullie dat ook?

Overigens gaan wij hier in februari beginnen met de cursus Samen Bevallen. Doen jullie een cursus?

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik doe geen cursus Mykelti, maar vind mezelf wel ervaren met 2 bevallingen ;) voorbeeldige thuisbevallingen dus hier alleen poeierige ervaringen al heb ik daardoor n beetje in m'n achterhoofd of het deze x weer zo goed gaat ?
    Zet wel voor zekerheid een zh tas klaar.
    Heb wat van de bevallingsverhalen bij dat forum bij topic; gênante en memorabele verhalen geplaatst :D
    Voor wie zin heeft om te lezen o_0

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mykelti wij doen geen cursus.. denk dat ik t nog allemaal wel zo'n beetje weet van 2 jaar geleden haha.. al loopt een bevalling natuurlijk altijd anders!

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Voor de eerste bevalling deed ik wel yoga, die oefeningen doe ik nu weer.
    En ik heb mezelf toen ingelezen met de hele bevalafdeling van de bieb ;)

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Voor de eerste bevalling deed ik wel yoga, die oefeningen doe ik nu weer.
    En ik heb mezelf toen ingelezen met de hele bevalafdeling van de bieb ;) (1997=pre-internet) ;)

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi meiden,

Er is hier weer wat meer activiteit zie ik:)
    De kerstdagen zijn al weer om, dus nu op naar de jaar wisseling, al heb ik er ook niet zo'n zin in. We moeten nog een buurt borrel organiseren, en dan 's avonds naar schoonfamilie... Gevoel dat we weinig thuis zijn.
    2e kerstdag ook bij familie geweest en daar blijven slapen, dus eigenlijk net terug.
    Verder net het ziekenhuis gebeld voor de HCG uitslag van vrijdag. Ik had uitgerekend dat vanaf 128 o.k. zou zijn qua verdubbeling, en het was 188 dus dat is prima. Ik ga morgen of overmorgen weer laten prikken om te zien of het goed opbouwt.

@Mykelti: Ik ben wel wat minder stressig, maar broekloeren doe ik nog wel veel. En ik merk dat ik iedere keer weer verbaasd/opgelucht ben als er geen bruin te zien is.

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meiden ik had het al in het herhaalde miskramen topic geplaatst maar zal het ook even hierheen kopieren

nou meiden ik kom net uit het ziekenhuis.
    ik ging even een middag slaapje doen en werd wakker en voelde ineens wat lopen ik snel naar de wc en ik had bloedverlies.
    meteen het ziekenhuis gebeld en mocht meteen komen toen ik ophing voelde ik nog meer lopen maar toen was het rood met tja het leek wel water.
    wij dus snel onze spullen gepakt en op naar het ziekenhuis.
    ze hebben een echo gemaakt baby doet het prima ze hebben ook met een eendenbek gekeken of ik vruchtwater verlies het lijkt er nu niet op maar moet het wel heel goed in de gaten houden ze zei wel dat het bloedverlies wel echt uit mijn baarmoeder kwam.
    ze hebben ook een inwendige echo gemaakt om te kijken hoelang mijn baarmoederhals is die is lang genoeg wel zagen ze dat de placenta deels voor de uitgang licht en ze denken dat daar het bloedverlies vandaan komt.
    ik mocht dus gelukkig weer naar huis moet wel rust houden en mag dus niet werken.
    wat een rampenplan dit weer ik haal me meteen allemaal waan ideeen in mijn hoofd voor het geval dat dat de placenta voor de uitgaan blijft liggen stel dat ik dan weeen krijg met 34 weken dan kan dat volgens mij nooit goed gaan.

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hè bah Mimi, fijn dat alles goed is met je baby maar wel schrikken zeg.
    En nu? Plat liggen ? Is t bloeden al gestopt ?
    Wanneer spreek je weer een gyn?

Knuf voor de schrik<3

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb nu alleen nog bruin bloed gelukkig.
    ik hoef niet plat maar moet zo min mogenlijk doen en goed mijn rust nemen.
    donderdag moet ik weer naar de gyn ben benieuwd ik vind het dood eng.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Had al ff gereageerd op andere topic. Maar kan me goed voorstellen dat je het heel eng vindt! Hopelijk komt het met rustig aan doen inderdaad helemaal goed. Zal voor je duimen voor goed bericht donderdag.

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hey Y30, had over jouw bericht heen gekeken, 188 = een zeer goede stijging :D
    Ik heb t maar 1 x laten prikken, het gaf mij veel stress.
    Ga jij nogmaals laten prikken?

Mimi, gelukkig dat t bijna over is en fijn dat je donderdag weer een gyn ziet, kan je al je vragen op n rij zetten.
    Rustig aan meid, hoop dat t een bloedvaatje was.

Op naar 2012, t jaar waarin onze Baby's worden geboren ;)

Trustuh mamma's

Deel Deze Pagina