Nou lekker rustig aan dan donderdag Rozemarijke, je hebt energie voor de baby nodig. Hier weet m'n familie t wel maar op t werk enzo niet, die gaan raden
Meiden, heel veel beterschap! Het is weer echt "kwakkel" tijd... Hier alles goed, geen grote kwalen. Begin alleen een klein beetje vocht vast te houden, maar verder niet bijzonder.
Ja, dat merk ik ook n klein beetje, heb er geen last van verder. Fijn dat je geen grote kwalen hebt Mykelti. Wanneer heb je weer controle ? Ik morgenochtend ga toch ns vragen hoe t kan dat ik na n rondje om t blok hijg alsof ik een marathon heb gerent. Baby zit niet eens zo hoog 
Lage bloeddruk en/of laag ijzer? Ik hijg ook al als een oud paard, en heb dat bij elke zwangerschap en weet dat mijn ijzer en mijn bloeddruk beiden omlaag vliegen zodra ik zwanger ben... (onderdruk 2 weken terug op 60 alweer).
mirri hier lijkt het na 2 stappen ook of ik de marathon gelopen heb. mykelti lekker dat je bijna geen kwaaltjes heb. hier hou ik ook vocht vast maar ik kan mijn ringen en horloge niet meer om helaas. morgen met mijn dochter naar de tandarts ze is 2 weken geleden gevallen op haar mondje we moesten toen afwachten van de tandarts want er was niks aan te zien maar nu begint hij helaas te verkleuren. ik lees op internet verschillende verhalen soms kont het weer goed dus ik hoop dat zij daar ook onder valt
Mn ijzer laat ik morgen ff prikken. Dus jullie hijgen ook zo, ws hoort het er "gewoon " bij Mimi, ik duim voor je dochter morgen dat t allemaal goed komt met dr tandje Rustig aan mamma's en............ Trustuh........
Hallo dames. Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! Is hier nog een plekje voor mij? Ik heb afgelopen dinsdag (op NOD) positief getest na mijn eerste IUI. Ik heb 2 (V)mK's gehad, en ik merk dat in de andere topics mensen toch anders in de zw-schap staan (ligt misschien ook aan mij, dat zou kunnen). Dus daarom zou ik hier graag mee willen kletsen!
Hoi Knuffel, van harte gefeliciteerd. Hoop op n fijne zwangerschap en een gave baby voor je Kom lekker meekletsen, ik herken de zenuwen van een goeie test na miskramen.... Ik schoot direct in de stress bij m'n laatste goede test maar zie hoe ver ik al ben
welkom knuffel ik kan me heel goed voorstellen dat je je niet helemaal thuis voelt bij de andere zwangere meiden. maar je mag hier natuurlijk mee kletsen want helaas begrijpen we mekaar maar al te goed. wanneer heb je je eerste echo??
Hallo lieve meiden.. mag ik even heel blij komen vertellen dat ik vandaag een super echo heb gehad!?! Helemaal op schema en een mooi krachtig kloppend hartje gezien!! Wat een opluchting
Wow gaaf Niesje van harte gefeliciteerd, weer n mijlpaaltje. Goed teken dat alles op schema is en t hartje mooi klopt. Nu kan je een beetje ontspannen, mooie banner heb je  Knuffel heb jij al n echoafspraak ?
