Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @knuffel, wat spannend die pret echo!! Wij hebben er eentje maandag 9 juli... willen ook graag weten wat het wordt en dan is het net even wat minder lang tot de 20 weken... Ik ben zooooo benieuwd....

@sprokkel fijn hoor weer een goeie echo!! Langzaam genieten meid!

@ Meleka hoe is het met je? Terug van vakantie en alweer echo gehad /gepland?? Beetje kunnen genieten van je vakantie??

X

2. Alf

Alf Niet meer actief

Leuk al die pretecho's! De meesten willen wel weten wat het wordt hè?
    Manlief hier ook.. ik had me voorgenomen om het niet te willen, maar het kriebelt hihi...

3. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey Alf,

Ja ik ben veeeeeel te nieuwsgierig! Ik wil ook gewoon aan het idee kunnen wennen wat we krijgen en wellicht iets leuks met kleur doen op de kamer :)

Gefeliciteerd met de 12 weken! weer een mijlpaal...
    x

4. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil deze keer ook weten wat het wordt. De vorige keer wisten we het niet (wilde ik niet, vriend wel - nu is het andersom). Het lijkt me fijn als je je er alvast een beetje op in kunt stellen. De vorige keer had ik (en ongeveer iedereen om me heen) gedacht dat het een jongen was en toen was het een meisje. Dat voelde een beetje raar.
    De echoscopiste zag de laatste keer een uitsteeksel. Beetje raar dat ze het zegt, want met 10 weken zie je bij beide geslachten een uitsteeksel volgens mij. :(

5. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met je echo morgen Knuffel!

6. Alf

Alf Niet meer actief

Een 'uitsteeksel' ook.. hihi.. Ben benieuwd of ze gelijk krijgt! :D

7. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Knuffel veel plezier morgen!

Alf good luck morgen! we gaan voor een goeie uitslag! Ik hoop dat je ook een beetje kunt genieten van de beelden... :)
    X

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er weer. Al wat langer,maar ik had gewoon niet de puf omte reageren. Alf veel succes morgen, ik duim voor je. Ik heb morgende termijnecho.

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Joehoe: inderdaad best spannend die echo! Begint nu wel een beetje te kriebelen... Jullie nog een weekje dus....

@Alf: hier wilde manlief het ook graag weten. Mij kaat het niet heel veel uit, vind het stiekem ook wel leuk om te weten! Dan wordt het vast allemaal weer een beetje echter! Morgen nekplooi zag ik, spannend. Laat je weten hoe het gegaan is?

@Sprokkel: zo zie je maar hoe een mens kan veranderen... wel willen weten/niet willen weten;). En een uitsteeksel... hmm, klinkt een beetje vreemd:D

@Meleka: welkom teru, lekkere vakantie gehad? Zo te horen nog niet veel energie helaas... Jij ook succes morgen!

Een hoop spannende afspraken morgen!
    We horen weinig meer van de mama's? Waar zijn jullie? Jullie zijn voor mij in idere geval een goede hou vast. Dat het ondeanks alles ook nog helemaal goed kan komen!!

Wij zijn vandaag nog even bij de vk geweest. Hartje gehoord (en opgenomen met de telefoon:D:D), blijft bijzonder maar merk toch dat ik het elke keer toch ook wel weer even spannend vind (is er wel een hartje....). Morgen dus de echo, en dan 4 weken niets:$:$:$. Nou ja, de vakantie gaat vast voor afleiding zorgen!

Knuffels!!!

10. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Meleka en Alf!

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Knuffel, druk hier met t gezin en de vakantie voorbereiding ;)
    Wij hadden eerst voorgenomen om t geslacht niet te weten maar hoorden t toch met 16 wkn, achteraf wel fijn, door de vele * vond ik t moeilijk om al een voorstelling te maken maar doordat we wisten dat er n meisje kwam ging dat beter.
    Het werd echter en we konden gerichter plannen maken ;)
    Knuffel & Alf veel geluk morgen.
    Meleka, kan me voorstellen dat je weinig puf hebt, is trouwens wel n goed teken. Je lichaam moet n heel mensje maken ;)

Trustuh

12. Alf

Alf Niet meer actief

Knuffel, Fijn dat je het hartje weer goed gehoord hebt, en heel veel plezier met de pretecho vandaag!

Ik ben inmiddels ook om en wil het geslacht graag weten. Misschien geeft dat na een hoop ellende en onzekerheid nu eindelijk eens een leuke draai aan de zwanger-zijn-achtbaan :)

Ja, Ik laat het vanmiddag weten.

13. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, Je bent er weer! En? Was het zomer in Zeeland :)?
    Succes met je echo vandaag!

Mirri, succes met het voorbereiden en alvast een hele fijne vakantie!

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Spannend Alf maar vanmiddag kunnen ze dat toch nog niet zien bij jou?
    Pas met 16 weken en nog beter met 20
    Knuffel, hoe laat mag je ?
    Ik duim voor jullie, ti's toch iedere x weer spannend.

15. Alf

Alf Niet meer actief

Nee joh, klopt.. maar ik probeer mezelf ertoe te zetten eens vooruit te gaan denken..;)

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed van je, Alf :D
    Dat moet ik ook proberen van de verloskundige omdat de kans op een miskraam nu nog maar nihil is. Voor jou dus ook!

