Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mykelti: werkse vandaag! En daarna genieten van de rust! :)

@Mimi: zou ook denken dat de spanning van je dochtertje nu 'gewoon' opspeelt... Is ook allemaal niet niks natuurlijk: je kindje in een couveuse aan allemaal draadjes... :( Hopelijk blijft dat jullie deze keer bespaard!
    Indalingsweeen had ik hier ook al met 32 weken, met 37 weken lag ze volledig ingedaald en vervolgens werd Thirza pas met 42 weken geboren... Dus dat zegt echt weinig.

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mykelti je werkdag zal er al bijna opzitten heerlijk hoor en knap van je dat je het tot 36 weken heb gered.

rozemarijke ik weet niet in hoeverre de kleine is ingedaald maar ik denk al een aardig stukje want de gyn zei dat hij niet meer los kon komen.
    heb jij ook al die tijd oefen weeen gehad zoja hoevaak had je ze en hoelang duurde het voordat het weer over was??

hier weer een heerlijke avond/nacht gehad we lagen al lekker in bed film te kijken en ja hoor daar kwamen de oefen weeen weer ik ben maar na 1 1/2 uur onder de douche gaan staan om te kijken of het stopte onder de douche werd het minder om vervolgens toen ik er onder uit kwam weer erger te worden maar gelukkig zakte het daarna snel af.
    mijn man was al weer helemaal in paniek die had zijn moeder al opgebeld met het verzoek de spullen klaar te zetten omdat het kon zijn dat we toch echt zo naar het het ziekenhuis moesten( zij komt deze kant op om voor onze dochter te zorgen) die arme man van mij vind het wel zielig voor hem.

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Rozemarijke: fijn dat je de beeb weer meer voelt! Hoepn dat de groeispurt achter de rug is en je 'm nu vaker zal voelen! Je bekken klinkt pijnlijk. Had je dat bij je dochter ook (zo vroeg al)? Ik hoop dat je je "staande" kan houden!! En dat van dei plastic zak is een goed idee, zo ging ik ook de auto in en uit na mijn hernia operatie(s).

@Mirri: de AB doet vast heel goed zijn werk en zorgt dat de beeb geen onnodige risico's loopt. Heb je zelf het idee dat het voor jou ook iets doet? Weet je al of je bij een vk/gyn terecht kan. Ik begrijp dat jullie nog even lekker weg gaan??? Lekker hoor, genieten!

@Mykelti: je hebt verlof!!!!!!!

@Mimi: kan me voorstellen dat de doem scnarioa's zich aandienen. Zeker als je dat al een keer meegemaakt hebt. Ik hoop dat de beeb gewoon nog even een paar weken blijft zitten en de couveuse er niet aan te pas hoeft te komen!!

Hier alles wel zijn gangetje. Ik had vanmorgen wel ineens enorme kramp. Duidelijk mijn darmen die het er niet mee eens waren. Ik was op mijn werk en heb op het punt gestaan om naar huis te gaan. Na een bezoek aan het toilet (of eigenlijk meerdere:)) zakte het uiteindelijk toch langzaam. Ik weet dat het van mijn darmen komt, maar voelt zo als ongi-kramp. Dat vind ik toch best eng... maar goed, deze aanval heb ik weer doorstaan...

Fijn weekend allemaal!

4. raspberry

@mimi: ik heb toen bij Thirza 1 keer indalingsweeen gehad, maar die waren ook direct wel heel heftig toen. Zat in de trein en heb een uur lang niet geweten waar ik het zoeken moest. Gelukkig met manlief, zodat ik weg kon kruipen in het hoekje van de 2-zits, maar heb echt pijn weg zitten puffen toen :( Rugweeen.... niet fijn :(

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Knuf, de AB doet niets aan de symptomen dus er wordt hier nog steeds flink gehoest, het neemt de besmetting weg zodat we safe zijn voor de baby ;)
    Mijn hoest wordt eindelijk minder, vannacht kunnen slapen.
    Vk had de gyn gesproken, ik kan rustig thuis bevallen ;) en alles doen, n maand na de bevalling wordt bekeken wat te doen.
    Nu ben ik er gerust op.
    Vk adviseert ook alvast bekkenbodemtherapie maar eerst vakantie.

Darmen; mijnes waren ook van slag eerste termijn, ik was erg opgeblazen :D een goed teken knuffel.

Mykelti, geniet van je verlof wordt straks druk genoeg met je kleine ventje ;)

Mimi, akelig die indalingsweeen, hoop dat t daarbij blijft en je vannacht goed slaapt ;)

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Knuffels van Knuffel

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    heeft iemand eigenlijk al iets van snelly gehoord die loopt toch ook al op het einde??

