Meleka van harte gefeliciteerd met je goede echo, al verder dan je ooit was wat gaaf, das een goed teken go girl  Alf Fijn weer n goede echo daar groeit je vertrouwen van Marijke, goede reclame voor je, de taart op je broers bruiloft. Jammer van je werk maar als je meer behoefte hebt aan 2x 9-5 hoop ik dat je dat vind. Anders wordt je maar taartenbakker Joehoe, hartkloppingen hier ook rond die termijn en de rest Vd zwangerschap kortademig, wel fijn dat de gyn je direct laat checken. Snelly, wat een lekkere bolle toet heeft Jill, hoort bij die leeftijd, begint bij Eva ook te komen, ik noem haar hamtaro Mooie meid. En bedankt voor de complimentjes Lfs
Wat fijn dat jullie zo'n goede echo's hebben gehad Meleka en Alf! Helaas nog niet in jullie album zag ik. En wat zag ik toch een mooie kindjes voorbij komen. Erg leuk om te zien. @Joehoe: Dat lijkt me ontzettend schrikken, die hartkloppingen. Vooral als je het de hele dag hebt. Wel fijn dat je doorgestuurd wordt naar de cardioloog. Hier vooral stress. Stress voor de echo van morgen, van mijn huisarts die geen TSH-waarde wil laten prikken. Ik had natuurlijk buikgriep en het leek de huisarts van de huisartsenpost goed om het even te laten checken. Mijn doktersassistente zou het formulier klaarleggen, maar toen ik er kwam lag er niks. Ook niet even bellen dat mijn huisarts het flauwekul vindt... Nee gewoon niks zeggen en een patiënt nutteloos laten komen. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Niet zozeer dat hij het niet wil doen, maar dat hij de moeite niet wil nemen me erover te (laten) informeren. En tot overmaat van ramp vanochtend ook nog een scooter achterop de auto. Ik had hem echt niet gezien en reed héél langzaam achteruit, maar meneer reed volgens mij behoorlijk wat te hard in onze 30 km zone en schampte de achterkant van mijn auto volledig. Dat gaf nogal een klap. Kl*tedag.. Met de meneer is het redelijk overigens. Ik moet hem straks even bellen hoe het precies met hem gesteld is. Hopelijk morgen positiever nieuws. Klaagnieuws is natuurlijk eigenlijk helemaal niet leuk.
Jeetje Sprokkel.. wat een k** dag ! Hopelijk (vast!) morgen een dag met mooier nieuws! Weet je nog wie de spoedarts was? Ik zou die gewoon ff bellen en het voorleggen. Wat schiet je eigen ha er in jezusnaam mee op om adviezen van anderen botweg te weigeren?! Wat een Loser! Zal vanavond echo posten in album Was gisteren als een blok in slaap gevallen op de bank en vanmorgen ging de wekker weer maga vroeg *gaaaaaap*
Ik hoop dat het daarmee te maken heeft en dat het snel minder wordt... wordt nu overigens wel een beetje zenuwachtig... maandag weer controle en hartje luisteren... Jeetje Sprokkel van een %%^&&% dag zeg! Rustig aan meis en probeer je niet teveel druk te maken. Zal een kaarsje voor je aansteken... Liefs
Joehoe, wat naar die hartkloppingen. Hoop dat er snel een verklaring komt en dat je je er iig niet bezorgd over hoeft te maken. Sterkte Sprokkel, Succes morgen!!!
Sprokkel ik denk aan je, hoop dat je afspraak voor de echo vroeg is en vol goed nieuws voor geluk
Bedankt voor het duimen dames. Het heeft geholpen. Kloppend hartje en kindje zag er goed uit. Hij zwaaide nog even voor hij weer verder sliep. Stom hè, dat je er zo van overtuigd kunt zijn dat het mis is. De fijne echoscopiste was nog steeds ziek, dus ik had een arts-assistent, die niet zo heel bedreven leek in het maken van echo's. In termijn dus twee dagen minder, maar ik denk dat ze niet zo heel goed gemeten heeft, ook maar 1x. Morgen intake bij de verloskundige. Ik ben benieuwd. Ik heb haar al wel vaak telefonisch gesproken (helaas), maar nog nooit in het echt gezien. Volgens mij zijn het hele leuke vrouwen.
Van Harte Gefeliciteerd Sprokkel  Weer n stapje dichterbij en even gerustgesteld.
Die van jou is wel heel duidelijk Meleka. Zo mooi lag die van ons er niet voor. Mag ik ook naar jouw echoscopiste?
Vast wel, als je maar betaalt De echoscopiste is gewoon de verloskundige. Mijn moeder, die op de echo kan zien dat onze kleine nu al een bos zwarte krulletjes heeft , is vanochtend geholpen en hopelijk is haar inwendige bloedverlies nu verleden tijd. Dat geeft mij ook rust. Het doet me zo'n plezier om te zien hoe ma opleeft nu ze weet dat ik zwanger ben. Eindelijk heeft ze weer iets om naar uit te zien en om voor te leven en ze kijkt tig keer op een dag helemaal verliefd naar de echo foto. Mutsie
*breekt even in* @Meleka: wat een ontzettende mooie echo,s meid! Zo duidelijk! Ik ben heel blij voor je! Voor iedereen hier overigens *breekt weer uit*
Wauw meleka!!! Super echo!! )) Sprokkel ook superrrrr!! Op naar de volgende! Mogen jullie volgende week weer?
PS ik denk dat ik de kleine vandaag heb gevoelt.... ik voelde tijdens yoga ineens een soort plopje laag in mn buik... anders dan mn darmen. Ik dacht het zaterdag en van de week op het werk ook al te voelen... Ik hoop dat het steeds heftiger wordt
Sprokkel, yess!! Gefeliciteerd met de goede echo! Meleka, Wauw.. wat een mooie echo! (inwendig?) Prachtig om alle details al zo te zien zeg. Fijn dat met je moeder alles goed gaat!