Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Als je het daarvan al herkent moet je idd rustig aan blijven doen.
    Schrikken zeg, was het vandaag weggebleven ?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje Mimi, kan me voorstellen dat je je een hoedje schrikt! Zou je vandaag niet even bellen met het ziekenhuis? Ze kunnen hoogstens even checken. Zou ook niet wachten tot donderdag.

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mimi: Ben het eens met Mykelti, als je dit herkent van je dochter dan zou ik ook eerder laten checken.
    Sterkte meid.

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Owwww, ik dacht dat maagzuur alleen gebeurd als je verkeerde dingen eet of drinkt......
    Heb maar 1 koffie gedronken vanmorgen en t brand!!!!
    Miss kwam het door de tomatensoep tussen de middag bah.
    Eerst n glaasje melk en dan lekker Ff wandelen in de zon.
    Lijkt wel voorjaar :D

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik durf te wedden van teveel doen idd. lieverd probeer echt rustiger aan te doen!! moeilijk, i know, been there done that met beide zwangerschappen :( knuffs!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oeiiii de soep!!! ik kon geeen tomatensoep meer eten :S

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Had ik ook in t begin, dacht dat t wel weer ging maar tomatensoep.....maar Ff niet meer.
    Heb trek in n appel maar durf Ff nix meer te eten o_0

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mimi als het herkenbaar is zeker eerder naar de gyn!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    het duurde bij mij ook heel lang voordat de t.soep zakte :S voorlopig ook niet liggen of eten, eerst laten zakken die boel ;)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm maagzuur, jakkie :cool: Hier gelukkig niet zoveel last van, maar wel erg misselijk van soep in het begin. Was ook het enige dat ik echt niet meer kon eten. Inmiddels ook gelukkig geen last meer van. Sterkte Mirri!

Voor de liefhebber staan de eerste foto's van het kamertje in mijn album. Nog niet helemaal 100% klaar, maar we zijn een eind op weg. :)

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb vandaag een erg gevoelige buik, vooral links onderin. Heb ook veel last van lucht, zou de pijn van mijn darmen kunnen komen ? Maak me best ongerust.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Je kunt ontzettend veel pijn van je darmen hebben, dus dat kan heel goed! Je bm zit nog helemaal niet zo hoog, dus zou me geen zorgen daarover maken.
    Lekker warm kruikje er tegenaan doen helpt wel.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @laurie: Ik heb zelf maag en darm klachten, en ja, je kunt echt heel veel pijn hebben van je darmen als je last hebt van gas of constipatie. Wat ik wel heb gemerkt is dat het anders voelt als ik zwanger ben, omdat er toch wat druk op de baarmoeder lijkt te komen. Maar ik heb begrepen dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken.

Wat je zou kunnen doen, is in een warm bad gaan, als het gas is, kom je er op die manier vrij makkelijk van af.

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Kamertje wordt mooi! Toch altijd weer leuk dat blauw:).

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meiden even een kort berichtje van mij ben erg moe dus ga lekker naar bed.
    mijn buik is nu weer rustig als dat zo blijft dan ga ik gewoon donderdag heen mocht het nog eens gebeuren dan bel ik eerder.
    als ik nu ga bellen heeft het denk ik niet veel zin het is natuurlijk al over dus ze zullen me heus wel nakijken maar weet nu al wat ze zeggen rustig aan en wacht het maar af want voor de 24 weken doen ze helemaal niks.
    ik moet gewoon echt mijn gemak houden helaas ik dacht dat ik wel weer wat kon gaan doen mijn dochter was naar de kinderopvang dus dacht lekker even mijn gang te kunnen gaan maar helaas kan dat blijkbaar toch niet.
    ik voelde altijd al mijn buik snel opzetten als ik wat deed maar soms ga je toch nog even door.
    hebben jullie daar snel last van dat je last van je buik krijg??

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mykelti wat een leuk kamertje word het!!

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mimi, gelukkig dat het minder wordt.
    Ik merk het ook aan m'n buik wanneer ik teveel doe.
    Vooral bij buk en tilwerk, dat laat ik zoveel mogelijk door 1 van de 3 mannen hier in huis doen.
    Verder veel rusten tussendoor ;)

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik ben mijn lucht kwijt maar hou een pijnlijke onderbuik ter hoogte van schaambot over. Toch maar gebeld en mogen om half twee vanmiddag even komen.

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mykelti leuk kamertje!
    hier kunnen we niet verder,, al 3 weken niet, om moe van te worden.. muren moeten eerst gestuukt worden..

@mimi je moet zker bellen hoor als je er weer last van krijgt!

@laurie fijn dat jullie vanmiddag al langs mogen komen!

20. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey dames,

Ben een tijdje niet geweest sorry:(.

Ten eerste alle nieuwe dames super nieuws en gefeliciteerd hoop dat alles voorspoedig mag blijven gaan.

@Mimi: Dat was ff spannend. Ik had het pas ook maar ik had last van mijn darmen waardoor mijn bm heel heftig reageerde nu gelukkig al een tijd niet meer gehad.Hou het goed in de gaten als het nu weer gebeurd zeker ff aan de bel trekken.

@All zo wat heeft iedereen al veel gekocht en zijn jullie al ver met de kamertjes.Leuk hoor.

Hier moet er nog verbouwd worden maar dat kan pas als manlief helemaal is opgeknapt dus ik hoop begin Feb. Hebben al wel laminaat en een behangetje opgedaan die heel goed bij de gordijnen passen.

Vandaag hebben we een pretecho gehad van 1,5 uur lang. Geweldig genoten. Zeer eigenwijs kindje lag met de armen en de benen en de navelstreng voor het gezichtje dus niet super beeld van het gezichtje maar we konden duidelijk zien dat ze zeker op elkaar lijken.

We hebben ook eindelijk het geslacht goed gezien. De echoscopiste met de 20 wk echo had gelijk.:D:D:D

Morgen weer naar de gyn.

Verders gaat alles boven verwachting erg goed.:D

Deel Deze Pagina