Met mij gaat het goed. Niet misselijk, wel nog steeds ontzettende moeheidsaanvallen. Ook tijdens de vakantie. Dan stuurde ik manlief maar even weg om te gaan vissen en nam ik een rustmomentje. Ik ga het liefst om 8 uur naar bed. Maar ja, ik moet wachten op het inbrengen van de utropillen. Volgende week gelukkig niet meer. Gister onder de douche schrok ik van mijn boops toen ik per ongeluk een blik in de spiegel wierp (moet ik ook helemaal niet doen ;) ). Ze zijn intussen echt mega, boobs waar ga je met die vrouw heen. Als ik eraan denk dat ik ze vorige week toch enigszins in tankini aan de wereld heb tentoongesteld, stijgt het schaamrood me nog naar de wangen :D

Ik zal de echofoto's van vandaag nog plaatsen. Ze zijn minder duidelijk dan de vorige keer. Mijn man schrok, we krijgen een alien ;)

17. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, wat super dat jullie ukkie (alien, hihi) het zo goed doet! Bizar hè, dat het waarschijnlijk gewoon gaat gebeuren!!
    Ik had dat vanmorgen met douchen voor het eerst.. ik.keek in de spiegel en dacht wow.. zijn die van mij?? :$

Ben benieuwd naar je echo foto! Wanneer mag je weer?

18. Alf

Alf Niet meer actief

Hier wad alles weer helemaal goed. Nekplooi netjes op het gemiddelde. Helemaal opgelucht en gelukkig!

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden!

@Alf en Meleka: fijn dat de echo's weer goed waren, en de nekplooimeting ook, Alf!

@geslacht weten: alleen maar leuk en errug handig! :D Hier alles van Thirza bewaard en dat staat dus allemaal weer klaar voor deze tweede jongedame :)

@Sprokkel: groei in de gaten houden doen ze idd met echo's: op basis van de metingen wordt dan een gewichtsschatting gedaan. Kan niet op een andere manier :)
    6 pond is trouwens echt weinig bij 41+6. Thirza woog hier bij 41+5 4330.... (dat is dan wel weer het andere uiterste ;)).

@moeheid: hier ook nog steeds. Maar ik slaap ook bagger en mijn bloeddruk is niet al te hoog, dus tja...

@all: even niet geweest, heb het pokkedruk gehad met werk :( Paar clienten in crisis, dus afgelopen week 6 overuren gedraaid en de week daarvoor 11. Weet niet of ik het hier al gemeld had, maar mijn baas heeft aangestuurd op ontslag met wederzijdse goedkeuring. Zijn conclusie is dat ik mijn werk niet aan kan, de mijne dat je van iemand met een parttime contract niet kunt verwachten dat die fulltime beschikbaar is. Heb een contract van 24 uur, maar ben de week voor vorige week dus 35 uur aan het werk geweest....
    Dus daar ben ik vanaf, straks na mijn verlof, (dan gaat het in). Helemaal prima, ben dat overwerk echt zo spuugzat en daar zit ik zo niet op te wachten met straks een baby erbij.... :(

Verder hier alles OK, vakantie nu 3 weken, lekker thuis, en dan nog 5 weken werken voor m'n verlof ingaat. Die laatste weken worden als het goed is een stuk rustiger dan het tot nu toe was, omdat het grootste deel van mijn clienten uitgestroomd zijn afgelopen week. Hou er straks nog 3 actief over, en nog 2 waar ik nog wat dingen van af moet ronden. En dan m'n achterstallige verslaglegging en administratie nog.... Maar goed: wat af komt, komt af en wat niet af komt, is het probleem van m'n baas ;)

Kleine dame in m'n buik doet het goed iig, laat behoorlijk van zich voelen, dus ik vrees wat dat betreft het laatste trimester wel. 't Is nu nog wel redelijk te doen, het getrappel, maar dat gaat nu alleen maar harder worden...
    En bij Thirza lag de placenta laag, net ver genoeg bij de baarmoedermond vandaan. En ik merk nu dat dat een aardig stootkussen was wat mijn bekkenbodem toen behoorlijk ontzien heeft. Placenta ligt nu voor en ik voel het behoorlijk als ze naar beneden trapt :(

20. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Meleka & Alf : superfijn om te horen dat het weer goed is!!! Ja nu er toch langzaam in gaan geloven... gek he?? Ik vind het nog steeds zo raar....

@Knuffel: En en en en en?? (helemaal niet nieuwsgierig)

@Rozemarijke: Rustig aan op dat werk van je hoor! Straks nog ff 5 weken en rustig aan dan hoor!

@hier: vandaag weer onzeker over pijntjes, steken, beursgevoel in buik etc etc. Op internet naarstig aan het zoeken of het er allemaal bijhoort... Kortom: Ben blij als ik maandag op echo weer bewegend wezentje zie.
    Oh ja: dinsdag mag ik naar de cardioloog, hoewel het nu ietsjes beter gaat met de hartkloppingen...

Liefs

Deel Deze Pagina