Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even snel, wij krijgen een zoon!!!!
    Morgen meer, nu snel naar bed.
    Knuffels

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Meleka, Alf, fijn weer n check up en weer n stap verder.

Marijke, goed om weer van je te lezen, fijn dat t nog goed gaat.
    Geniet van je vakantie en hoop voor je dat t de laatste wkn echt rustiger is op je werk.
    26 wkn, wat schiet je op ineens ;) wk 27 is toch ook n mijlpaal?

Knuffel een binkie voor jullie, van harte , nu wordt t helemaal echt hè ;)
    Alf, goed dat je positief vooruit probeert te denken ;)

Hier aan de nachtvoeding >_< trustuh

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet aan de nachtvoeding, maar wakker geworden met darmkrampen en een hitteaanval :(

Mirri welterusten.

Knuffel proficiat :)

Joehoe fijn dat je toch nog 'redelijk' snel naar een cardioloog kunt. Ik snap je onrust helemaal. Hopelijk kan die op alle fronten worden weggenomen.

Rozemarijke, hopelijk slaap je inmiddels als een roosje :)
    Niet leuk dat je je baan zo verliest. Maar onder die omstandigheden is het zeker niet ideaal. Hopelijk vind je na je ver log een normale, leuke parttime baan. Maar eerst zorgeloos proberen te genieten hoor!

Alf ik had mijn blijdschap over je goede nekplooimeting in het andere topic al kenbaar gemaakt. Ik vind het helemaal super voor je. Ik heb over 2 weken de tweede controle met extra tijd ingeruimd voor een eventuele echo. Die gaat zeker plaatsvinden ;)

4. Alf

Alf Niet meer actief

Wat een gezelligheid vannacht :) Had ik dat geweten, heb de hele nacht wakker gelegen van de warmte ofzo. Nu kapot en drukke dag voor de boeg.
    Kan ik vast wennen aan werken met wallen haha..

Meleka, fijn dat die extra tijd er is bij je volgende ctrl. Knappe vk die jou die echo ontzegt ;)

Knuffel, een zoontje, wat leuk! Hoop dat de echo verder ook helemaal goed was
    en dat je durft te gaan genieten

5. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zwerf weleens wat over het forum, maar het geslacht zou je toch af kunnen leiden uit de nub? Vast helemaal niet zo betrouwbaar, maar vanaf een week of 12 kan de nub te zien zijn volgens mij.

Haha, Alf en Meleka. Ik heb dat nog helemaal niet zo met mijn boobs. Volgens mij zijn ze ietsjes groter, maar het valt niet echt op. Bij mij zie je sowieso nog niet veel van mijn zwangerschap. 's Avonds is mijn buik wat dikker, maar niet echt schokkend. De vorige keer zag je het ook pas heel laat.

@Rozemarijke: Het is mij nooit echt bijzonder opgevallen dat J zo licht was bij de geboorte, tot de vk het nu zei (Bij J had ik een andere en die zei er pas wat van in week 39. Lekker op tijd...). Zelf was ik ook een zesponder bij de geboorte met ruim 41 weken en mijn vriend was ook redelijk licht. De groei hebben we later ruimschoots ingehaald. Nu 1,90 m en 2,00 m. :D Rot dat het zo moet gaan met je werkgever. Iets meer waardering was leuk geweest. Haha, die kleine voetbalster van je. :D

@Joehoe: Ik sluit me een beetje bij jou aan denk ik. Ik vind het ook nog steeds een beetje raar en kan het moeilijk geloven, ook al heb ik het een keer van begin tot eind meegemaakt. Ik blijf ook zeuren ;) dat ik zo weinig voel. Ook al was het de laatste keer al een klein mensje, ik vind het nog steeds lastig het zo te zien. Ik kan me ook maar weinig voorstellen bij 4 weken geen echo. Ik vind 1,5 week nu al zo gigantisch lang duren.

Wat leuk een jongen Knuffel. Gefeliciteerd!

6. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Knuffel gefeliciteerd!! Een jongen, superleuk!

Sprokkel: bij mij ook niets aan de hand met mn borsten... dat terwijl ik er best n cuppie bij kan gebruiken :-D maar goed... we wachten geduldig af!

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meiden ik ben niet zoveel meer online heb het erg druk met onze 2 spruiten.
    het is wel erg gezellig hoor en geniet er volop van.
    maar meiden wat zijn jullie allemaal al ver!!
    meleka jou wil ik toch even in het bijzonder feliciteren super dat het zo goed gaat!!
    je bent al bijna over de 12 weken heen wat heerlijk zeg!!

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames. Sorry voor mijn afwezigheid. Ben heel druk en erg moe geweest. Morgen vertrekken we voor 3 weken naar het zuiden, dus voorlopig zal ik er ook even niet zijn!
    Dikke knuffels voor iedereen en tot over 3 weken!!!

9. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie Knuffel!

10. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Heel fijne vakantie knuffel!

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mimi, geniet van de drukte ;)
    Knuffel ; fijne vakantie, lekker uitrusten
    Sprokkel ; 12weken mijlpaal van harte
    Joehoe; 17 wkn al , gaat hard, op weg naar de 20wkn echo
    Of heb jij nog n pretecho er voor ?

Hier druk met voorbereiden Vd vakantie en genieten van om meisje ;)
    Ze groeit flink , maar als mensen haar voor t eerst zien vinden ze dr nog zooo klein ;)

12. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, hoe is het met jou? Heb je al een poosje niet meer 'gezien'

13. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nekplooimeting was goed (gemiddeld). Nu is het wachten op de uitslag van het bloed (volgende week). Gelukkig lag het kindje niet meteen goed, dus ik heb een heel lange echo gehad. :)
    Morgen maar de afspraak maken voor de pretecho met 16 weken. Nu ben ik ook wel benieuwd naar het geslacht. :D

14. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Owww sprokkel, wat goed en leuk pretecho 16 weken, ga je dan ook geslachtsbepaling laten doen? waar ga je het laten doen?

Jullie horen straks of morgen meer van mij, ik ga zo naar Jan Koning in Ochten voor de pretecho..

X

15. Alf

Alf Niet meer actief

Veel plezier Joehoe! Ik gok op een jongetje ;)

16. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Joehoe. Veel plezier!

Ik ga voor het pretpakket: de geslachtsbepaling en de 3D echo met ca. 26 weken. Ik woon in Apeldoorn en het echocentrum is op loopafstand.

17. Alf

Alf Niet meer actief

Gaaf Sprokkel! Hier hebben ze ook van die paketten. Zal eens gaan kijken.. is wel superleuk!

Joehoe, en??

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Alf succes bij t Spaarne, komt goed met de doptone ;)
    Sprokkel fijn goede nekplooimeting en lange echo ;)
    Op naar de pretecho over 4 wkn.
    Ik wordt ook nieuwsgierig naar wat voor baby's jullie krijgen ;)
    1 jongetje al ;)
    Joehoe, hoe was jouw echo?

19. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joehoe: Die echo's op Jan Koning zijn website zien er wel heel mooi uit. Had jij gisteren 4D en is het echt zo mooi? Of bewaren ze 4D tot 26 weken als het kindje wat vet op de botten heeft? Ik zeg ook jongetje, maar ik heb het 100% van de tijd mis, dus het wordt vast een meisje. ;)

20. Alf

Alf Niet meer actief

Sprokkel, 100% van de tijd.. mooie score hihi :p

Deel Deze Pagina