Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meiden even heel snel ik ben donderdag bevallen van een zoon mijn vliezen braken spontaan na 1 uur kreeg ik weeën en 2,5 uur later was hij er al omdat hij toch nog net prematuur geboren is moesten we 2 dagen blijven.

Mykelti en mirri gefeliciteerd met jullie wondertje

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooh kippenvel en dan de goeie!!! en tranen in mijn ogen! 3 schatten nu (weer) mama's na een lange strijd!!! wat ben ik zoooo onwijs blij voor jullie!!

Mimi en Mykelti gefeliciteerd met jullie wondertjes!!! nu heerlijk genieten! Mirri ook nogmaals!!

Ooh wat ben ik zo blij zo blij!! jullie ook het heerlijkste geluk in jullie armen!!!!!!

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mirri, mykelti en mimi van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@mimi en Mykelti: gefeliciteerd! Wow, 3 baby's in 1 week hier.... :D Jullie hebben nou niet bepaald het lekkerste weer uitgekozen om te gaan liggen bevallen zeg! ;)

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Mimi, ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :)

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thanx meiden.
    Mimi, Kelly van harte met jullie jongetjes, geniet er van jullie hebben er lang genoeg op gewacht en hard voor gewerkt.
    Aowyn ti's idd bijzonder als je realiseerd dat deze baby's lang op gewacht is, wat een wondertjes.
    Ik heb t ook druk met de hele dag (en nacht ) naar m'n wondertje kijken
    Rozemarijke, in t ziekenhuis was de airco aangenaam hoor ;)
    Maar zweet gutste evengoed van me af tijdens de ontsluiting.
    Moesch 1 mnd alweer, kom je al in n ritme ?
    Dreamz....6 wkn, tijd gaat door voor jullie voorlopig nog spannend.
    Doet dat IVIG z'n werk goed ?

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mimi, gefeliciteerd met je knulletje! Toch onverwachts nog snel gegaan!

Bedankt voor de leuke reacties! Zijn vanochtend thuisgekomen en alles gaat prima. Hij drinkt ontzettend goed en kan zijn temp ook al heel goed mannen. Hij was zelfs te warm aangekleed vandaag, dus temp werd te hoog. Moeten we nog even en weg in vinden. Hij is over het algemeen super zoet en tevreden, gewoon een lekker binkie.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mirri: oja, het ziekenhuis heeft natuurlijk airco :) Das beter dan thuis liggen bevallen natuurlijk :)

@Mykelti: mooi knulletje hoor! En vandaag te warm gekleed: ik weet niet hoe het bij jullie was, maar zoals het hier is, snap ik helemaal hoe dat komt :D

Hier vandaag de deurtjes in de nieuwe kasten van Thirza gezet en haar kleding oververhuisd naar de nieuwe kast. Kast op haar kamer dus leeg en die kan dus ingeruimd gaan worden voor ons tweede meiske :) Vond achterin nog 2 paar stoffen baby-meisjes-schoentjes, en smolt toen al helemaal. Heb er dus al helemaal zin in om die kleine kleertjes alvast weer tevoorschijn te halen :)
    Van de week een nieuw setje gekocht wat aan mag na de geboorte, en voor Thirza's pop hetzelfde setje in 44. Leek me wel grappig :)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Lekker aan het klussen geweest dus!

Tsja, dat is voor ons nog zo'n grijs gebied...in de kraamsuite was het 28 graden en ze legden nog steeds kruiken in zijn bedje! :$

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh nee, ik lees nu dat ik gewoon niesen spruiten over het hoofd gelezen heb:):). Ik schaam mij diep!
    Iedereen van harte met de geboorte van jullie beebs! En zoals gezegd, na alle ellende ervoor zijn deze misschien nog wel meer bijzonder (al blijft het een wonder!).

Ik hoop van de week weer echt bij te kezen, heb na een drukke week ook een best heel erg druk weekend achter de rug. Nog 2dagen, dan keert de rust hier weer hoop ik (woensdag combi-echo en uitslag en in de middag afd. uitje).

