Dankjewel, gelukkig wordt het inderdaad heerlijk weer Mijn moeder komt het laatste weekend ook gezellig een weekendje op ons vakantie adres, dus we hebben genoeg afleiding We komen zondag terug en dan maandag weer aan de IVIG, ik vind het zo moeilijk om te vertrouwen op de ivig, maar ik wil zo graag dat het werkt..
dreamz we blijven duimen voor je hoor geniet maar eerst lekker van je vakantie. mirri hij is al helemaal ingedaald kan geen kant meer op. ik heb vanmorgen mijn laatste vroeggeboorte spuit gehad.vanmiddag bij de gyn geweest heb zelfs nog een ctg gehad en alles was gelukkig goed. volgende week mag ik weer terug komen. heb meteen gevraagd wat nu de bedoeling is wat betreft inleiden dat word de week erop besproken dus meteen een afspraak gemaakt voor de week erna bij de zelfde gyn dan ben ik bijna 39 weken en hoop dan dus dat ik inleidbaar bent zoals hun dat zo mooi noemen.
Mimi, fijn dat de gyn alles heeft nagekeken, zelfs ctg. En volgende week inleiding bespreken, nu weer n week vertrouwen ? Dreamz lekker afleiding van de vakantie in deze spannende tijd en 8. Nogwat is een mooie termijn, dan moet er veel te zien zijn. Ik duim voor je
Even een kort berichtje van mij. Ben gesloopt, hele korte nacht gehad (schoonmoeder ineens opgenomen vannacht met een compleet uit de hand gelopen nierbekken ontsteking, dus heel weinig geslapen). Ik heb wel gelezen, maar reageer een ander keertje... Heb een hele drukke week dus weet niet precies wanneer.... Knuffels voor iedereen
knuffel dat is schrikken beterschap ik hoop dat ze snel opknapt. hebben jullie ook zo'n last van de warmte?? ik hield al veel vocht vast maar ik lijk nu net een water ballon.
Ow, akelig Mimi Zit hier aan de kust, vind t wel warm maar niet meer benauwd. Lekker koel huis hebben we. Wel houdt ik ook vocht vast. Maar verlies ook vruchtwater dus ben er Miss straks weer vanaf
@Mimi: hier hield ik nauwelijks/geen vocht vast in mijn benen, maar sinds gisteren ben ik net een olifantje! Zit nu ook lekker binnen, daarstraks met de rolstoel naar de markt geweest..even lekker eruit! @Mirri: ohhhh spannend!!! Onze geboortevlag die we besteld hadden, is binnengekomen. Oh zegt hubby, nu mogen de weeën beginnen!
mirri zijn je vliezen al helemaal gebroken of zit er een klein scheurtje in?? geld het voor jou nu ook dat ze het 24 uur aankijken en je anders gaan inleiden??
Dames, kort berichtje, maar mijn vliezen zijn gebroken vanochtend. Binnen nu en 3 dagen is Dirkie er!
@Mykelti: spannend! Succes de komende dagen en hopelijk vlot het lekker! @Knuffel: heftig allemaal joh! Dikke knuffel voor je! @Dreamz: ik duim voor je hoor! Hopelijk loopt het deze keer eindelijk goed af! @Mimi: hier wel last van de warmte, maar vocht vasthouden niet echt geloof ik. Maar heb jij ook last van hoge(re) bloeddruk dan? @Mirri: ook al spannend dus! Duim voor je! @all: hier vanochtend even geshopt met de kids, (vond het best knap van mezelf: in m'n eentje op sjouw met 3 kids Manlief heeft ondertussen boodschappen gedaan ), om schoenen te halen voor de bruiloft van m'n zwager en schoonzus (over 2 weken). En nu vanmiddag de kledingkast en commode voor Thirza's nieuwe kamer in elkaar aan het zetten, (mijn man doet het zware werk, ik de lichte dingetjes ). Kan ik volgend weekend gaan behangen Heerlijk, het wordt steeds meer hoe ik het hebben wil
Mirri is inmiddels bevallen van een dochter, mss is ze vergeten het hier te plaatsen. Wel grappig, behoor ik tot een relatief kleine groep waarbij de vliezen eerst breken en die ook mss nog op de uitgerekende datum gaat bevallen! Heerlijk dat je zo lekker hebt kunnen shoppen! Lekker hè, als het allemaal vlot zoals je wilt!
Waaaahhh Mykelti, spannend! Heel veel succes en plezier! Mirri, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Rozemarijke, leuk dat je kamertje steeds completer en naar je zin wordt Hier, alles okee, af en toe een rare trilling onderin mijn buik. Geen idee wat het is. Voorlopig ben ik iedere dag lekker misselijk, dus ik ga er maar van uit dat het nog goed is..
@Mirri: gefeliciteerd, heb even je andere berichten gecheckt Leuke naam! Had ik ook wel gewild, maar manlief heeft ooit verkering gehad met een Eva, dus dat wil hij beslist niet
Even heel kort... @Mirri: gefeliciteerd!!! @Mykelti: spannend hoor!!! Lees ik overal dat de energie weer terug komt richting de 12 weken, bij mij is alle energie echt wel. Ben helemaal op... Heb een hele drukke week gehad (schoonmoeder, werk en dan ook nog een leuk feestje gisteren), maar nu dus echt op. Ben doodmoe, maar kan niet slapen. Dus alles maar even rustiger aan gaan doen denk ik (nou is dit weer voor mij ook niet echt top, maar goed daarover klaag ik niet, ben veels te blij met mooi weer). Voor nu dikke knuffels voor iedereen en ongetwijfeld tot snel!!!
Mirri gefeliciteerd meid! Hoop dat jullie het goed maken en ben ook benieuwd naar verhaal en foto!!! Mykelti jaaa spannend zet ze op!!
Ik las net in een ander topic dat Mykelti vanmorgen om 4 uur bevallen is van Hugo. Binnen 6 uur! Kelly (en hubby) van harte gefeliciteerd!!!