Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb niet gevraagd hoe laat ik kon bellen, gewoon eind van de middag. Ben iderdaad wel wat gespannen, maar heb afleiding gevonden in foto's uitzoeken echt zo'n winter klusje:)

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    O, heerlijk wintersklusje ;) zo vliegt de tijd voorbij. Ik wil nog wat digitale foto's laten afdrukken, paar leuke boeken maken.
    M'n duimen draaien ;)
    Ik ga zo naar de fysio, heb t op mn heupen en last van mn rug maar geen BI gelukkig.

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: Ik kwam zulk goed nieuws brengen, net gebeld voor HCG uitslag, zoals ik al aangaf zou het ongeveer 1400-1500 moeten zijn, maar het was 2398 :$:).
    Blijdschap was alleen van korte duur, want ik moet naar de wc en heb ik roze afscheiding:$:(:(:(:(.
    Ik kan alleen maar denken NEE HÉ NIET WEER!!!!!!!!!!

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Y30 jeetje wat dubbel. We weten allemaal dat bloed ansich niets hoeft te betekenen. Maar ik zou er ook van in de stress raken. Sterkte

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Awww, wat een zenuwtijd, de hoge stijging is wel hoopvol Y30.
    En ik las op t andere topic dat t is gestopt gelukkig.
    Verdorie, kalm aan maar en afwachten, frustrerend hè als je nix kan doen....de eerste weken duren zooo lang op deze manier.
    Je leeft van dag naar dag en uur naar uur.
    Hang in there Baby ;)

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Miri: Heb je goed omschreven, dat niets kunnen doen is killing.
    En ik ben helemaal niet het geduldige type;).
    Ik probeer mezelf maar rustig te houden, lijkt me beter voor beebje.
    Hopelijk komt het allemaal goed, maar voor ons in dit topic is het vertrouwen gewoon moeilijker.

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    y30 ik had in het andere topic al gereageerd zet hem op hoor

meiden de echo was goed de baby doet het prima gelukkig ik heb in het andere topic mijn hele verhaal neer gezet voor de geintreseerde.
    volgende week pretecho eindelijk een leuke echo!!

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Goed nieuws Mimi ;) las ik.
    Fijn dat het UWV zo meewerkt dat is een zorg minder.
    Nu focussen op je baby ;)

Y30, ik ben nog steeds verbaasd dat we voorbij de 12 weken zijn gekomen, stond stijf van de stress o_0
    ga nu toch wel genieten gelukkig.
    Hoop dat jij dat ook gauw kan. Nu aftellen naar je echo donderdag ;)
    Ga je nog Hcg prikken ?

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Twijfel ik nog over. Ik heb geen lab briefjes meer, maar zou die eventueel wel kunnen halen natuurlijk. Denk alleen dat Gyn zal zeggen dat het na de stijging van vandaag niet nodig is om weer te prikken.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mimi: wat fijn dat de echo gewoon goed was!! Hele geruststelling lijkt me.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mimi ooh gelukkig!!

Y30 idd stressen zo :/ gelukkig gestopt. De hoge hcg vind ik wel heel belovend meid!

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Vanmorgen echo gehad. Helaas nog geen duidelijkheid. Door mijn gekantelde baarmoeder en feit dat het vruchtzakje helemaal achterin lag was het erg slecht in beeld te brengen.

Vruchtzakje had een goede grote en er zat ook iets in. Hij heeft geprobeerd dit op te meten en ook dat leek qua grote goed. Ik dacht zelf een hartje te zien kloppen, de gyn zei " ik verbeeld me ook dat ik iets zie"

Allemaal nog vaag dus, we hadden zo op eindelijk positief nieuws gehoopt. Ik mag volgende week op vrijdag weer voor een echo. Dan zou het duidelijk moeten zijn of het goed is. Hij bood nog aan om hcg te prikken vandaag en maandag, maar aangezien dat een schijn garantie geeft hebben we daar niet voor gekozen.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Laurie: je weet nu in ieder geval zeker dat het vruchtje op de goede plek zit, en er iets in het vruchtzakje zit. En dan volgende week op naar het kloppende hartje.

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wat is het nog spannend voor jullie beiden Laurie & Y30.
    Die eerste maanden zouden ongemerkt voorbij moeten gaan.
    Succes mamma's ;)

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik kom me voorzichtig hier aanmelden heb vanmiddag licht postieve getest voor mijn nod !
    gelukkig heb ik al wat kwaaltjes en was ik voor dat ik testen eigelijk al overtuigt dat ik zwanger was......

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gefeliciteerd Maaike, voor jou ook weer spannend

Trustuh mamma's ;)

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Slaap jij ook lekker mirri

ik moet zegen dat ik ontZettend rustig ben heb al een aantal dagen klachten en wist eigelijk gewoon dat het raak was terwijl mijn nod nog een paar dagen duurt......

dus zolang ik kan genieten van de roze wolk doe ik het

18. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nieuwe dames welkom het word lekker druk hier heerlijk en gezellig.

Iedereen fijne dagen gehad ik wel iig.

@Mimi: dat was ff schrikken straks een fijne pretecho.

@Laurie: dat is nog ff spannend ik duim voor super goed nieuws de volgende echo.

@Y30: prachtige stijging meid.

@Missy maaike: hoop dat ie snel donkerder wordt.

Hier gaat het super. Van de week voor het eerst mijn buik op en neer zien gaan, wat was het heerlijk.
    Laatste controle hebben ze urine kweek gemaakt voor de GBS bacterie. Als die daar actief is dan zou ik een kuur krijgen. Waar ik al bang voor was heel erg actief. Nu een AB kuur voor 14dg:$.ben wel blij dat ze het goed in de gaten houden want zo'n drama als bij mijn zoontje hoef ik niet weer.

Heeft er iemand nog tips voor jongetjes van 3,5 die dus totaal niet luisteren :(.

Alvast iedereen een liefdevol uiteinde.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Sjenny: wat fijn dat het zo goed gaat bij je, en ze je goed in de gaten houden.

Hier: gister heel actief geweest op zp maar dan op het andere topic, voor wie het niet meegekregen heeft, eergister had ik 1x roze afscheiding en gister 2x wat beige/bruin. De angst sloeg me erg om het hart, en ik heb uiteindelijk na advies van het forum zelfs DS (die mij nog helemaal niet kent) gemaild. Haar advies was utrogestan. Ik krijg maandag een doosje via de post van mimi en hoop de rest bij mijn gyn los te kunnen krijgen. Mijn eigen gyn, die ik donderdag zie is een lieve vrouw, ik hoop dan ook op haar medewerking.
    Ik ga maandag nog wel even via de assistente aan haar laten vragen of zij ook van mening is dat het geen kwaad kan als ik met utrogestan start, al is het alleen maar zodat ze donderdag niet denkt dat ik dingen buiten haar om regel (wat ik natuurlijk eigenlijk wel doe).

Ik hoop maar dat de afscheiding weg blijft en het maandag niet allemaal te laat is. Heb al met al veel spanning van al dit gedoe.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik bedacht me net, dat het vandaag pas 10 dagen geleden is dat ik er achter kwam dat ik weer zwanger ben. Voelt echt al weer veel langer!

Deel Deze Pagina