Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja wil je me link nog eens doorsturen mijn man heeft de computer weer eens opieuw geinstaleerd (is geloof ik zijn hobby;)) maar nu ben ik dus al mijn e-mails kwijt.
    ja nu begint het pas het is nu echt al een kindje en ik ben nu (voor mijn doen ) zo ver dat ik er ook een goed einde aan wil maken.
    haha misschien haal ik nu wel de 40 weken met die spuiten.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Alles was goed hoor! Had even kort gepost gisteravond. :)

Ben een lichtelijk brak, dus niet heel uitgebreid gepost.

Iedereen een dikke knuffel!

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mimi, goed nieuws, armpjes en beentjes, jij kan er weer even tegenaan. Gefeliciteerd weer ;)
    Konden ze al iets over de termijn zeggen, of krijg je daar weer een echo voor ?

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja ze hebben me nu vastgezet op 9w2d ik ben dus zoals ik al had uitgerekend uitgerekend op 18 juni precies de zelfde dag als dat ik uitgerkend was van ons eerste kindje wat een miskraam is geworden hoe toevallig

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb 'm zelf ook niet, dus je moet ff googlen.

Suus

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    En hopelijk een goed teken Mimi.

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Vannacht gelukkig beter geslapen, nog maar 1 nachtje nu :D

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mimi, dat moet geluk brengen meis!

Mirri, gelukkig, dat scheelt toch wel hoor, zo'n goede nacht.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Aloha, succes vandaag!

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    O,ja, jij eerst Aloha ;)
    Veel geluk En plezier ermee ;)

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mimi wat goed dat de echo goed was!

mykelti gelukkig was de meting goed! ik heb m bij mn zoontje toen laten doen en de uitslag was niet echt aan de hoge kant.. dus hebben er voor gekozen nooit meer te laten doen!

mirri nog maar een nachtje, spannend!!

aloha succese vandaag!

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou dames ik ben terug! me at3 was helemaal goed!! woehoe!!! ( zegt de meeste niks maar neem van mij aan dat ik blij ben haha)
    ook echo gehad. verschillende metingen van de grootte van de vruchtzak varierent van 5.1 dag tot 5.6 dagen. precies zoals ik denk! alles zag er perfect uit!!! nog geen hartje maar dat had ik ook niet verwacht. We zijn gigantisch opgelucht en hebben de beelden vergeleken met vorige niet goed lopende zwangerschappen en wat we nu zien is heeeeeeeel veel beter en eerder dan vorige keren :D woehoeeeeeeeee al hou ik nog een slag om de arm hoor.. maar gyn was enthousiasth en wou al tot de 14 weken afspraken plannen.. dat vond ik nog te voorbarig dus we hebben nu volgende week donderdag een echo gepland en over 3 weken weer terug bij gyn en echo, dan hoor ik 8 a 9 weken te zijn. eerst dat maar eens halen :)

de pijn in me liezen was juist een goed teken, komt door al het bloed wat nu dat gebied opstroomt en door de eierstok met het gele lichaam die alles produceert nu. daar krijg je een zwaar gevoel van en of pijn die ik heb.

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    aloha super!! op naar de volgende echo, hopelijk dan een kloppend hartje!

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    heb een foto van mn buik in album geplaatst voor de geinteresseerden!

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Super nieuws Mimi en Aloha. ER hangt iets in de lucht hi hi een grote wolk HCG :).

Zo dames ik heb vandaag de gemeente op visite gehad. Ik had een elektrische fiets aangevraagd.Ze kwamen op gesprek nou weet ik dat hij niet vergoed wordt maar ik probeerde het gewoon. Nu gaan ze het bespreken maar waarschijnlijk wordt het een elektrische driewieler. Dat vindt ik wel ff slikken hoor maar ik heb al een paar mooie gezien. Ook gesproken over een aangepaste woning is in ons huis niet mogelijk. Dan wordt het of een ander huis kopen ok daar is geen geld voor. Anders een huurwoning vindt ik ook een hele stap van koop naar huur. Maar goed ik weet niet hoelang ik de trappen nog kan nemen misschien 1 jaar of wel 5 we kunnen niet in de toekomst kijken. Ik moest ook een invalide parkeerplek aanvragen ik heb er gewoon recht op terwijl ik 5 jaar terug was afgewezen ivm mijn gewicht hoe bedoel je gediscrimineerd ze stonden met hun oren te klapperen toen ik het vertelde. Alleen 1 probleem aanvraag kost 129 euro en parkeerplaats 250 euro dus weer kosten. Pffff wou dat ik gewoon gezond was.

Sorry voor mijn klaagliederen.

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    snelly klinkt heel frustrerend allemaal.. ik weet alleen niet wat je hebt.. volgens mij mis ik dat gedeelte.

17. itsme82

itsme82 Niet meer actief

*breekt ff in*

aloha- wat.fijn om te zien dat je nog zwanger bent! Hoop dat alles goed gaat met je!

*breekt weer uit*

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    moesch ik heb je een verzoek om vriendje te worden gestuurd ben namelijk heel benieuwd naar je buik foto.

aloha wat super zeg!! begrijp alleen niet zo goed ofje nou volgende week alweer een echo heb of met 8/9 weken (misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor)

snelly wat een gedoe he!!
    mag ik vragen wat je heb??.

meiden het duurd nog even hoor maar gaan jullie naar de negenmaanden beurs??
    ik ben er geweest toen ik zwanger was van mijn dochter vond het echt super leuk dus hoop dat we nu ook weer heen kunnen.

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mimi is geacepteerd!

snelly vervelend zeg, heb alleen niet meegekregen wat je hebt..

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    moesch wat een prachtige buik!!
    ik hoop dat ik over een paar weken net zo'n mooie buik als jij mag hebben

Deel Deze Pagina