Hier alles goed! Met de doptone kwam het niet goed. Geen hartje te vinden. Ik dacht.. daar gáán we weer. Meteen echo gemaakt en daar was binnen drie tellen een goed, druk beweeglijk kindje te zien. Fieuw!! Opgelucht, blij en 10 jaar ouder nu. Nu 7 aug pas weer controle. Vind het wel even prima ook. Die zorgen en stress elke keer.
Oooh Alf, wat n schrik weer bah. Gelukkig kon je meteen een echo, heeft de baby gezwaaid ? Pfffff zo hou je een aversie tegen de doptone..... Joehoe ? Joehoe, ben je er nog
Alf, ik had het al gezegd in het andere topic, maar wat fijn dat je meteen een echo kon krijgen en het kindje zo beweeglijk is. Dat voorspelt wat voor de toekomst (de nieuwe Pieter van den Hoogenband, haha).
Hoi meiden alles goed hier hoor Maar ben wel vaak heel erg moe en kan me dan tot weinig aanzetten. Zelfs op jullie reageren daar heb ik vaak de puf niet voor. Van mij mag deze vermoeiende periode snel voorbij gaan. Verder ben ik veel bezig met de geplande vruchtwaterpunctie, slapeloze nachten. Niet handig als je toch al moe bent. Inmiddels gestopt met de utro, heerlijk vind ik dat. Volgende dinsdag controle bij de verloskundige en een echo.
Gelukkig dat alles goed gaat bij je! Wanneer heb je de Vwp? Kan me wel voorstellen dat je daar lastig van slaapt.. Hoop dat je snel positieve duidelijkheid hebt. Killing dit!
Oh meis.. dat is nog wel een paar weekjes doorploeteren. Ik vind je stoer dat je ervoor gaat. Ik ben een chicken
Spannend hoor, de vwp. Volgens mij heeft iedereen daar wel slapeloze nachten van. Hopelijk allemaal ontzettend voor niets! De vermoeide periode is bij mij nooit overgegaan, jammer genoeg. Dat was een beetje een tegenvaller toen de eerste 12 weken voorbij waren .
Hier krijgen we een jongen!! Had een beetje gehoopt op dat ik met bloemetjes en veel roze aan de slag kon, maar goed sterretjes en blauw is ook leuk! Kindje was lekker beweeglijk en Jan zei zelfs van nou als deze zo doorgaat zou je verder in de zwangerschap nog wel eens een gekneusde rib op kunnen lopen... Ik ben wel blij dat ik die smurf nu lekker veel voel... zo'n fijn gevoel!! Meleka wat moedig van je! Zorg maar goed voor jezelf en de kleine en pak lekker je rust. Helaas is de vermoeidheid hier ook nog niet weg, maar het gaat wel met vlagen beter Oh... mag mn banner wel blauw maken... PS: deze echo was gewoon 2d, 4d schijn je beter na 26 weken te kunnen doen... ik ga denk ik later nog een keer voor een pretecho, maar ik denk niet meer bij Jan...
Fijn Joehoe, van harte gefeliciteerd met je jongetje. Uit ervaring kan ik je zeggen dat het heerlijk is om n jongensmoeder te zijn Tuurlijk zijn we heeeeel blij met Eva maar ik moest echt wennen aan roze enzo ( terwijl ik tijdens de zs van de jongens daar stiekem op hoopte ). Meleka, vermoeiend hè, geef er maar aan toe hoor, wij begrijpen het. Kan je op t werk rustig aan doen ? Als eerst de vwp maar goed is en achter de rug, spanning kan ook vermoeien. Hier druk met de vakantie voorbereiding.
Leuk weer wat van je te horen Meleka. Irritant hè die vermoeidheid. Ik moet zeggen dat ik 's avonds negen uur al vaak niet meer haal. Ik hoop voor je dat het 6 augustus is. Ik kan me voorstellen dat je er slapeloze nachten van hebt. Joehoe, gefeliciteerd!! En yeah (!!) ik had het ook een keer goed. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt. Wij gaan 13 augustus, dan is de echoscopiste net terug van vakantie. Lekker hoor Mirri, bijna op vakantie. Ik word al vrolijk als ik het woord hoor. Blijf je in Nederland?
Euh ja we blijven in nl ..... Maar normaal gesproken hebben wij altijd mooi weer als we gaan varen ....
A.s. Maandag knapt het weer op. We hebben 6 weken dus tijd genoeg om met mooi weer weg te gaan. En alles wat nu valt......wat een hoosbuien zeg en klappen onweer. Eva heeft er niks van, lekker van 23-6 geslapen
Volgende week eindelijk beter ja, gelukkig maar! Zo, wat een lekkere slaapster heb je! Hier niet lekker. Hoofd en holtes vol. Moet vandaag nog werken en dan weekend. Nemen jullie wat voor hoofdopijn/keelpijn als je zwanger bent? Ik durf niet meer dan wat suikerwater en af en toe een mintsnoepje..