Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@mirri: zo, dus je verlof is begonnen :) Lijkt me toch anders thuis zitten dan als je niet kunt werken. Nu hoeft het officieel ook niet meer :) Lekker... :)

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mirri: gefeliciteerd met deze mijlpaal!!! En denk ook dat het thuis zitten nu anders voelt nu je officieel verlof hebt! Geniet ervan (of werkt dat dan weer niet zo:(:cool:).

@Mimi: kan me je gevoel (denk ik) wel voorstellen (of in ieder geval proberen in te denken). De "laatste loodjes" nog!!

@Fysio: hij weet inderdaad dat ik zwanger ben. Na de training vorige week heb ik best lang kramp gehouden (tot 2 dgn na die tijd). Vandaag dus een stuk rustiger aan gedaan, wel oefeningen, maar andere. Dit voelt een stuk beter!

@Rozemarijke: het klinkt alsof je er goed over nagedacht hebt! En het zal vast schelen dat je baas "ervaring" heeft met een niet soepel verlopende zw-schap. ik hoop dat hij goed met je mee blijft denken, dat scheelt vaak alde helft!

Hier alles zijn gangetje. Nog 7 nachtjes slapen:p:p

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx mamma's.
    Ja ti's wel een prettiger gevoel dat k nu officieel verlof heb en niet meer ziek thuis zit.
    Vandaag iets minder hoesten en iets meer energie. Meteen teveel gedaan en weer moe en harde buiken >_<
    intake kraamzorg is geweest, stelt niet veel voor maarja ti's weer helder ;)
    Rozemarijke, fijn dat je manager begripvol is, had ik ook mazzel mee.
    Knuffel, morgen nog 6 nachtjes ;D

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mimi, een emotionele tijd voor je , praat er idd over met de vk en probeer per dag te kijken.
    Slaap je nog wel goed ?

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mirri ik slaap heel veel ben de hele dag door moe dus ga lekker iedere middag naar bed en 's avonds liggen we er ook al voor 10 uur in maar ik word dan wel heel vaak wakker dat ik weer een nachtmerry heb gehad.
    nog 1 week en dan moet ik weer naar de gyn we gaan er nog een week het beste van maken en ik hoop dat dan de gyn zegt dat ze me gaan inleiden zodra dat kan hopenlijk helpt het me om de laatste paar weken door te komen.
    mijn man denk overgens dat ik spontaan beval tussen de 35/36 weken hij heeft eigenlijk bijna nooit gelijk maar ik hoop dat hij nu aardig in de buurt zit

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoop dat de gyn je gerust kan stellen volgende week.
    Of dat je man gelijk krijgt.

Duim voor ons allemaal voor een goede bevalling en veilige landing voor onze kindjes ;)

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ff up hoor ;)
    Knuffel, nog 4 nachtjes de echo komt toch langzaam dichterbij.
    Jouw gesprek met de gyn ook Mimi, welke dag is dat volgende week ? Hou je t nog n beetje vol ?

Hier 2 x naar de HA geweest, bloed laten prikken en ti's toch geen simpele verkoudheid. Er zit een ontsteking daar heb ik penicilline voor gehad.
    Ben ook op kinkhoest geprikt, omdat zoon van mn vriendin t had die uitslag komt morgen.
    Zit te tornen aan t broderie randje v d wieg, daar zit groen in, vind k niet mooi, dus die vervang ik voor n witte ;)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mimi: ik hoop dat de gyn naar je zal luisteren en met je mee wil denken!! En wie weet is het voorgevoel van je man nu wel juis!!

@Mirri: oei, klinkt niet fijn. Zeker niet als je zo tegen einde loopt lijkt me (hoesten e.d. is normaal al zo vermoeiend, maar nu...). Ik heb ooit kinkhoest gehad, en da's niet fijn. Ik hoop dat de AB werkt! En uiteraard dat het geen kinkhoest is, daar zit je nu niet op te wachten!!

Hier nog 4 nachtjes inderdaad.... Kan niet wachten. Het voelt wel alsof maandag een soort do or die is.... Alles of niets.

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mirri oei dat is niet zo best.
    is het erg voor de baby als je wel kinkhoest blijk te hebben??

ik moet trouwens woensdag naar de gyn.
    vannacht weer de hele nacht aan het spoken gegeweest weer op en af harde buiken en menstruatie pijn heel gezellig dus weer.

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dus voor jou nog 6 nachtjes Mimi, hoop dat de gyn meewerkt.
    Dat gerommel met harde buiken klinkt wel alsof je baby vroeger wil komen ;) maar nu nog Ff te vroeg hoor ;)

Kinkhoest is idd niet goed voor een baby, kan nare complicaties en ernstige gevolgen hebben.
    Voor week 34 ben je nog op tijd met AB om de besmetting tegen te gaan, dan moet de baby ook Ff blijven zitten ;)
    Morgen de uitslag.... Hoop dat ie op tijd binnen is.
    Wanneer ht wel zo is moet de rest van t gezin ook aan de AB om besmetting te voorkomen en melding naar de GGD.....
    Etc. Hoop nog steeds vurig dat t niet zo is.
    Heb vanmiddag Ff bijgeslapen en ga strax weer naar bed.
    Nu t hoesten toch wat afneemt voel ik pas hoe weinig ik echt tot rust kwam.
    Dus hoop vannacht weer redelijk door te kunnen slapen ;)

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoe is het met de mama's????

