Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier Hugo bijzonder vroeg gevoeld (vanaf 14 weken), toen 2 weken niets en toen kwam hij weer. Voelde meer als gefriemel. Dat geplop heb ik eigenlijk nooit gevoeld. Bijzonder hè?! :)

2. Alf

Alf Niet meer actief

Het is ook meer een soort heel zacht gepor daar waar je darmen weleens kunnen borrelen. Maar het voelt anders

Grappig ja, die verschillen!! :)

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw ik wil ook zo graag de kleine voelen, maar ik moet nog geduld hebben :)

Alf, ik had vorige week last van pijn in mijn linker zij. Gister in de buurt van mijn heupen. Ik denk dat het erbij hoort. Hier gooien we alles maar op bandenpijn ;)
    Gek, maar het veronrust me niet. Misschien omdat ik nu angst heb voor de gezondheid van ons kindje, dat ik daar op gefocust ben.

Ik moet morgen om kwart voor tien. Eerst een gesprek en dan de punctie. Ik ben maar hard aan het poetsen voor afleiding.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Ga ik ook doen ;) Ik hoor net van iemand op het topic dat het bekkenpijn is. Als daar iets mee uit het lood staat kun je overal (?!) in je lijf last krijgen. Spieren en pezen werk..

Ik ben ook niet heel onrustig, maar het geeft wel last. En als ik me niet goed voel ga ik ook meteen piekeren over de gezondheid van beebje.
    Worden jullie al gek van mij? Ik wel van mezelf namelijk... :$ :$

Morgen, Mooie tijd meis, dan heb je het maar snel gehad.
    Snap dat je alle afleiding kunt gebruiken. Ik vond het niet pijnlijk maar vooral een naar idee.
    Ik zend je al mijn postieve gedachten... nog eventjes meis.. dan kun je eindelijk op die roze wolk!! (mag ik dan met je mee? :p)

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor, we worden niet gek van je.
    We maken onszelf al gek ;)

6. Alf

Alf Niet meer actief

Dan is het goed :p

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Sorry ladies, ik ben er niet zo veel.
    Dat wil zeggen, ik lees wel mee maar reageer niet zoveel.
    Ik zit ff helemaal niet lekker in mijn vel. Durf/kan geen vertrouwen hebben in mijn lijf. Ik zou zo graag op de roze wolk klimmen, maar krijg het niet voor elkaar.
    We zijn nu op zoek naar kinderwagen en -kamer. Maar heel mijn hart roept: niet doen, dat is de goden verzoeken... Als ik dan al die dames zie lopen met hun mooie dikke buiken ben ik gewoon heel erg bang dat ik zelf nooit zo ver zal komen.
    Ik baal zo van mezelf.... Zou juist heel blij moeten zijn, maar krijg het niet voor elkaar. Ben echt heel bang dat dit grote wonder ons alsnog afgenomen gaat worden. Ik vind het zo "zwak" van mezelf dat ik geen vertrouwen in de beeb kan hebben dat het wel goed gaat komen.
    Mijn lijf heeft me de afgelopen jaren een aantal keren flink in de steek gelaten, en ergens zit ik nu gewoon te wachten tot het moment weer daar is dat het mis gaat...
    Pfff, wat een geklaag. Maar in de "echte wereld" is hier (bijna) geen ruimte voor: "joh, alles gaat goed, geen zorgen maken". Was het maar zo eenvoudig.... Dus sorry dat ik jullie ermee lastig val, maar moest het even kwijt (en ook een soort van uitleg dat ik jullie echt niet vergeten ben, en dat ik er dus wel ben maar nu even niet heel opvallend zeg maar...

Hoop dat ik snel weer uit mijn dippie klim (hoe bizar is dat, ben je eindelijk zwanger..... zit je in een dip omdat je zwanger bent).
    Dan kom ik jullie weer vaak "pesten"!

