Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey meiden, tot mijn grote schande waren jullie even in de vergetelheid geraakt...sorry... :cool:

Allereerst: Lym welkom en gefeliciteerd! Enne, 2-3 weken bij 5 weken is prima hoor!

Joehoe wat leuk, ook een knul, zijn geweldig leuk kan ik je vertellen...maarre wat maakt het ons eigenlijk allemaal uit...we zijn zo blij met allebei de geslachten, toch?

Alf, nog steeds beroerd meis? Beetje extra beroerd door de spanning misschien? Ik heb ooit ademhalingsoefeningen gekregen om te ontspannen en meer te kunnen focussen op mijn kindje in mijn buik. Erg belangrijk volgens de acupuncturist. ;) Vier tellen door je neus inademen (buik) en dan acht tellen door je mond uit. En dat 3x achter elkaar. Door buikademhaling breng je ook meer zuurstof naar je bmm.
    Enne, je mag rustig 6 pcm per dag en honing oid voor je keel. Kan geen kwaad. Beterschap!
    Wachten is idd een lange tijd, als je bij mij komt en je wilt het hartje luisteren, dan kan dat...

Hier alles goed, wel druk met de kleine man. Lekker ding is het en meneer wil eigenlijk alles sneller dan zijn lijfje nog kan. Frustraties alom dus. Nu ook spruw en hij wordt niet lekker van de meds, was erg gezellig dus gisteren, maar vannacht goed geslapen en hij ligt nu ook al ruim 2 uur te tukken!
    Hier ons knulletje voor de as jongensmama's... ;)

2. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    aaaahhhh, ook al zo'n poepie...
    Maakt inderdaad niet uit toch, als het maar gezond is.

Heb inmiddels ook 3+ op de CB staan :) tnx

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super! Gefeliciteerd! :)

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier weer terug van onze vakantie.. 3 weken lekker genoten van prachtig weer! nu weer terug en ja hoor, regen hahah..

mirri en mykelti wat een schatjes zeg!!

gaat goed hier met de zwangeren!!

5. noortje78

noortje78 Lid

27 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag. Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben (4w3d). Maar ik heb totaal geen kwaaltjes en dat maakt mij ontzettend ongerust. Ik heb hiervoor 3 miskramen gehad, dus dat versterkt de angst alleen maar. Had toen pijnlijke borsten en was bij vlagen misselijk. Maar nu helemaal niks. Herkent iemand dit van jullie?

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Noortje, gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Kwaaltjes zeggen helaas helemaal niets. Je kunt veel kwaaltjes hebben en een miskraam krijgen en je kunt helemaal nergens last van hebben en een mooi kindje krijgen.

Ik duim voor een plakbeebje!

7. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Noortje,

Ik had bij deze zwangerschap in het begin ook nauwelijks ergens last van... soms een beetje van mn borsten, maar dan viel dat totaal weg en dacht dat het weer mis was... en zie nu mn banner!

Symptomen komen en gaan en elke zwangerschap is anders en dat is ook echt zo! Hoewel ik je onzekerheid volkomen begrijp! Die is er bij mij nu af en toe nog!
    Die miskramen gaan je niet in de koude kleren zitten...
    Sterkte en ik duim voor je!

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Joehoe, wat ben je al ver. Wow!

Mykelti en Mirri, wat een lieve kleintjes.

Alf, beterschap. Kon die tijd maar even flink vooruit.

Xx

9. noortje78

noortje78 Lid

27 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie lieve reacties. Ik probeer ook telkens tegen mij zelf te zeggen dat het niet hebben van symptomen niks hoeft te betekenen. Maar toch blijft het knagen. Hoe kan het nou dat ik niks voel. De opgezette buik die ik vlak voor en na mijn NOD had, is weg. Ik heb geen steekjes, geen gevoelige borsten en tepels, niet misselijk. Helemaal niks. Sorry meiden, maar ik blijf het raar vinden om zwanger te zijn en helemaal niks te voelen. Ik maak mij zo'n zorgen, kan er bijna niet van slapen. Heb gister het ziekenhuis gebeld en die kunnen niks voor mij doen. Ze zien nu nog niks op de echo, dus ik kan niks anders dan afwachten. Killing!