Mirri: weet je al of het kinkhoest is???

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik wou net het zelfde vragen.
    wat is het hier stil zeg

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    knuffel je hebt vandaag je eerste echo zie ik.
    heel veel succes knap dat je tot 7 weken kon wachten maar je hebt dan wel meteen duidelijkheid

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier wel OK, alleen erg moe. En al 3 dagen koppijn :(
    Manlief is gelukkig wel begonnen met het versjouwen van de spullen/herindelen van de kinderkamers, dus over 2 weken gaat mijn vader ws voor ons behangen.

@Knuffel: hoe was de echo?

@Mirri: ook benieuwd hoe het nu afgelopen is..!

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik heb weer een dag dat alle angsten overheersen..
    zou donderdag het hartje nog wel kloppen?
    is alles nog wel goed daarbinnen?
    doe ik alles wel goeD?
    doet het kindje het nog wel goed?
    gaat alles trouwens nog wel goed?

Pfff het enigste wat ik wil is genieten maar het is zo moeilijk als ergens in je hoofd steeds het verleden rond dwarrelt ..
    ik heb wel een gezegd ik hem me miskramen verwerkt maar ik kom daar had op terug.
    ik heb het niet verwerkt maar een plekje gegeven..
    verwerken is ergens mee omgaan en er noooit meer aan denken maar hoe kan je hier nou nooit meer aan denken
    vooral nu ik zwanger ben komt alles weer omhoog en voel me vaak alleen en verlaten en vraag me vaak af of me lichaam me dit keer weer bedriegd.
    iedereen zegt je moet vertrouwen hebben maar hoe kan je vertouwen in iets hebbe wat je al zo vaak terleur heeft gesteld..

O wat ben ik blij als ik de 13+4 weken voorbij ben..

nog iets wat heel dubbel is ..
    op 14-11-11 heb ik slechte echo gehad van onze 2 ling dat beide hartjes niet mer klopte.
    nu ben ik 10-11-12 uitgerekend van dit kindje en alles zegt in mij dat als dit goed gaat dat het op 14-11-12 geboren word.
    van 2 kindjes afscheid moeten nemen op die dag en een mooi wondertje terug gekregen...

AHHH ik maak mezelf gek maar kan er niets aan doen...

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    thea ik begrijp je angsten heel goed en net wat jij al zegt je hebt je miskramen niet verwerkt want zolang je met zwanger worden/blijven bezig ben blijft het je achter volgen.
    nog een paar spannende dagen voor je maar we duimen voor je dat alles goed is.
    wat apart van de datum hier hebben we ook een leuke toen ik voor het eerst zwanger was was ik uitgerekend op 18 juni dit werd helaas een miskraam nu ben ik weer uitgerekend op 18 juni en nu gaat het zoals je kunt zien eindelijk wel goed.
    misschien is het bij jou ook een goed teken.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb nog niet terug gelezen.
    Eerst even snel dit:
    we hebben een zwak knipperlichtje gezien (het was meer een soort pulseren van een wit, wazig vlekje) en een hartslag gehoord :$:$.
    Whaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger:D:D.
    Over 2 weken mogen we terug voor de volgende echo...

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mimi: ik moest van mezelf wachten tot 7 weken. anders is de kans op geen hartactie wel heel groot (en dat bleek nu ook wel, het was heel zwankjes...) en ik denk dat ik mezelf dan nog gekker gemaakt had (en het was nu al echt niet meer te houden zeg...)

@Rozemarijke: hoofdpijn is heel naar. Ik hoop dat je er snel vanaf bent!

@Thea: we kennen elkaar nog niet. Maar als ik je verhaal zo lees kan ik me er (denk ik) wel iets bij indenken. Een miskraam verwerken gaat denk ik best heel goed zolang je niet bezig bent met wer of nog steeds zwanger worden/zijn/ en vooral blijven. Ik denk dat je dan het verleden gewoonweg niet uit kan zetten! Helaas heb ik nog niemand gevonden die hier een oplossing voor heeft...

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    knuffel wat goed!!
    fijn dat je over 2 weken al weer terug mag komen.
    met welke termijn heb je je miskramen gehad??hebben jullie daar ooit hard actie gezien??

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    De VMK was met 6 wkn (kwam spontaan op gang), bij de MA bleek met 9 weken dat met 6 weken het al gestopt was met groeien. Wij hebben dus nog nooit hartactie gezien. Voor ons dus al best wel een mijlpaal. Ik ben er nog lang niet, maar dit is wel stap 1! Het voelt nu als een last van mijn schouders, maar ik weet zeker dat die last "vanzelf weer aangroeid";);). Voor nu is alles even oke!
    Ik vond het wel fijn dat de gyn zelf met het voorstel voor over 2 weken kwam! Ik heb niet hoeven leuren daarvoor.

Deel Deze Pagina