Aloha, gefeliciteerd met je goede echo, klinkt veelbelovend en natuurlijk de goede at3(ofzo) uitslag toppie. Moesch, vriendjes worden? Ben benieuwd naar je buikfoto Mimi, geen 9 mndn beurs hier, niet mijn ding Snelly, succes met je queste bij de WMO. Trustuh mamma's.
MoesCH, mooi buikje! Mirri, heel veel succes vandaag! Nog een beetje kunnen slapen? Zie het helaas pas morgen, want we gaan vanmiddag naar Groningen voor een promotie.
Nou dames zal ff vertellen wat ik heb. Ik heb een bindweefselaandoening ook wel Ehlers danlos syndroom genoemd. Het is ook 50% overerf baar maar kan hier niet aan dood gaan alleen is het soms een beetje vervelend. het houdt dus in dat al mijn gewrichten luxeren of subluxeren(uit de kom schieten). Waardoor ik dus de hele dag bezig ben met mijn lichaam bij elkaar te houden en 24 uur pd spierpijn heb en vermoeid ben. Maar ondanks alles kan het de pret niet drukken en geniet ik van mijn leven. Pas was bij House een aflevering over een vrouw die 3 mk had en geen kinderen nou zij had dus ook EDS dat kwam hard aan moest ik zeggen. Maar het is al duidelijk dat huren niet te doen is hier speld in een hooiberg. En een ander koophuis kunnen we nu niet betalen. Dus al er aanpassingen nodig zijn dan moet het in dit huisje wat ze liever niet hadden maar de traplift was wel mogelijk. maar als ik voor vast in een rolstoel kom te zitten wat ik niet hoop is het boven zeker niet rolstoel vriendelijk. Heb de driewieler een beetje laten bezinken en ik denk ook dat het de veiligste oplossing is. 9mnd beurs lijkt me leuk maar dat is niet te doen mijn lijf helaas zijn dat de dingen die je vaak moet laten gaan. Succes Mirri geniet ervan.
Wow Moesch, mooie buik& leuke tuniek ik hoop dat we ook zover komen. Bedankt Mykelti, veel plezier bij de promotie. Ik heb wel geslapen, maar onrustig. Voel me nog moe, heb weer koortslip, kort lontje, maar mag niet mopperen M'n dag zit volgeplanned zodat de tijd vliegt. Tot vanavond laat dan mamma's. Jee Snelly, dat zal veel energie kosten. Petje af dat je het zo aanpakt en de moed hebt om aan kindjes te beginnen. En t zal Ff slikken zijn de driewieler maar het is veilig en je blijft er zelfstandig en mobiel door. Goed dat je t nu al aanpakt allemaal, ivm bezuinigingen enzo. Al hoor ik ook dat mensen die het echt nodig hebben hun rechten zullen behouden. Nogmaals succes & geluk, dat kan je wel gebruiken. Voor alle mamma's hier trouwens
thanks meiden! mirri heel veel succes vandaag!! Snelly jeetje, hopelijk krijg je al die aanpassingen er allemaal door! t is idd ff slikken zo'n driewieler, maar t is t beste voor je gezondheid meid! sterkte met alles!