Dikke knuffels voor alle mama's en de beebs uiteraard!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Idd ik ben mijn knul ook erg dankbaar!! Ik heb laatst Aloha in het echie ontmoet, ook een erg fijne ervaring om haar erg bol te zien :cool:

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ohmy!! wat een schattie!!!!!

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow Kelly, wat een gaaf mooi ventje <3
    veel geluk en ceep cool met alles wat er nieuw op jullie afkomt en je hormonen.....
    Al is t hier de derde ti's toch weer een complete cultuurshock.
    Alles draait ineens om dat kleine hoopje mens <3 met alle liefde natuurlijk maar ons leven staat op z'n kop ;)

Leuk Aowyn, doe Aloha de groeten , die is ook hard op weg naar n gaaf kindje ;)
    Ik moet slapen nu ;)

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ahh mykelti wat een schatje!!
    fijn dat t zo goed gaat!

Mirri t is ff wennen he, zo'n kleintje!
    hier hebben we nu wel zo'n beetje een ritme.. maar dat was in het begin wel anders haha! geniet van je kleine meid.. t gaat zo snel! voor je t weet rent ze al rond!!

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meiden dankjewel voor de gelicitaties.

mykelti wat een prachtige foto!!

hier erg druk met 2 kinderen mijn dochter is ook nog eens ziek dus dat is wat minder maar we genieten volop

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Beterschap voor je dochter Mimi en geniet van je baby ;)
    Zeker druk in t begin Moesch, deze afgelopen week draaide compleet
    Om ons nieuwe gezinslid. Veel drukte eromheen met kraambezoek etc. Hielprik en alles wat er verder op ons af komt.
    Samen met m'n hormonen en de gebroken nachten.....
    Enfin we kunnen niet veel meer hebben maar genieten wel zodra t
    Ff kan ;)

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dag dames, even een berichtje van mij.
    Gisteren nekplooimeting en uitslag combi gehad.
    Het was wel een beetje een gevecht, kleine uk is nu al dwars, wilde niet meewerken en ging elke keer verkeerd om liggen slapen. Uiteindelijk met tussenposen ruim 1,5 uur bezig geweest (lege blaas, volle blaas, uitwendig, inwendig). Maar goed, het resultaat is er niet minder om. Kans van 1:2700 (en dat voor een oude muts als ik:p:p).
    Wij zijn blij! Hebben het nu ook op het werk verteld, zo leuk om te doen!!!! Misschien dat alles nu een beetje "echter" gaat worden en ik er in kan gaan geloven!

Knuffels voor iedereen en hopelijk tot snel als mijn energie weer terug is!!!

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Van harte knuffel, nu wordt het steeds tastbaarder en hoopvoller hè
    Ik kan je banner Ff niet zien maar de middelste 3 mndn krijg je langzaamaan weer meer energie, daar ben jij toch zo'n beetje ?
    Hoe oud ben jij dan Knuf ?
    Ik 41, bijna 42. We stonden op t punt van opgeven toen Eva bleef plakken ;)
    Hier wel weer energie genoeg maar m'n nieuwe gezinssituatie slokt alle tijd op en de visite....
    Ik heb nog niet achter de pc gezeten, foto volgt....

19. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Sommige van jullie ken ik al van het herhaalde miskramen topic, maar anderen niet.

Ik zou graag met jullie meeschrijven... merk dat ik het soms lastig vind op het andere topic, omdat veel meiden nog niet over de 12 weken of helemaal nog niet zwanger zijn. Ik blijf hen natuurlijk wel volgen!

Afgelopen vrijdag combitest gehad en die was goed... heel fijn! Knuffel ik lees dat die van jou ook goed was en we zitten ongeveer op dezelfde termijn? Begin jij al iets te merken van een buikje?
    Is het ook jullie eerste?

Alle meiden die net zijn bevallen: gefeliciteerd! Super!
    @Mimi1982> leve de prednison! Ik ben nu aan het afbouwen...

liefs
    Liefs

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Joehoe!! ik wist niet dat je zwanger was! Welkom en gefeliciteerd meid! Heel fijn dat de combi test goed was!

Deel Deze Pagina