Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Leuk Mimi een uitgebreide echo, kan je goed de Baby zien en horen.
    Veel plezier morgen.
    Hoe laat is je afspraak?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mimi, veel succes meis!

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    En Mimi ?
    Heb je n leuke echo gehad ?

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    alles was goed alles zit er op en eraan hij groeit prima volgens de curver dus helemaal geen bijzonderheden.
    ik heb alleen vreselijk veel last van mijn bekken als ik ook maar iets te veel doe dan kan ik amper lopen erg vervelend.
    ik loop al bij de podoloog voor zooltjes maar weten jullie of er ook nog wat anders voor is?? ik word er helemaal gek van dit is voor mijn dochter ook niet leuk want mama kan niks met haar doen

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Fijn dat alles goed is met je baby ;)

Bekken; zijn speciale therapeuten voor toch? Bij de Fysio.
    Of krijg je dat al.
    Vervelend voor je, hoop dat je een oplossing vind.

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mimi super dat alles goed was!
    hier ook BI en idd erg vervelend,, ook voor de kleintjes idd want je kan dan niet echt heel veel met ze ondernemen...

dames, voor de geinteresseerden! het kamertje is bijna af en staat in mijn album!

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    moesch wat een leuk kamertje!!
    die boom op de muur is ook erg leuk ik heb er van de week ook 1 gekocht maar dan voor mijn dochter op haar nieuwe kamer.

jeetje wat ligt er hier een sneeuw mijn man die heeft over een stukje van 20 min bijna 2 uur gedaan ik zou vandaag naar de kapper gaan maar durfde het niet aan dus heb afgebeld gelukkig gebreken ze het.
    ik ben begonnen met de kleertjes van mijn dochter uit te zoeken alles wat roze is gaat weg en de neutrale dingen heb ik appart gehouden voor de nieuwe baby.
    ik schrok zelf van de hoeveelheid kleertjes wat ik heb staan in dozen ik kan het echt niet allemaal bewaren dan mag ik er over een tijdje wel een apparte box voor gaan huren haha

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Als je echt met je bekken in de knoop zit moet je plat op je rug gaan liggen en dan je knieeen optrekken en vervolgens uit elkaar laten vallen waarbij je voeten tegen elkaar aan blijven (soort van kleermakerszit) Dat voelt even vervelend, maar zo komen je bekken weer in de juiste stand te staan.

Komt uit n boek met fysiooefeningen bij bekkenklachten.
    Gekopieerd voor Mimi ;)

Mooie kamer Moesch, lekker fris.
    Trustuh

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mimi, stiekum 'nbeetje jammer dat je al zoveel kleertjes hebt 
    Maar wel goedkoper zo 
    Ga je het op MP zetten ?
    Ik heb een schattig jurkje van mexx via MP gescoord, ze dragen t maar zo kort.

Mykelti, zit je al op je werk, of vandaag nog aan t weekendje geplakt ;)
    Fijn weekend weg gehad ?

Vanmiddag werken, vind t wel link met de sneeuw
    Dus take it easy
    Fijne dag mamma's 

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    dank voor de leuke reacties op ons kamertje! ben ook helemaal blij met het resultaat :D

mirri hier vandaag ook werken.. en idd erg link zo met die sneeuw...

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    vandaag 21 weken dus we zitten zowiezo op de helft.

mirri ja ik heb het op marktplaats gezet altans daar ben ik mee begonnen het is zo vreselijk veel ik zet alleen de merkkleertjes erop de rest ga ik verkopen als het straat rommel markt is.

ik heb daar dus geen last van dat ze maar heel kort in 1 maat zitten (dat zal nu waarschijnlijk wel anders worden met de volgende) onze dochter droeg met 1 jaar maat 68 met 2 jaar maat 80 en als ze straks 3 word kan ik misschien wel maat 92 kopen (als ze dat al red) dus je ziet wel ze groeit niet zo heel hard hier is het eerder dat ik er op uitgekeken raak al vraag ik me soms af hoe dat kan met zoveel kleren.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mimi: super dat de echo goed was! Wat gaat het hard hè?

@Moesch: wat een lief kamertje! Hier moeten we het doen met een mini kamertje, maar is toch wel gelukt.

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    dankje mykelti!

hier erg last van maagzuur,, word er soms zelfs snachts wakker van.. erg vervelend want dan moet ik bijna overgeven er van en kom moeilijk weer in slaap..
    maar ja, nog 10 weken te gaan!!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ow, dat lijkt me bijzonder vervelend. Hopelijk trekt het nog een beetje weg. Gaat snel hè?!

Hier nog maar 16 weken...echt bizar en ook bizar dat ik nog geen noemenswaardige buik heb als ik sta. Je ziet het eigenlijk niet. Als ik op mijn rug lig, zakt hij ws uit mijn bekken en dan heb ik een mega buik. :D

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    moesch wat vervelend dat je zo'n last heb van maagzuur ik heb er ook last van maar eigenlijk alleen overdag.

mykelti hier ook nog niet echt een dikke buik toen we op vakantie waren hadden ze een foto van me gemaakt in bikinie je zou denken dat ik gewoon wat zwaarder ben geworden maar niet dat ik al 20 weken zwanger ben

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Nog maar 16 weken Mykelti:$ klinkt ineens minder dan 4 maanden :p
    Paar maanden terug keek ik nog uit naar dat ik de 16 weken zou halen ;) en nu.... ze schopt steeds sterker en is lekker aanwezig met dr eigen willetje ;)

Vervelend Moesch, gebruik je er medicatie voor ?
    Ik heb er ook best last van, probeer t deze week nog homeopatisch, ben net begonnen met edusan druppels anders vraag ik er volgende week wat voor, wordt er niet vrolijk van :p
    Maarja, we hebben er zoveel voor over he :D

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mykelti en mimi jullie buikjes zullen snel wel een groeispurt maken haha!
    en idd zo vervelend dat maagzuur.. vooral snachts.. overdag vind ik t nog wel te doen.. maar 'snachts wil ik gewoon lekker slapen :p

Mirri ik gebruikte er tot vandaag niets voor.. maar heb vandaag een pakje rennies gehaald en neem t voor t slapen gaan in zometeen!

ik mocht van de vk gewoon rennie hebben of maalox of gaviscon.. rennie leek me wel makkelijk en heb je zo in je tas altijd bij de hand!

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    En, helpen de Rennies Moesch?
    Ik krijg er echt t apenzuur van, probeer vanalles.... De druppels werken nog niet.
    Vla melk of pepermunt maar even, ik barst van de trek maar durf nix te eten.
    Probeer om de 2 uur kleine dingen, droog brood, banaan
    Ben de hele dag met eten bezig
    Naja, ti's binnen lekker warm 
    Boodschappen gedaan en n tukkie, nu moed verzamelen om aan t eten te beginnen 

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mirri ja t helpt gelukkig wel.. overdag neem ik t niet, dan red ik t wel met een beker melk.. maar met slapen helpt melk niet meer.. ik voel t zuur gelijk opkomen als ik lig..

ik zit met dit weer echt voornamelijk binnen.. dit weer is echt niets voor mij.. veels te koud en glad buiten.. blijf wel lekker warm en veilig binnen haha..

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gelukkig werk t voor je Moesch.
    Sorry voor m'n geklaag maar had er erg last van vandaag.
    Wordt nu wat acceptabeler, misschien gaan de druppels toch werken 
    Baby vanavond weer vrolijk aan r rondzwemmen.
    M'n buik is nu 103 cm rond, 2 cm gegroeid 

Deel Deze Pagina