Dan word ik snel vriendjes met je Mirri. Balen dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk knap je snel weer wat op. Ik ben bijna door mijn cardioaspirine heen en daar zou ik volgens Ds zo mee mogen stoppen. Ik vind na de 12 weken gewoon wat veiliger klinken.. Met utro volgens mij gewoon doorgaan tot 12 weken, dat red ik net zonder herhaalrecept. @Alf: Fijn dat je een extra echo hebt. Wanneer mag je weer?
We zijn vriendjes Sprokkel Tot 12 wkn klinkt al safer kon je de tijd maar vooruit zetten Heb je nog contact net ds voor die tijd ? Alf, nog maar 9 dagn, 10 wkn is een mooie tijd voor n echo, kunnen ze de termijn ook beter bepalen.
Wat een mooi meisje Mirri. En dat mutsje hadden ze 3 jaar geleden ook al. Als alles goed gaat heb ik geen contact meer met ds (op het geboortekaartje na). Ik zou eigenlijk in september het ICSI traject ingaan in Gent. Ik zat vanaf maart in een bezinningsperiode/pauze nadat ik medcijnen voor mijn schildklier had gekregen.
Klopt idd. Dat kon van de week nog niet. En met 12 weken wel natuurlijk, maar dat duurt nog zoooo lang Wat naar dat je zo'n last van je borsten hebt. Heb je nog een paar uurtjes (?) slaap kunnen pakken vanmiddag?
Thnx Sprokkel. Alf, Ik heb even geslapen en heeel rustig aan gedaan vandaag het ergste is wel weggemasseerd en gedronken nu gelukkig.
Hebben/hadden jullie ook zo'n last van steekjes bij bm, en in liezen? Ik twijfel of blaasontsteking wel echt weg is. Urine was schoon. Ga vrijdag kweek eisen.
@Alf: Af en toe een steekje, maar niet veel. Nu ben ik niet representatief natuurlijk met mijn 'Ben ik eigenlijk wel zwanger?' gevoel. Mijn ervaring met blaasontstekingen is dat als je twijfelt hij vaak nog niet weg is. Het lijkt me goed om die kweek te eisen.
Mag straks komen. Ze stribbelden wat tegen maar heb geëist dat ze kweek naar lab van zkh sturen. Ha!!
Goedzo Alf; Better safe than sorry Ik voelde wel aan m'n bm dat die aan t groeien was door steken en krampjes. Ben zelf niet gevoelig voor blaasontsteking. Wel voor ontstoken tandvlees Gebruik op advies homeopaat 1000 mg vit C per dag waardoor ik nog zelden ontstekingen heb. T werkt als natuurlijk AB. Miss een tip
Mijn echo was weer goed. Qua meting komt het overeen met de vorige twee keren, hoewel een mm op deze termijn natuurlijk niks zegt. Ik was een wrak net voor de echo en op de een of andere manier ervan overtuigd dat het mis was, stom hè. Ik heb behoorlijke stress van het stoppen met cardioaspirine, maar dr. DS zegt dat het zonder problemen kan. Daar moet ik dan maar vertrouwen in hebben. @Alf: Ik denk dat we zonder drammen niet zo ver gekomen waren. Ik ben soms echt ronduit een kreng geweest.
Sprokkel goed om te horen dat je echo goed was. Dat onheilsgevoel vlak voor de echo kennen we helaas Het kan ook zo maar mis zijn, dat hebben we vandaag weer onder ogen moeten zien. Ik vind het zo ontzettend erg voor Dreamz Ik ben vannacht mijn bed uit geweest, natuurlijk om te plassen. Maar ook om een bh aan te doen. Wat deden mijn borsten pijn! Ik heb normaal al een flinke cupmaat en heb nu echt steun nodig 's nachts, dan is er niets aan de hand. Dus van het weekend even een meegroei bh kopen, die zitten tijdens het slapen prettiger dan mijn normale beugel bh. Steekjes en trekjes heb ik nog maar weinig. Vanochtend niet misselijk geweest. Fijn, maar toch ook weer een beetje zorgelijk. Alf, om op jouw opmerking in het andere topic terug te komen, ik heb dinsdag de volgende echo.
Ik ben ineens gestopt met 12 weken met de ascal (bloedverdunner)... DS zei dat ik met alles in 1 keer mocht stoppen, maar de prednison ben ik aan het afbouwen en de utro ook... ben eigenlijk vrij snel na de 12 weken van 6x100 mg utro naar 2x100mg gegaan... slaat eigenlijk nergens meer op, maar gewoon voor mn gevoel. Als het zonder indicatie is (bij mij was dat ook, althans geen stollingsprobleem gevonden) zou ik me niet al te druk maken.
Sprokkel, als je echt wil heb ik nog wel ascal over... kun je niet simpel een herhaalrecept krijgen van Gent?? Ik heb het zo vaak gevraagd via het arg mailadres en meteen toegemaild gekregen...
@Joehoe: Bedankt voor het aanbod, lief van je. Ik ben nu 2 dagen gestopt en ik moet even door de angst heen. Als DS zegt dat het ineens kan, dan moet ik daar eigenlijk gewoon op vertrouwen, heb ik besloten. Ik had het mijn huisarts en UZ Gent nog niet gevraagd.
Meleka, Dinsdag dus echo, was ik weer lekker abuis dus Doodeng weer hè.. net wat jij schrijft; het blijkt maar weer dat alles kan. Arme Dreamz.. echt zo verdrietig en oneerlijk :x