8. raspberry

Die is de 40 weken iig voorbij, als ze nu nog zwanger is, wat wel niet zo zal zijn. 9 april haar laatste bericht geplaatst, zowel hier als op ZP in z'n totaliteit, dus dat betekent hopelijk dat ze daarna snel is ingeleid en het nu gewoon heel druk heeft met de kleine.

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoop dat de week snel om vliegt voor jou knuffel ;)
    Van mij mag deze week sloom gaan, lekker relaxen :D

Snelly, hoop dat alles goed is gekomen en ze van de baby geniet.
    Is idd een tijd geleden dat ze heeft gepost.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey meiden!! Hier een teken van leven, ik ben niet zo heel vaak meer op zwp.. druk met de 2 kids en werken en ontzwangeren LOL, heb deze keer meer last van dan bij mijn eerste.

maar goed.. ik kom af en toe spieken hoe het jullie gaat uiteraard en ik zie dat Moes een pracht meid heeft gekregen en dat Snelly nog moet laten horen hoe en wat en dat een aantal op de laatste loodjes lopen!! Oh lieverds ik word emo van, binnenkort jullie ook een ukkie in jullie armen!!!!!!

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    laten we dan inderdaad maar hopen dat snelly het heel druk heeft met de kleine.

aowyn jeetje alweer bijna een half jaar geleden dat je bevallen bent wat gaat dat snel

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja gaat té hard o_O Maar is héérlijk en ben elke dag dankbaar ook al is het een stomme dag geweest hihi

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Aowyn, wat leuk om van je te lezen ;)
    5 maanden, leuke leeftijd, nu ga je veel reactie krijgen he, hoe vind z'n zus het ?
    Geniet lekker van je gezinnetje.
    Hier ook de laatste loodjes, nog 4 weken hoop ik... 't wordt zwaar maar we krijgen er iets moois voor ;)

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mirri laatste weekjes zijn idd zwaar, of ze nou snel of langzaam gaan. Probeer te relaxen, veel te rusten en beetjes bij beetjes doen.
    Zij is helemaal gek van hem en hij van haar, perfect :D

Zal ff een recente foto of 2 in mijn album plaatsen voor wie nieuwsgierig is :)

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wat een mooie foto's Aowyn ;)
    Een rijkdom 2 plaatjes van kinderen die zo gek op elkaar zijn.
    Die foto dat de vk Hem vasthoud zoals hij in je buik opgevouwen zat, mooi hoor.
    En jullie eerste ontmoeting ;)
    Ik kijk er ook naar uit.
    Nu inpakken schoonmaken en naar Braboland.
    Ik hou jullie op de hoogte, heb laptop en phone mee :D

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    aowyn wat een prachtige foto's zijn het.
    het geboortenkaartje vind ik ook erg mooi en heel toepasselijk dat gedichtje aan de linker kant.
    wij hebben ook een gedichtje waar we toch nog even terug kijken op de moeilijke tijd die we gehad hebben.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames.
    Zo, druk weekend achter de rug hier. Half NL door gereden, maar wel met een (voor ons) mooi resultaat. We hebben een vouwwagen gekocht! Helemaal blij!
    Ik merk wel dat ik iets minder energie heb, ben best moe. Maar goed, het is/was voor een goed doel:D:D.
    Hoe is het verder met iedereen?
    Zitten alle beebs nog waar ze horen;);)??
    Doen alle bekkens, meds, en wat al niets meer ook allemaal nog dat wat de bedoeling is???

Hier langzaam weer aan het aftellen naar maandag a.s. Dan mogen we weer zwaaien (dat hoop ik tenminste;)).

Knuffelsssss

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Nog 6 nachtjes knuffel, spannend ;)
    Hier steeds minder hoesten en meer energie gelukkig.
    AB doet z'n werk woensdag zijn ze niet meer besmettelijk, daarna mag de baby komen.
    Maar ze mag ook Ff blijven zitten, ti's zo intiem nu.
    Vind dat ze sterker wordt in t bewegen krijg af en toe beste karatetrappen.
    Vannacht schrok ik wakker van onweer, kreeg ze de hik 

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    knuffel het schiet al weer op lekker hoor.

mirri fijn dat de anti biotica zo goed aan slaat.het schiet voor jou ook al op nog een paar weekjes

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Nog 27 dagen Mimi ;)
    De AB doet z'n werk tegen besmetting maar t hoesten slijt langzaam.
    Zo fit als ik vandaag was, stortte voor t eten in
    Laatste loodjes worden vermoeiend 
    Jij bent ook al lekker ver, hoe gaat het ?

Deel Deze Pagina