Bedankt voor het welkom dames!!! Ik heb de gyn nog niet gebeld. Ga ik volgende week doen denk ik. Ik ga zelf aansturen op een echo met ongeveer 2 weken. De vorige keren was het vruchtje gestopt met groeien met ongeveer 6 weken (1 keer toen VMK, 1 keer MA met 9 wkn). Ik hoop dat ze meewerken, maar denk dat dat wel zal kunnen. Ik was op zoek naar een topic in het zwangere hoekje, maar als ik dan lees dat mensen het prima vinden dat ze pas een echo hebben met 12 weken... Daar boel ik me niet op mijn plek. Denk dat ik me hier veel beter op mijn plekje voel Wat een onzekerheid kan een mens hebben zeg, pfffff. Vandaag de hele dag "van de leg" geweest. Misselijk, bij vlagen sterretjes zien, dat soort geneuzel. Komt denk ik door de spanning die er toch is. Heb vannmorgen wel nog een test gedaan, en die knalde, dus daar moet ik me voorlopig maar aan vast houden... (Oh, en ik heb mezelf maar een andere banner aangemeten, is het nu dat toch echt waar)
Dankje Mirri & knuffel en welkom nog Ja ik ben echt helemaal blij blij blij Ik had er ondanks de spanning deze keer wel een goed gevoel bij, maar angst kan een mens toch opvreten hè!! Maar de echo was gewoon echt helemaal goed, niks op aan te merken Over 2 weken mag ik alweer terug naar de gyn en toen ik gister dan eindelijk toch maar eens de VK belde en vertelde dat ik me weer bij hun mag melden zei ze: Wat fijn, dan kom volgende week maar snel langs krijg je van ons ook meteen een echo! Zo fijn Ik had ook echt noooooit tot de 12 weken kunnen wachten, ik vind dat ook onmenselijk als je al eens een missed abortion hebt moeten meemaken! Ik kan alleen genieten van deze zwangerschap doordat ik nu al elke week en dalijk waarschijnlijk ook nog een tijdje om de week echo's zal hebben!! Ik heb die bevestiging gewoon nodig!
Niesje, wat super! En knuffel: welkom! Hier straks 12.15 de afspraak bij de vK. Zal blij zijn als we dat weer gehad hebben en dat hartje gewoon goed klopt.
Niesje en knuffel jullie zitten n beetje in dezelfde fase. Zenuwslopend.....maar het kan goed gaan hè  Rozemarijke ook weer n spannende dag, m'n duimen draaien voor je. Gelukkig is t nog aan t begin van de middag de ochtend is zo om. Succes. Hier as dinsdag een echo, kijken of ons meisje is gegroeid. Ben hier wel meer mee bezig dan een gewone controle. Tel de dagen af....... Vroege echo; ik kan het me voorstellen Niesje. Ik heb deze zwangerschap wonderwel tot 8 wkn kunnen wachten, ik bouwde zoveel spanning op voor n echo...dat wilde ik niet te vaak meemaken. Het was nu erop of eronder voor mij ook omdat t de laatste x is en we wilde duidelijkheid, geen misschien of weer wachten.... Maar das natuurlijk heel persoonlijk
Nou Mirri ik hoop dat het weekend voorbij vliegt voor jou en Rozemarijke, ook ik duim mee!! Vroege echo, ja ze zijn zenuwslopend!! Maar de vorige zwangerschap was helaas een acute bbz en ik ben met spoed geopereerd, dus ik moest van de gyn meteen bellen zodra ik posi testte en kreeg met 4,5 week al de eerste echo....deze 3 weken/echo's leken ook eeuwig te duren en ik hoop het nu een beetje los te kunnen laten.
Dan is het heel belangrijk na een bbz om te zien dat je kleintje op de juiste plek zit. Gelukkig wel nu en ook nog n mooi kloppend hart, je kan lekker van t paasweekend gaan genieten Wat staat er op jullie agenda ? Hier relaxen, tuin ruimen, schoenen kopen met m'n jongens en 1&2e paas familiebezoek 
niesje super dat je echo goed was en fijn dat je volgende week al bij de vk mag komen. rozemarijke succes vandaag met de controle. hier vandaag een rustig dagje dochter is naar de opvang man is aan het werk ik zou gaan strijken en de tas in gaan pakken maar heb erg veel last van mijn buik dus ik doe lekker zo min mogenlijk. volgende week lekker een week met mijn dochter naar mijn ouders dus mag de strijk meenemen en de tas pak ik af en toe een beetje. mijn man moet gewoon werken en zelfs overwerken vandaar dat we ons lekker laten vertroetelen door oma. dit is overgens de laatste keer dat we er heen gaan in mijn zwangerschap want hierna durf ik niet meer maar dan komen ze gelukkig een paar keer extra onze kant op
Auw Mimi, nog steeds zo'n last van je buik.... Rustig aan hè meer kan je niet doen. Ik ben ook afgezakt naar tempo bejaardenhuis 0_o Rozemarijke, hoe was de echo ?.... Ik zag een foto op t nubforum. Wat een gaaf kindje al.  Hier na een uurtje schoenen scoren met de jongens alweer voor jaffa op de bank  De jongste is pizza halen, goed begin van t paasweekend 