@Alf: Ik niet. Ik heb voor mijn migraine afgelopen zaterdag niks genomen, hoewel paracetamol gewoon mag. Wat ik tegen keelpijn vind helpen: keelzuigtabletten van New Care (DA Drogist of reformhuis). Daar zit rozebottel en zink in. Volgens mij voor de rest geen dingen die je niet zou mogen, maar dat moet je even controleren. En voor je holtes zou ik stomen.
Ik gebruikte niet snel iets, alleen veel vitamines oa C Maar zou met erge pijn een PCM nemen. Beterschap
Thnx voor de input meiden, zit nu op mijn werk dus kan ik niets anders doen dan doorgaan. Zal eens naar de DA tussen de middag.
@Alf rustig aan wijffie! Hier zo kastje ophalen bij cardioloog, die mag ik dan 1 dag dragen... ben benieuwd... nog steeds erg veel hartkloppingen... :-/
Hallo ladies, Als eerste gefeliciteerd aan alle zwangeren en nieuwe mama's. Ik lees al een tijdje mee hier, in de hoop wat van jullie babydust mee te krijgen. Nu durf ik me toch ook te melden hier. Sommige van jullie kennen mij misschien nog van het meerdere miskramen topic, daar heb ik een tijdje mee geschreven. Ben dus ook onder behandeling bij de S en omdat ik inmiddels 42 ben heb ik aangedrongen op ivf om m'n kansen te vergroten. De eerste keer in april wist ik eigenlijk gelijk dat t m niet zou worden maar deze keer was het anders. Op 26 juni twee super 5 dag embryo's (blastocyst) teruggeplaatst gekregen, en nu dan zwanger! Vind het doodeng maar afgelopen woensdag was mn hcg 1182 (tov vrijdag 94) dus ik ga het nu ook een beetje geloven. Ben wel aan de pred, utro en fraxi maar voel me goed en heb eigenlijk weinig klachten. Heb me zelfs vanmorgen aangemeld bij MvM, wat een lef he? Heb ook een ticker gemaakt maar ik krijg m niet onder mn handtekening....
Lym, van harte gefeliciteerd en welkom. Goeie HCG score en fijn dat je je al bij MvM durft aan te melden, houd de moed erin 8* is veel, hoop dat t nu goed gaat. Maar je hebt alle steun van dr S dus grote kans. Waren het vroege miskramen ? ik ben ook 42
Hi Mirri, ik heb je hele zwangerschap gevolgd, maar ik had geen moed om mee te schrijven... Ja waren allen vroege mk, 1 keer een kloppend hartje gehad maar snel daarna gestopt. Misschien dat nu de eerste 5 dagen buiten mijn baarmoeder de oplossing is geweest, we zullen het meemaken, Ik werk nu ook wel een heel arsenaal aan vitaminen (B6, B11,B12, D, omega 3, calcium, magnesium) naar binnen en de pred er bij, en ik ben anders gaan eten. (veeel meer eiwitten) Dus wat nu het verschil maakt weet ik niet.... Volgende week maandag de eerste echo, dus hopen dat er iets te zien is.
Jeetje dus een spannende tijd weer voor je.... Je doet wat je kan met de vitamines, rust helpt voor mijn idee ook (al vond ik t moeilijk de eerste tijd niet te stressen 0_o) As maandag de echo of die daarna ? En dan ben je hoever ? Had je wel ns meegeschreven op t meerdere miskramen forum? @Joehoe, wanneer krijg je de uitslag dan van dat kastje ? Bij mij heeft de acupuncturist m'n hartslag toen dieper gekregen. (zonder te prikken, alleen drukpunten)
Ja zeker spannend, heb er ook alweer heel wat testjes tegen aan gegooid. Blijven nog wat te licht naar mijn zin, en cb met indicator geeft 2-3 aan. Terwijl ik volgens mij 5w2 ben nu. Nou lijkt mn plas wel water, dus neem maar aan dat dat het is, bleh! Mn eerste echo is maandag 23, als het goed is zit ik dan op 6w4. Ga de dag erna op vakantie dus wilde perse voor die tijd zien wat er binnen gebeurt, 😉 Komende maandag nog een keer hcg prikken, dan heb ik tenminste n idee... Hoe gaat t met je meisje?
CB indicator moet je toch 2WNFn bij optellen ? Dacht ik dat in de gebruiksaanwijzing stond. Ons meisje groeit goed op de bv ben ik heel blij mee, is zo fijn en intiem om te doen. Het startten daarmee is wel pittig maar nu het loopt is t genieten Spannend, waar gaat de vakantie naartoe ?
Ja de indicator geeft de weken na bevruchting aan. Mwa, heb besloten het maar los te laten... Gaan naar spanje, lekker weekje niks. Hotel aan t strand. Moet wel ff in de gaten houden dat door de pred mn weerstand wat minder is dus uitkijken met eten, en het zwembad maar overslaan. Ach ik heb t er allemaal voor over. Lijkt me heerlijk om bv te geven, mits het lukt natuurlijk. Meer band kan je niet hebben lijkt me, is echt alleen mamatijd.
Hoi meiden, even een teken van leven van mij Ik lees wel mee maar reageer niet veel. Ben niet lekker, erg verkouden en moe. Verder probeer ik voor mezelf een weg te vinden in het wachten, en loslaten van al teveel controle (die je toch niet hebt) en probeer vertrouwen krijgen in mijn lijf en de zwangerschap. Ik heb officieel pas 7 augustus weer een controle staan en ik vind dat veel te lang duren. Maak me er veel te druk over. Ik merk dat het niet kunnen vinden van het hartje met die stomme doptone er heeft ingehakt. Ik blijf daar maar in 'hangen' terwijl de erop volgende echo gewoon goed was. Baal ook een beetje dat Dr.E daar -naar het laat aanzien- wat gemakkelijk overheen stapt. Even druk met mezelf in de weg zitten dus.. Tot snel Liefs @ All!
@Alf > kan niet aangeven dat je het moeilijk hebt en graag een extra controle tussendoor? Ik had nog met 16 wk hartje luisteren en daarna eigenlijk pas met 20 wk, maar daar heb ik mooi een pretecho met 18 wkn tussen gepland! Waarom doe je dat niet gewoon.... het is niet zo gek dat het je niet lekker zit en dat je onzeker blijft... Dikke knuffel @Lym > ik duim voor je meid! Bij mij heeft pred utro en ascal wonderen gedaan! @Mirri ik moet morgen het kastje weer inleveren... maar ik twijfel offie het goed heeft gedaan... zucht... ik krijg dan pas de week erop maandag een telefoontje... Had jij ook last van hartkloppingen / overslagen??
Maar de acupunctuur gaf direct opluchting, denk dat t bij mij echt stress was maar t resultaat mag er zijn. Alf loslaten en vertrouw je lichaam.............. moeilijk hoor maar ook mogelijk, succes een foto om jullie moed te geven meiden Heb gister ook n kaarsje voor jullie gebrand. Vandaag druk ,et de laatste loodjes voor de vakantie dus zal dan minder online zijn maar kom wel kijken hoe t hier gaat hoor Veel geluk
Ladies, vanaf wanneer hadden jullie die hartkloppingen? Ik heb t sinds vanmorgen ineens, bah Ga nu ff hcg prikken en laat maar gelijk bloeddruk meten. Misschien idd stress? Of de leeftijd? 😜
Alf loslaten en vertrouw je lichaam.............. moeilijk hoor maar ook mogelijk, succes @Mirri, Hoe... tell me, tell me!!! Wat een schatje is je meiske zeg! *smelt*