Voelde tijdens het fietsen en nu nog ook die druk op mn bm Mykelti, hoop maar dat het t groeien is Iedereen n beetje kunnen genieten van t mooie weer ?
hi lieverds... mimi en mirri.. bijnaa echo.. ik ook.. donderdag en dan tevens gesprek eindelijk over de at3 enz. ik wil het nogmaals bepaald hebben.. 1 keer fout 1 keer goed.. welke uitslag klopt nou ? juist ik wil een 3e bepaling! ben ook benieuwd wat er als reden word aangekaart waarom het ineens goed is. de slechte uitslag kon een foute bepaling zijn? dan kan een goede dat toch ook zijn? of is dat doemdenken en werkt het niet zo bij een gyn? tja.. ik ben vol in me hoofd en kan het niet eens logisch opschrijven hier.. zal wel warrig overkomen allemaal. en dan ook een echo donderdag.. teminste daar ga ik vanuit want krijg daar zelfs echos als ik niet zwanger ben.. ben dan 5 weken en 6 dagen vlgens eigen berekening.. zal erom spannen dus ik gok dat er alleen nog maar een vruchtzakje te zien is en meer niet.. ook eng.. krijg al buikpijn als ik er aan denk zoals nu.. brrrrr
Hoi Aloha, ik herken de spanning. M'n man en ik staan ook aardig strak v d zenuwen voor vrijdag..... Voor jou nog maar 1 nachtje, hoop dat de tijd vliegt, maak jezelf flink moe vandaag, dat je vannacht nog slapen kan Zet de vragen duidelijk op papier, nalezen en bijschaven, kijk er samen naar zodat je goed voorbereid bent en niet achteraf nog ?? Hebt Succes, ik duim nu al voor je
Met 5,3 weken hebben wij een beginnend kloppend hartje gezien Maar je weet pas met de 10 weken echo hoever je bent Aloha. Spannend hè
aloha je kan best al een kloppend hartje zien hoor maar het hoeft natuurlijk niet spannend hoor. mirri jij mag ook al bijna!! maar eerst ga ik. de zenuwen beginnen aardig op te spelen ben morgen als het goed is 9w2d dus ik ga al aardig naar de 12 weken toe. onze dochter gaat bij haar vriendinnetjes spelen dus die hoeven we niet mee te nemen dat is wel lekker hebben we even de tijd voor elkaar en zo krijgt ze er ook niks van mee. we hebben het haar wel al voorzichtig een beetje verteld na de echo van vorige week toen was ze mee en het is natuurlijk heel raar als mama zo raar op een stoel moet liggen. ze zei meteen dat ze een zusje krijgt papa denkt een jongen dus dat was al meteen een flinke discussie haha nou bemoei me er niet mee want het maakt mij echt helemaal niks uit
Ja Mimi , m'n duimen draaien al, ik zal aan je denken morgenmiddag. Fijn dat jullie met z'n tweetjes zijn dan heb je alle aandacht voor de echo en je vragen. Heb je de vragen goed op n rij nu ?
dames met echo's heel veel succes deze week. Hier alles goed. Ik moet maandag weer naar de gyn hoop dat ik weer een echo krijg. Verders niks te melden.
Hoi Snelly, hoe is het met Snellyman ? Al n beetje aan het opknappen. Bij de gyn krijg je toch standaard een echo. Nog 2 nachtjes..... Voor ons. heb vannacht slecht geslapen v d spanning
mimi spannend vandaag!! mirri je bent al over de 12 weken meid! super! gaat helemaal goed komen vrijdag!!
lieverds bedankt voor de lieve woorden! maar ik moet morgen pas he vandaag moest.. uhmm.. iemand anders... weet even niet meer wie in elk geval succes!!!
Dankjewel Moesch, hoop zo op n mooie echo vrijdag. Ben benieuwd hoe t met Mimi is. Jij alvast voor morgen succes Aloha
Spannend Mirri denk dat we allemaal weten hoe het voelt heb het nog en ben toch al 17 wk wauw als ik het zeg kan ik het nog steeds niet geloven. Ja zijn buik gaat goed alleen nou moet hij aan zijn knie worden geopereerd datum staat nu voor 23 dec maar miss kan hij in een prive kliniek eerder heeft zijn werk geregeld. Ja voor zo ver ik weet wel standaard een echo hij staat toch aan dus is net zo makkelijk om een echo te maken dan te gaan luisteren. En alsof ik niet genoeg echo's heb gehad. Gaan we een afspraak maken bij Samsung Medison in hoofddorp waar je dus gratis 3d echo's krijgt. Dat is apparatuur voor de zh die eerst getest worden een kennis is zelfs 2x geweest.
de echo was goed!! we hebben het zelfs al zien bewegen armpjes beentjes ruggengraat alles zit er op en aan. ik heb het ook voor elkaar dat ik mee ga doen met het vroeggeboorte protocol ik krijg nu utro bollen en vanaf 16 weken krijg ik spuiten en ze gaan ook kijken of mijn baarmoederhals langgenoeg blijft. ik ben echt super blij in het mca is de grens namelijk 34 weken en het amc 35 weken ik was dus al bang dat ik hiervoor naar het amc moet maar de dokter die ik vandaag had die vond dat ze niet moeilijk moesten doen om 3 dagen dat ik al genoeg had meegemaakt ben dus echt helemaal blij en hoef dus niet naar het amc
Oooooooo Mimi, wat geweldig! Het is gewoon de prednison, denk je niet? Je bent nu al de zoveelste bij wie het met dat spul ineens wel goed gaat, dat kan toch geen toeval meer zijn? Ga je het DS ook laten weten? En top dat je onder vroeggeboorteprotocol valt, helemaal terecht ook! Suus
ik ben er ook van overtuigt dat de combinatie van utro en prednison mij hier doorheen hebben geholpen. helemaal blij ben ik pas als het straks levend en gezond geboren is maar ik begin nu toch wel echt vertrouwen te krijgen dat dit goed gaat komen. weet jij tot hoeveel weken zwangerschap ik die spuiten krijg?? en weet jij ook hoe het zit als je op vakantie gaat?? we gaan in januari nog een midweek weg kan ik dan vragen of ze me de spuit mee kunnen geven??
Ik snap als geen ander dat je zorg nog bepaald niet weg is, meid. Nu begint het pas hè... Volgens mij tot week 36, maar staat dat niet in het vroeggeboorteprotocol waar ik je laatst een link van gaf? Geen idee hoe dat gaat als je weggaat, maar aangezien je eens in de week zo'n Proluton-spuit krijgt, kunnen ze daar wel een mouw aan passen, lijkt me. Dan krijg je één spuit gewoon wat vroeger of wat later. Suus