Elsi: wat fijn van de goede echo! en helemaal super dat je wekelijks mag komen. Ik tot nu toe ook, maar moet nu helaas 2 hele lange weken wachten
Hier heb ik gisteren weer een echo gehad. En gelukkig daar weer een prachtig kloppend hartje. Nu 7 weken en een dag. Ik ben daar super blij mee. De miskramen kwamen niet verder dan 6 a 7 weken. Nu is het nog steeds heel spannend. Ik ben vooral blij als ik de volgende echo achter de rug heb. Ik word erg verwend door de (medisch)verloskundige. Ik mag namelijk, zolang we willen, ze dacht aan tot de 14 weken, iedere week komen! Heel erg fijn. Ik ben wel nog steeds verschrikkelijk misselijk en moe. Ik voel me eigenlijk grotendeels van de dag ziek. Toch alles proberen te doen wat ik normaal doe. Dat vind ik erg zwaar. Ik vind dit het zwaarste gedeelte van de zwangerschap. Aan het einde is de grote buik ook zwaar hoor. Maar dan ziet iedereen het tenminste. Nu vooral erg moe. Ik val bijna in slaap hier! Nog energie tips?[/QUOTE] Is een goed teken dat je zo moe bent, dat is een echte zwangerschap Gewoon aan toegeven en zo min mogelijk doen Energie komt vanzelf weer en misselijkheid verdwijnt na 3 maanden langzaam maar zeker Ik vond t ook heel zwaar en moest er wel aan toegeven, liep te puffen en steunen en dan zeiden we in koor:"is een goed teken"
elsi wat super dat alles goed was!! fijn dat je iedere week mag komen het heeft mij toen heel erg geholpen. snelly schrikken van je ex.
Wat fijn dat de echo weer goed was! En heerlijk dat je iedere week mag, die luxe heb ik hier helaas niet. Wij mogen inderdaad over 9 dagen (heb je goed onthouden!) Die moeheid herken ik overigens wel, lag gister al om 21.30 in bed.
Dames, reageer wat minder, want ook hier erg moe momenteel. Denk iets te fanatiek geklust de afgelopen twee weken. Nu dus vaak vroeg naar bed, maar dan heftige dromen, dus ook niet helemaal fris weer het bed uit. Ach, gaat wel weer over! Dames met een goede echo, van harte! Toch weer een stapje verder! Snelly, wat sneu voor je ex...
Nog 8 nachtjes Y30 Hoe voel je je ? ziek,zwak en.... Herken t wel Mykelti, zolang je druk in n ritme zit hou je t vol maar als t weer rustiger wordt daar wordt ik moe van 0_o Voor mn gevoel gaat mn buik nu wel verder uitdijen Hij "hangt" ook errug laag
Behalve VEEL moeheid voel ik me wel o.k. Mijn buik is al behoorlijk opgezet, m.n. 's avonds en steekjes zijn er de ene dag meer dan de andere. Verder zie ik nu niet alleen de aderen in mijn borsten lopen maar ook echt door mijn tepels. Wat me ook opvalt is dat niets meer echt belangrijk is behalve dat het goed gaat met beebje. Veel andere dingen in mijn leven (m.n. werk) vind ik momenteel toch minder boeiend. Maar kan ook door moeheid komen.
Yesss, das een goed teken Y30, had ik ook... en dan 2 dagen gewerkt en 2 dagen bijkomen op de bank en naar de steeds viezer wordende ramen kijken of...slapen een gat in de dag, zodra ik maar kon. En telkens tegen mn man zeggen; "ben kapot" en hij;"das een goed teken" Die aderen zijn ook een goed teken. En t belangrijkste is idd dat je je lichaam rustig haar werk laat doen
Pffft eindelijk n dagje wat rustiger aan, werd wel tijd.... mn buik rekt en trekt 0_o zal wel t groeien zijn hoop ik Nemen jullie nog vitamines ? Ik neem 1000 vit. C tegen tandvleesontsteking en kalk. Zink nam ik in t begin omdat mn schildklierwaardes laag waren maar daar werd ik nog misselijker van dus toch maar gestopt. Let verder wel goed op mn inname van groente en fruit
Voor Mykelti gekopieerd Zwangere vrouwen dromen de gekste dingen: dat ze hun baby vergeten in de supermarkt, hem uit het raam laten vallen... Het kan je onzeker maken: kan ik de verantwoording voor een kind wel aan? Wees gerust, deskundigen denken juist dat je hierdoor je angsten verwerkt en de verantwoordelijkheid straks juist wel aankunt! Dussss
Nou, misschien ben ik een beetje te vroeg enthousiast geweest. Vanavond dus helemaal niet moe meer en viel me net op dat ik mijn (.) (.) ook nauwelijks meer voel. Voor het eerst in dagen dat de gedachte "misschien gaat het weer mis" me weer bekroop.
Ja en dat heb ik ook gehad Maar achteraf weet ik alleen nog de vermoeidheid die overheerst. Nu nog fitte dagen dat k veel kan en vandaag Ff nix. Ws teveel fitte dagen gehad, m'n buik trekt en had zelfs Ff ms achtige rugpijn o_0 bah. Nog Maar 7 nachtjes Y30, ben je niet in de verleiding om te proberen eerder n echo te krijgen? Had ik wel steeds maar uiteindelijk toch tot de 8 wkn afspraak kunnen wachten
Vervelend dat je een off-day hebt. Hopelijk morgen weer een fitte dag. m.b.t. mijn echo, ik heb absoluut wel momenten dat ik denk, had ik maar eerder mijn echo. Maar mijn gyn doet nu een keer alleen op donderdag en wil toch wel graag bij haar. Dus wacht maar braaf af
echo was goed baby groeit nog steeds prima en het geslacht was nog steeds het zelfde als met de pretecho. dus neem aan dat het wel klopt. ik heb meteen gezegt dat ik zo'n last had van mijn buik afgelopen weekend en overdag ook vaak last heb van mijn buik volgens de dokter kunnen het 3 dingen zijn mijn darmen maar ik ga prima naar de wc dus dan viel dat al af volgens haar dat ik teveel gedaan heb of weeen kortom als ik het voel moet ik echt stoppen met wat ik doe. voor de rest erg druk met inpakken morgen gaan we al weg.
Braaf hoor Y30 heb je n beetje afleiding ? Mimi mooi een goeie echo en rustig aan doen hoor, zeker met vakantie
Het is rustig op het forum, zowel hier als op het meerdere mk topic. Zo maar eens wat gaan doen, heb een beetje een lui dagje tot dusver.