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom hier Noortje en gefeliciteerd :)

Wat een plaatjes van kinderen, hebbuh hebbuh :D

Alf hoe voel je je nu? Beterschap me is.

Lym wat fijn om jou hier aan te treffen! :)

Met mij gaat het best goed. Nog moe, maar een stuk minder. Morgen weer een echo..... en ik ben weer in de ik-kan-me-niet-voorstellen-dat-wij-een-kindje-krijgen modus beland ;) het zal dus weer spannend zijn, de twaalf weken voorbij of niet :)

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik Joe hoe bijna vergeten ;)
    Ik hoop dat de cardioloog je gerust kan stellen, maar ook dat je klachten verdwijnen. Die passen niet bij een fijne en onbezorgde zwangerschap kan ik me voorstellen :(

12. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka, Spannend weer morgen. Herken het, die modus.
    Succes en ik hoop echt dat het daarna beter wordt qua vertrouwen en genieten.. Voel je af en toe al iets kriebelen in je buik?

Joehoe, krijg je vandaag de uitslag van cardio? Toi toi!

Noortje, Gefeliciteerd! en toch ook een soort van sterkte met het doorploeteren van de eerste onduidelijke en onzekere weken.
    Wanneer mag je wel komen voor een echo? hopelijk zit het deze keer helemaal goed!

Hier, nog steeds niet helemaal tof. Wel op mijn werk.
    Heb voor as vrijdag een extra echo geregeld. Spaarne vond het (natuurlijk) helemaal niet gek dat ik belde en hebben me ertussen gezet. Toppers zijn het! (ik moet om 11.50)

13. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    @mykelty, tnx.
    @moesch, welkom terug in t koude....
    @noortje, gefeliciteerd met je zwangerschap! probeer je niet te veel op kwaaltjes te focussen. Makkelijker gezegd dan gedaan, I know. Ik had gisteren mn eerste misselijke vlaag, maar ook snel weer voorbij. Nu nergens last van...
    @joehoe, 19 weken alweer! Yeah, gebruik jij de utro en pred nog? of ben je al gestopt? Hoop dat je meer duidelijk krijgt van cardio.
    @meleka, ja fijn he, ik heb heel lang in de rij gestaan en jullie babydust opgevangen, haha
    @alf, good for you, zie je wel...zoals ik al zei in andere topic...100% voor jezelf gaan dus gelijk bellen!

Fijne dag, kzz

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx:p
    Haha, hoe.....nou zoals Mykelti zegt met ademhalingsoefeningen of Yoga.
    Enfin ik heb evengoed flink gestrest, ti's een wonder dat Eva is blijven plakken dus jouw beebje kan t hebben, hoop dat t een lekkere plakkerd is:)

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Noortje, gefeliciteerd en welkom, meeste klachten beginnen pas rond 9 wkn.
    Meleka succes morgen, 13 wkn al, je kansen worden steeds groter
    ;)
    hier op weg naar de boot voor vakantie ;) maar ik hou contact hoor

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie!

Ik heb een vraagje. Ik had eerder vergeten een plasje mee te nemen naar de verloskundige en wil dat morgen alsnog doen. Ik neem aan dat het ochtendurine moet zijn. Ik moet pas laat in de middag naar de verloskundige. Kan ik de ochtendurine dan het best in de koelkast bewaren?

17. Alf

Alf Niet meer actief

Ja. In een afgesloten flesje/potje in de koelkast.

18. Alf

Alf Niet meer actief

Joehoe, hoe is het bij de cardioloog gegaan?

Meleka, succes vanmiddag! Denk aan je x

19. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Meleka, succes vanmiddag!!!:):):) (my positive fibes) ga je eerst nog werken of ben je vrij?
    Mirri, Fijne vakantie!

Hier komt straks MvM langs...ben benieuwd. Alweer 4 jaar geleden dat ik daar aan meedeed.
    Later ook hcg uitslag van maandag, spannend weer.

20. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Alf, heb je een beetje afleiding tot vrijdag?
    En nog wat vakantie in het vooruitzicht?

Deel Deze Pagina