Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mirri ik krijg alleen een groei echo met 32 weken eerder vind mijn gyn niet nodig tenzij ze vermoeden dat het extreem te klein is.
    ik heb woensdag een pretecho en hoop dus eigenlijk dat ze dan even willen kijken naar de groei.

rozemarijke hoe was je termijn echo??

snelly wat fijn dat je word ingeleid met 37 weken.
    maar wat is er precies de rede van heb je het zelf aangegeven??

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oo, nog n paar weken dan weet je meer dus.
    En misschien woensdag met de pretecho ;)

Hier 12 april weer n groeiecho met 33 wkn.
    Met 29 wkn (standaard 30 wkn echo bij vkpraktijk)vond ze t kindje wat aan de kleine kant dus mogen we voor zekerheid weer spieken. 

3. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, even een ego berichtje van mijn kant.
    We hebben de uitslag van de combinatietest gehad; niet goed.... een kans van 1:108 op down en 1:91 op Edward. Zou natuurlijk ook weer te mooi voor woorden zijn geweest als we nu eens voorzichtig zouden mogen gaan genieten,...zucht. Donderdag afspraak bij de gyn over hoe nu verder, denk wel dat we vervolgonderzoek willen, die onzekerheid is killing... Weet ook niet zo goed wat de invloed van mijn genafwijking is in dit alles, heb de sutter gemaild, hoop dat zij nog wat extra informatie kan geven....

Lfs babss.

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Pfffft Babss, zo'n uitslag.... langer onzekerheid voor jullie.
    Wel goed om verder onderzoek te doen dan en fijn dat je donderdag al bij de gyn terecht kan met je vragen.
    Ben benieuwd of ds er nog meer van weet.

Sterkte met de onzekerheid en ik duim voor je dat de volgende uitslag gewoon goed is ;)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Babss: he jeetje joh, wat een rotuitslag! Lijkt me goed om dan vervolgonderzoek te doen, maar idd ook DS daar goed bij te betrekken...

@Mirri: als je uit gaat rusten, ga je altijd eerst voelen dat je moeier bent he? Dus dat is op zich een goed teken :)
    Maar goed dat je dat zo gedaan hebt: die kleine gaat voor, al het andere komt daarna allemaal wel weer!

@all: echo was goed, alles zag er goed uit, dus ik word overgedragen naar de VK. Ga morgen eens even bellen voor een eerste afspraak. Wat mij betreft over 2 weken: wil toch regelmatig de komende tijd even dat hartje luisteren, en wil ook vragen om even een echo nog, gewoon om eens even in alle rust naar ons kindje te kunnen kijken, in plaats van het snel-snelle in het ziekenhuis. Dat heb ik niet erg gevonden, het ging er bij die echo's gewoon om om te weten of het nog goed zat of niet, maar even rustig de tijd om te kijken en even te bewonderen, lijkt me wel fijn. En aangezien de praktijk die ik op het oog heb, een eigen echo-apparaat heeft... :)
    Heb het goede nieuws iig direct even gevierd met een leuk jurkje wat ik in juni dan ook aan kan op de bruiloft van m'n zwager en schoonzusje :)

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow, goed nieuws Rozemarijke !
    En de termijn ,Klopte het?
    Nog Ff en je bent bij de magische 12 wkn.
    Weer een stap dichterbij je baby 

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik hoop dat de mOeheid een goed teken is.
    Baby gaat voor natuurlijk maar ik moet nog 10 wkn !
    Hoop dat m'n conditie verbeterd.
    Trustuh

8. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo Dames,

mag ik me ook bij jullie melden?
    Wat ik zo snel heb terug gelezen zijn de meeste van jullie al verder in de zwangerschap, ik weet het pas een kleine week.
    Donderdag krijg ik al een echo, omdat de vorige zwangerschap een bbz was en accuut, ben toen met spoed geopereerd en mijn linkereileider was helaas niet meer te redden.
    De zwangerschap daarvoor was een MA 😔
    Ik heb dit weekend al op de huisartsenpost gezeten omdat ik ontzettende steken in mijn buik had en de boel nu gewoon niet meer vertrouw. Bij alles wat ik voel denk ik: Oh oh, het zit weer mis.
    Maar de arts denkt dat ik het prikkelbaar darm syndroom, dus PDS heb. Des te meer ik er over lees des te meer herken ik, vind het alleen vervelend want genieten kan ik sowieso al (nog) niet en bij alles wat ik voel word ik bang.....herkent iemand dit misschien?!

groetjes Niesje

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Niesje, welkom hier.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap 
    Herkenbaar hier, het moeite met vertrouwen hebben na meerdere mk-en.
    De vk moest in wk 14 aandringen dat we kraamzorg gingen regelen.
    Hoop dat je de baby snel gaat voelen dat geeft vertrouwen.
    Fijn dat je 2 kindjes hebt, je weet dat t goed kan gaan
    

10. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Thnx Mirri! 💋

Ik word gewoon zo gek van mijn buik, hoewel ik er eigenlijk graag van zou willen genieten 😞 hoop dat mocht alles goed gaan deze keer, ik dat wel nog kan "inhalen" zeg maar.
    Ben ook om de 2 dagen aan het testen en de testen worden wel steeds donkerder...het kost me handen vol geld maar ben wel steeds beetje meer gerust 😉
    Ik hoef maar tot donderdag te wachten maar de tijd kruipt echt voorbij, en dan ga ik weer denken dat ze donderdag misschien nog niet echt iets kunnen zien....aaaarrrrgggg, word gek van mezelf!!!! 😡

11. raspberry

Komende donderdag al een echo? Ja, dan heb je wel grote kans dat ze nog niets zien... Lastig, zo na een bbz, want maakt het allemaal extra stressvol natuurlijk, omdat je ook weer wel wilt weten of het op de goede plek zit deze keer.
    Hopelijk toch al een mooi vruchtzakje te zien!

@all: hier kraamzorg geregeld net en eerste afspraak VK, 10 april (pas :(). Maar ik durfde dus nu, wat een erg goed teken is ;)
    Oja, en een nieuw matrasje voor het wiegje besteld, vorige was binnen 2 maanden hardstikke gaar met een dikke kuil erin :(

12. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Precies, bij de bbz was ik ook pas 5,5 week en toen ging het hartstikke mis!
    Ben zo bang dat ons beebje weer "fout" zit en ik heb nog maar 1 eileider,
    dus ook de gyn wil zsm kijken of alles goed zit.
    Stiekem hoop ik dat ik misschien al iets verder ben,mijn cyclus was een beetje onregelmatig en ik testte deze keer al 4 dagen voor NOD duidelijk positief, de vorige 2 x testte ik op NOD heel licht positief....en vandaag had ik een echte knaltest :D

Zal ff een fotootje posten, kunnen jullie mee oordelen ;)

Bekijk bijlage 231747

13. raspberry

Die ziet er goed uit, dat maakt de kans dat je stiekem wat verder bent, idd wel wat groter :)
    Ik had bij de tweede miskraam een echo bij 5,5 week, (moest eigenlijk ruim 6 weken zijn toen, maar dus teruggezet), en toen een vruchtzakje te zien, dus hopelijk voor jou nu ook, (en dan dus wel een plakkerd natuurlijk).

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooie test Niesje, een gaaf vruchtzakje op de juiste plaats zou wel al wat rust kunnen geven. fijn dat je donderdag al kan.
    Nog maar 2 nachtjes slapen, mn duimen draaien voor je.
    Het is zo 10 april Rozemarijke ;)
    en dat je een matrasje hebt besteld is ook een goed teken dat je er vertrouwen in hebt.

Ik ga een eitje met spek bakken, lekker veel ijzer zal wel goed zijn voor Baby ;)

15. raspberry

Hier net twee broodjes brie met waterkers op, jam :)
    Had megahonger :D Normaal krijg ik dat echt niet in 1 keer weg :D

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    hihi, dat hed ik ook...... 2 boterhammen met gebakken ei&spek net op.pffft nu rol ik om van de slaap, dit moet ik ff verwerken :p

17. raspberry

Goh, ik kom ook al met geen mogelijkheid meer aan de slag hier, (dagje thuiswerken: verslaglegging te doen).
    Ben ook hardstikke moe, maar goed dat we volgende week een midweekje weggaan :)

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Net n tukkie gedaan maar voel me nog steeds een dweil.
    Morgen controle bij de vk, ze gaat vast zeggen dat t erbij hoort.

Midweekje weg hmmm moet er nog Ff niet aan denken.
    Waar gaan jullie naartoe ?
    Wij gaan de eerste wk van m'n verlof naar brabant, hoop dat k wel wat fitter ben dan

19. raspberry

Wij gaan naar brabant :D
    Oftewel: vlak naast de deur, maar gewoon ff eruit zijn en een midweekje leuke dingen doen, ipv thuis steeds in de verleiding komen om het huis dan maar op te gaan ruimen enzo...
    Hoeven dus maar een dik half uur te rijden, helemaal fijn zo :)

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    lekker hoor :)
    tis idd beter dan thuis, ga je toch steeds dingen doen en ruimen:D
    Andere omgeving kom je lekker tot rust en gelukkig niet ver reizen;)

Wij moeten dik 2 u rijden dus tis net buitenland dan:cool:

Deel Deze Pagina