Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Y30, mooie waarde!

Mimi, ik had ook al even gereageerd in het andere topic, maar fijn dat je alleen nog bruinverlies hebt. Je hoort best vaak dat er bloedverlies optreedt bij een (gedeeltelijke) placenta preavia, maar met onze geschiedenis sta je gelijk op tilt logischerwijs. Fijn dat ze je zo scherp in de gaten houden. Ook hier een dikke knuff.

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mimi, jeetje wat zul je geschrokken zijn. Sterkte.

Y30 mooie waarde!

Hier gaat alles goed, nog twee nachtjes slapen tot de echo.

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meiden ik had het in het andere topic al geschreven maar zal het hier nog even kort schrijven.
    vannacht werd het bloeden erg heftig het liep er uit alsof ik zat te plassen mijn man had de telefoon al in zijn hand om het ziekenhuis te bellen maar toen werd het gelukkig minder.
    hij is erg bezord om mij hij vind het dood eng met die bloedverdunners (dat is ook wel te begrijpen).
    nu is het weer wat minder gelukkig ik ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen.
    bah ik had zo gehoopt dat ik na de 12 weken mocht gaan genieten nou zit ik weer in spanning er werd me gister ook weer dood leuk verteld dat als het nu een late miskraam word ze niks voor me kunnen doen tja dat weet ik onderhand wel.

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    y30 mooi gestegen, je hcg!

mimi wat schrikken zeg! hopelijk verloopt alles gewoon goed!

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, ik ga morgen weer laten prikken. Het zou dan zo rond de 1500 moeten zitten, hopelijk is dat ook zo!! Als de waarde goed is, ga ik ook een echo plannen.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Oeh spannend!! Hoever ben je dan (gerekend vanaf eisprong + 2 weken)? Probeer te bepalen wanneer ik voor 1e echo wil vandaar deze vraag;).

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gelukkig morgen al naar de gyn Mimi, hoop dat t door de bloedverdunners komt en met jeullie Baby alles goed gaat.
    Ja, ze moeten toch vertellen waar ze aan denken maar daar zit je niet op te wachten, hoor liever wat positiefs.
    Ik duim voor je Mimi, gister nog kaarsjes gebrand ;) hoop dat t helpt

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Y30, ik heb de echo bewust ruim na de termijn van de vorige vmk's gepland, die waren tussen 6-7 weken dus de laatste echo pas met 8 weken 0_o zodat ik een duidelijke uitslag kreeg, geen vage wel/niet echo's.....
    Maar was wel moeilijk vol te houden hoor....maar als de afspraak eenmaal staat ;D

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik neig voor mezelf toch naar wel een echo woensdag.
    Ik ga dan puur om te horen of er een vuchtje in het zakje zit. Is er ook hartritme dan is dat mooi meegenomen, maar zo niet dan denk ik niet dat ik daar over zal stressen. Ik ben er immers op voorbereid.

Even een vraagje:
    Ik heb veel steekjes in mijn vagina (binnenkant) is dat normaal?
    Kan me niet herinneren dat ik dat de vorige 2 keer ook zoveel had.

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hmmm, kweetutnietmeer, ik voelde vanalles maar bleef onzeker over wat t was en betekende,
    Zal wel goed zijn ;)

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Y30: ik ben met de echo 6 weken en 2 of 3 dagen. Ik moest direct bij testen bellen omdat ik utrogestan mocht gaan gebruiken, de assistentie gaf toen zelf aan dat het fijn was rond deze termijn even een eerste keer te gaan kijken, mede omdat ik ook een bbz heb gehad.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Oh, dat is fijn dat de gyn er zelf mee kwam.
    Ik duim alvast dat je vrijdag een super echo hebt.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Y30 en Laurie welkom!!!!

Mimi oef spannende dagen zo :/ Als de placenta voor blijft dan moet je volgens mij regelmatig op controle komen, en mssn nog meer door de 5 *? Ik kon altijd terecht als er iets was bij mijn vk's. Net als Mykelti zei, ons verleden helpt ons niet kalm te blijven ;) Lieverd rustig aan doen en lekker extra laten verwennend deze feestdagen!! Oef nog meer bloed, hoe ging de gyn vandaag??

Y30 ik wist altijd voor de test dat het raak was, meestal rond 4-5dpo. Toen kreeg ik de eerste klachten. In het begin had ik meestal hangende misselijkheid, aders bij borsten, heel erg moe

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Goedemorgen,

Ga vanmorgen weer bloed prikken bij het lab, dan hebben ze hopelijk eind van de middag de uitslag. Hopelijk is het HCG dan weer genoeg gestegen.

Mimi: heb jij nou vandaag echo weer?

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik duim voor je Y30, voel je je al zwanger?
    Voor jou ook Mimi, hoe laat naar de gyn ?
    En heb je nog antwoord gekregen van DS?

Succes meiden ;)

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mirri: mijn klachtjes wisselen wat, m.n. mijn (.) (.) zijn de ene dag heel gevoelig en de andere een stuk minder, dat maakt soms wel wat onzeker. Maar de druk in mijn onderbuik en steekjes "down under" maken dat ik me in totaal echt wel zwanger voel.

Vind het dus alleen nog erg eng of het dit keer wel goed mag gaan. Maar lees dat veel meiden dat helemaal herkennen van de weken voor de 1e echo en 2e echo.

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Overigens klopt mijn banner volgens mijn eigen berekening niet helemaal. Volgens mij ben ik vandaag precies 5 weken. (detail ik weet het:))

18. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

25 mei 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Dag Dames,

Ik kom hier maar eenmalig.... hoor hier niet echt thuis aangezien ik "maar" 1 miskraam heb gehad. Al is elke miskraam er een teveel natuurlijk.

Reden waarom ik hier ben is dat ik iedereen van harte wil feliciteren met de zwangwerschap en met name Aloha en Y30. Zij zijn beiden maatjes van een eerder clubje, alleen zie ik ze hier niet meer zo vaak (en ik ben er ook niet meer zo vaak). Ik wens jullie voor het nieuwe jaar alle goeds toe...

Liefs,

Vlinder

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oooww, slopend die eerste weken Y30 >_<
    maar je voelt wel wat....
    Hoe laat mag je bellen voor de uitslag ?
    Kan me voorstellen dat je loopt te tippen;)

Vlinder thnx, jij ook alle goeds voor t nieuwe jaar en hoop op n gezonde baby ;)
    Je bent welkom hoor, elke MK is er een teveel.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Vlinder: Bedankt en leuk je weer eens te spreken! Kom anders gewoon weer eens wat vaker bij het clubje kletsen, gezellig!
    Ik zie dat je al ruim 16 weken bent, echt fijn!! Hopelijk tot gauw in ons clubje:).

Deel Deze Pagina