aah snelly die house aflevering maakte op mijn zo'n indruk. wat vervelend dat jij dit hebt. maar je klinkt wel heel sterk! zoals de 9 maanden beurs kan je dat ook niet in een rolstoel doen? of wil je dat liever niet.. bedoel anders duw ik je persoonlijk! Zou toch geweldig zijn als we allemaal daar heen kunnen zwanger en wel! Ik heb 24-11 dus as donderdag weer een echo en dan 8-12 weer. hier een foto van me echo http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46226-albums8301-picture47323.html
Dat er toch al zo vroeg wat te zien is he Aloha, mooi hoor groei,groei groei maar klein schattig vruchtje NOG 2,5 UUR WHAAA........ We gaan zo al richting de praktijk, mn zus woont daar, gaan we daar 'n bakkie doen ff afleiding 0-o
mirri succes!! snelly jeetje wat vervelend ik heb de aflevering van house ook gezien maar vond het een vreselijke uitzending. nou meiden heb net gehoord dat een vriendin van mij tijdens de 12 weken echo te horen heeft gekregen dat het kindje niet levensvatbaar is moest wel even slikken we zijn natuurlijk allebei bijna even ver en weet natuurlijk als geen ander hoe het is om een miskraam te krijgen terwijl er een hoop om je heen wel zwanger blijven. ik heb toen toch maar even snel de AS gepakt denk probeer het nog een keer misschien hoor je het nu wel duidelijk en jahoor een heel mooi duidelijk kloppend hartje ik ben nu 9w4d netjes toch dat je het dan al zogoed hoor. zit alleen nog een beetje te twijfelen ik heb een heel mooi bed voor ons dochtertje gezien (die moet een nieuwe als de kleine komt) ze ligt nu nog in een ledikantje dat de grote heeft van een junior bed dus ik kan de zijkanten er nog vanaf halen zodat het een junior bed word. het bed wat ik gezien heb is precies wat ik zocht maar ik ben toch nog steeds bang als ik het koop dat ik dan volgende week hoor dat het mis is en in principe kan ze met dit bed doen tot ze 5 is (was een heel duur bedje). wat zouden jullie doen??
Alles goed met t Beebje. Hartje, nekplooi, bloed, organen, groei etc Alles klopt Gerustgesteld, nu slapen en genieten. Mimi, erg voor je vriendin..... Ik durfde vanmiddag nog geen bh voor mezelf te kopen , had alles uitgesteld tot deze echo
Mirri Wat goed! Gaat de goede kant op met ons dames! Zal het dan toch echt zo zijn nu... Oeeehhhhhh ben zo blij voor jullie en mezelf haha
Ja Moesch, we gaan nu een beetje genieten. Bijzonder toch dat t gewoon doorgroeid en je er geen invloed op hebt. Aloha, het tij lijkt te keren hier, hoop dat er meer mamma's zullen volgen heb je ook een banner nu 6.1 week, dan wordt het al wat, hang in there baby. Lym, bedankt
mirri wat super dat alles goed is!! dat je dingen kopen blijft uitstellen dat herken ik wel. ik heb al 2 joekels van borsten ze doen ook vreselijk pijn eigenlijk al vanaf een week of 6 maar ik heb mijn zwangerschaps bh pas uit de kast gehaald toen de 8 weken echo goed was toen vond ik dat het wel mocht en deed ook geen oog meer dicht zonder helaas.
Meiden, moest van Aowyn melden dat ze is bevallen ! Haar zoontje is 2 dagen jong Meer weet ik nog niet Trustuh
Oei, pijnlijk hè. Ik heb "maar" d cup. Kan snachts wel zonder, maar niet meer op mnzij slapen Had nog oude voedingbh 's maar n maat kleiner ook de omvang 0-o. Draag ze wel maar ben hard aan goed passende toe Maar k mag niet mopperen hè, ben zoooo blij dat het allemaal goed gaat tot nu toe ;D
Gefeliciteerd Aowyn ook ik ben benieuwd naar de naam van jullie knulletje Aloha je bent een schat ik heb een rolstoel en ik zou ook een mini elektrische van mijn moeder kunnen lenen (die heeft hetzelfde). Maar ik kan niet zo lang zitten en door de pijn kan ik van weinig dingen genieten ga ook niet naar de bios of naar theater omdat de helft niet bij me aankomt ivm de pijn. Kan nu geen pijnstillers gebruiken natuurlijk. Maar ik draag het nu met veel liefde hoor die pijn. Ik voel mezelf ook heel sterk Over boobies nou had was een B en nog steeds een B helaas ha ha. Maar goed ze doen het heb 8 mnd bv gegeven en was de eerste van de familie niemand had er voeding dus dan maar een Btje.Ze zijn wel erg gevoelig en melk komt er ook al in overvloed uit dus kom maar op met die baby ha ha over 22 wk. Om 11 uur naar de gyn ben zo benieuwd of alles nog goed is.Daarna gelijk door naar Rijswijk naar de kliniek voor mijn man. Dus druk druk druk dus jullie horen het waarschijnlijk morgen. Gaat goed hier dames echt super hoop dat er nog velen volgen.