Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey meiden, wat fijn om te lezen dat het bij iedereen (naar omstandigheden) goed gaat!

Mimi, hopelijk blijft het nog rustig binnenin en kun je gaan voor een paar rustige laatste weken.

Knuffel, al wat meer zeker van je zaak?

Mirri, lekker weer daar? Volgens mij is het vandaag omgedraaid. Hier heerlijk weer en onder Utrecht regen...:cool: Fijn dat de AB aanslaat!

Voor de liefhebbers staan er in mijn fotoalbum 2 foto's van de fotoshoot met 34 weken. Vind deze erg mooi!

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooie fotoshoot Mykelti, waar heb je die laten maken ?
    Ziet er proffesioneel uit, jullie staan er mooi op
    Hier heeft t wel geregend maar de zon komt alweer door.
    Beetje gewandelt en verder omgeving bekeken en lui op de bank ;)
    Jongens vermaken zich prima.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super dat jullie het zo naar jullie zin hebben!

Thanks! De foto's zijn gemaakt bij Het Fotoavontuur. Is een deal. We betalen voor deze shoot niets en krijgen 2 foto's gratis mits we binnen 1 jaar van Dirkie foto's laten maken ter waarde van 75 euro. Ze zit in Medemblik, dus dat is wel te doen vanaf hier. :)

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mykelti wat een mooie foto's en wat zit je buik nog mooi hoog ik heb aan de boven kant geen buik meer.
    de 3d foto's zijn ook erg mooi.

vandaag maar even naar toys xl geweest die houd er bij ons mee op en daarom hadden ze nu de actie 3 halen 2 betalen en aangezien ik eigenlijk voornamelijk roze speelgoed heb wou ik graag nog wat hebben wat voor een jongen is.
    mijn dochter vond het helemaal geweldig ze bleef maar roepen dat ze speelgoed ging kopen voor haar broertje.

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden!
    hier lekker druk dus ben niet vaak meer hier! lees wel nog mee maar reageer minder!

mirri en mykelti jullie mogen bijna bevallen!

mimi jij bent ook al zover!

mirri gelukkig dat de AB aanslaat!

fijn dat het zo goed gaat met iedereen!

heb een fototje van onze meid in mn album geplaatst voor degene die het leuk vinden!

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mykelti super die fotoshoot!

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Leuke actie in Medemblik Kel ;)

Moesch wat n plaatje van een meisje 
    Snap dat je t druk hebt, leuk dat je Ff langskomt en je mooie dochter showt ;)
    Nog n paar weken voor ons....
    Pffft ik wil naar bed maar m'n puberzoon zit nog gezellig buiten met de buurmeisjes 0_o man ligt al met hoofdpijn op bed....
    En dochter gebruikt m'n blaas als trampoline >_<
    nOg 10 min. Trustuh &#58373;

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Even een korte zwaai, vandaag 12 uur gewerkt, (vaak op woensdag een lange dag, zit wel aardig in m'n ritme, dus valt me tot nog toe niet heel veel zwaarder dan een gewone dag van 8 uur), dus morgen wat rustiger met de tweede helft van de middag lekker thuis wat verslaglegging doen :)
    Kom dus morgen als het goed is weer even reageren op iedereen :)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Thanks! En wat een schitterend meisje hebben jullie! Hoe heet ze of zeg je dat liever niet?

@Rozemarijke: 12 uur! :$ Dat hou je denk ik niet tot het einde vol?

@Mimi: ja, zit nog heel hoog. Zie zoveel verschillende buiken, maar die van mij blijft wel erg hoog ja. Ach we zien wel. Hoe gaat het met jou?

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    17 weken Rozemarijke, mooi richting de 21 ;)
    Middelste trimester heb je nog energie maar neem jezelf wel in acht, je hebt thuis ook een gezin en energie nodig voor de groei van je baby &#57430;

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mykelti ik zal je de naam pb'en!

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Aaaah Moesch, ik ben ook nieuwsgierig.
    Krijg ik ook n Pb-tje ?

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mirri: de besmettings kans is nu zo goed als 0 toch? Dat moet een goed gevoel geven! En karatetrappen, auw:), maar de hik lijkt me dan wel weer een hele bijzondere ervaring!!! Hopelijk bij jullie ook een beetje aardig weer, wel zo leuk op vakantie. Hier heel wisselend..

@Mykelti: mooie foto's hoor! En nee, het besef is er nog steeds niet echt. Heb serieus het idee dat het verhaal over iemand anders gaat.... heel vreemd!

@Mimi: je dochter is dus duidelijk blij dat ze een broertje krijgt! Lief hoor!

@Rozemarijke: 12 uur werken, pfffff. Dat is zelfs niet zwanger best wel heel lang hoor!:$ Vandaag een beetje bijgekomen?

Hier alles goed. Heel erg druk op werk, dus ben beetje gebroken. En zoals al gezegd, het lijkt serieus alsof het over een ander gaat. Buiten de boobs en darmen heb ik niet echt ergens last van... Ben benieuwd maandag of er echt wel iets zit.... Op de een of andere manier geloof ik het gewoon niet (zelf bescherming???)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nou, ik kan je vertellen dat dat gevoel 9 maanden kan duren! Hier staat de box inmiddels een week en het is net of we in een vakantiewoning zijn. :$ Zo ook met het wassen/strijken van de kleertjes...voor iemand anders toch??? Heeeel bizar, maar ik sprak iemand die geen sh*t heeft meegemaakt en die had dat ook bij de eerste, dus er is nog hoop voor ons.... ;):D

En ja, natuurlijk is het zelfbescherming. Logisch toch? :)

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden,
    Ik zou me heel voorzichtig aan bij jullie willen voegen!

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gezelli! En wat een goed teken dat je er zoveel vertrouwen in hebt! :)

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja maar ik vind het ook nog wel eng hoor.
    Maar vooralsnog ben ik gewoon zwanger dusss!
    Ik vind het ook rot als ik in dat andere topic bij de meiden blijf die nog bezig zijn..

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is ook zo en soms weet ik daarom niet iets zinnigs te zeggen, maar goed...bij mij voelde deze zws heel anders aan dan de miskramen, dus voelde al heel snel heel goed. Wat overigens niet inhield dat ik stressvrij was of dacht dat het niet mis kon gaan. Het gevoel was alleen overduidelijk anders. ;)

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik voel nog niet zo veel..
    Ik hoop dat we snel de IVIG kunnen starten, dan ben ik denk ik geruster..

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooh meid!! spannend! stuiter hier!! :D

Deel Deze Pagina