Spannend, ik herken die zenuwen van de eerste echo's Vond t eng spannend, ook misselijk enzo... Nu is het leuk spannend voor morgen. Laurie, hoe was het ? Y30, jij bent er nu. Ik heb lekker gezwommen , kan nu weer duimen voor je.
laurie en y30 de 1 heeft de echo net gehad de ander ligt denk ik nog naar de kleine te kijken maar ik hoop dat jullie ons zo goed nieuws komen brengen
Ik in elk geval wel Goed gegroeid, hartje klopt mooi! Nu pas over 2,5 week weer terug. Y30: kom op meid, nu jij ook goed nieuws!
wat super zeg!! en zoals ik in je onderschrift kan zien ben je nu verder als dat je ooit gekomen ben dat is vast een heel goed teken!!
Ik heb zelfs niet eerder een kloppend hartje gezien. Het ging bij ons steeds al voor de 6 weken mis, alllen kwamen we daar pas later achter. Hij gaf ook dat ik het nu wat los moet proberen te laten, dat de kans dat het goed gaat nu echt groot is geworden.
Hier ook steeds voro of in de 6e week mis. Loslaten lukte mij niet. Ik geloof pas bij de 20 weken echo dat ik niet meer een zwarte echo zag in mijn hoofd voordat ik D zag. Als je eenmaal zoveel mk's hebt gehad is loslaten heel moeilijk, wél wordt het makkelijker steeds verder in het zwangerschap, ofwel dat heb ik ervaren. Maar ooooh wat was ik zo blij en opgelucht toen D op mijn borst lag!!
Laurie, gefeliciteerd de kans dat t goed gaat wordt idd steeds groter. Mijn 4* waren ook tussen 6-7 wkn. Deze ze had ik de echo in week 8 geplant, erop of eronder en t was erop en zit nu te schoppen Aowyn, bizar hè, maar t voelde wel goed dat handje als een geruststelling en die kleine foetus erbij Miss symbool voor de *baby's? Y30, ik hoop dat je t goede nieuws aan t vieren bent. Ik ga werken
Hey meiden, Dit berichtje even gekopieerd uit het meerdere miskramen topic. Ik lees zo even bij, wou eerst even het nieuws vertellen. Het hartje klopte!! Zo blij mee!!!! Enige is dat ik me nog wel zorgen maak over de groei. Beebje was in ruim een week maar 0,3mm gegroeid. Van 3,9 mm naar 4,2mm. Dat lijkt me toch wel erg weinig. Manlief is boos op me geworden hij vind dat ik alleen het negatieve zie, maar ik wil gewoon zo graag dat alles goed is dat ik me ongerust maak als ik iets hoor wat vreemd lijkt. Wat denken jullie?? Het duurde overigens heel erg lang bij de gyn vandaar dat ik me nu pas meld.
y30 super!! wat goed! wbt de lengte van het vruchtje.. het is in het begin echt mm werk.. en vaak meten ze het ook verkeerd op.. hier wou de echoscopiste het vruchtje pas bij 8 a 9 weken opmeten.. eerder lukte het haar niet goed! maar dat het hartje nu klopt is toch al helemaal goed! probeer het positief in te zien, ik kan me voorstellen dat je overal over gaat zitten malen.. dat deed ik ook wanneer heb je weer een echo?
Y30: wat super! maakt je over de groei geen zorgen, in begin is dat zo moeilijk te meten. Vorige week was ik eigenlijk 7/2 en gaf de meting 6/5 aan. Nu was ik eigenlijk 8/2 en gaf de meting 8/1 aan. Dus als het ware drie dagen "ingehaald".
Lauie en Y30 gefeliciteerd! Allebei goed nieuws! Bij mijn echo afgelopen maandag meette de gyn eerst 3 mm. Dat vond ik erg klein en dus gelijk stress. Toen ging ze nog even extra haar best doen vanaf een andere hoek en toen was het ineens 5,5! Dat is nog al een verschil. Dus ik zou me zeker niet druk maken. Een hartje is al heel mooi zeker omdat je vorige week ook een echo hebt gehad. Het gaat vooruit! Wanneer mag je weer? Wat betreft loslaten. Bij mijn vierde zwangerschap ging het voor het eerst goed. Ik heb rond de 17 weken een pret-echo gedaan. Daarna liep ik ineens op roze wolkjes! Zo heerlijk. Een zwangerschap blijft hoe dan ook spannend. Maar elke week is het een beetje minder eng en kan je een beetje meer genieten. Maar inderdaad, als de kleine op je buik ligt. Dan komt dat overweldigende gevoel. Maar eerlijk gezegd vond ik het eerste jaar van mijn dochter ook nog best eng. Ik heb gehuild toen ze één jaar werd. Toen pas kon ik het echt los laten.
Ik mag 26 januari weer om 14.10 uur, bij mijn eigen gyn (die is wel aardig). Hopelijk is beebje dan goed gegroeid. @esli: Vind het verschil tussen 3mm en 5,5 wel groot, hopelijk heeft die botte vent vandaag bij mij ook slecht gemeten en is beebje in werkelijkheid groter.
Hier sluit ik me bij aan Esli Goed nieuws Y30 maar het blijft spannend en week voor week komt het vertrouwen Y30, mannen kijken er wat nuchterder naar maar kunnen je daardoor ook gerust stellen. Het meeste werk deze weken is het onstaan en gaan kloppen van t hart en de aanleg van veel andere zaken, daarna wordt de groei belangrijker. Ook kan de meting verkeerd zijn er kan nog zoveel veranderen. Keep cool en geniet van het foede nieuws Ik ben heel blij voor jullie
Ik ben ook heel blij hoor, ik heb dat gedoe van die mm eigenlijk al weer zo'n beetje los gelaten. Op naar 26 januari!!
Yes meis, zo hoort het Voor je t weet ben je zo ver dat je de baby voelt bewegen. Had ik niet durven dromen maar nu gebeurd het We tellen mee af.....nog....13 nachtjes
Laurie, gefeliciteerd! Een mijlpaal! Y30, hier ook nog even gefeliciteerd met je mooie kloppende hartje!