Dikke knuffels!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Knuff, is niet geheel abnormaal hoor voor dames die in onze positie gezeten hebben...maar probeer er niet in door te draven. Is het mss een idee om erover te praten met de VK/gyn zodat je mss je ei kwijt kunt c.q. verder geholpen kunt worden? Die roze wolk is leuk, maar geen noodzaak, maar een dip is ook niet goed. Mss aanpakken voordat het te ver gaat?
    Hele dikke knuff!

9. Alf

Alf Niet meer actief

Meleka en Lym, heel veel succes vandaag!!

10. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meleka en Lym: Succes vandaag!!

11. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Meleka, SUCCES!!!!

Tnx, ladies. Ik ga pas om 14 u, lange dag, pfff

12. noortje78

noortje78 Lid

27 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melaka en Lym, veel succes vandaag. Denk aan jullie!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meleka, ik denk aan je.

Lym, nog even lang wachten, maar ook veel succes straks.

Knuffel, ik zat nog even te denken...ik heb ook een periode een dip gehad deze zwangerschap en toen ben ik weer extra B12 gaan spuiten en toen was het gelijk over. Je verbruikt sowieso extra in een zws en tegen het einde nog veel meer, dus mss is dat het euvel? Hopelijk werkt dat!

14. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noortje: Wat rot dat de symptomen verdwijnen. Veel sterkte met het wachten tot donderdag. Symptomen hoeven niks te zeggen. Ik had hetzelfde als Mykelti. Bij de meeste van mijn miskramen meer symptomen dan deze zwangerschap.

@Mykelti: Wat bijzonder dat je hem twee weken niet voelde na een keer wel gevoeld te hebben. Ik meende een tijdje geleden ook wat te voelen als hij tegen de onderkant van de baarmoeder aan zat, maar nu al meer dan een week niks meer. Misschien ben ik toch niet gek. ;)

@Alf: Die pijn die je beschrijft is voor mij niet herkenbaar. Gelukkig heb je snel antwoord gekregen.

@Knuffel: Begrijpelijk. Ik was vanochtend nog met een collega in discussie over hoe moeilijk het is om nu vertrouwen te hebben en te genieten, ook al ben ik de voor mij kritieke fase voorbij en heb ik er wel een beetje vertrouwen in. Veel mensen kunnen zich er werkelijk niks bij voorstellen. Hopelijk krijg je ook snel wat meer vertrouwen en kom je beter in je vel te zitten. Dikke knuffel.

Ik ben vanochtend naar de vk geweest en alles zag er goed uit. Het is even afwachten wat zij met het bloedprikken voor de schildklier gaan doen. Niet prikken de komende 24 weken is voor mij geen optie. Nu is het toeleven naar de pretecho volgende week. :)

15. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Ladies, ff snel
    Echo was goed!
    Sterke hartslag, wel oets terug gezet maar
    maak me niet druk. Foto was weer moeilijk,
    gelukkig heeft lymman gefilmd.
    Gyn was n schatje, heb voor de komende tijd elke
    2 weken een echo en mocht zo vaak bellen als ik wil

16. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Lym!! Gefeliciteerd!

17. Alf

Alf Niet meer actief

gefeliciteerd Lym! Wat fijn dat je lekker vaak mag komen voor een echo! Hielp hier enorm!
    Hoever ben je nu dan?

18. Alf

Alf Niet meer actief

Sprokkel, fijn dat alles goed gaat met de kleine! Even afwachten dus wat ze bieden mbt controle..
    Wanneer heb je je pretecho? (ging je dan ook alweer geslacht kijken?)

19. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alf: Volgende week maandagavond. Ja, we gaan naar het geslacht kijken. Ik ben nu toch wel erg benieuwd. :D

20. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Volgens de meting 8w1d (17 mm)
    Zit zelf op 8w4d. Maar volgens mij verandert dat ook nog een
    keer of wat. De eerste keer kwam ze uit op 7w4d daar schrok ik wel ff van maar later heeft ze t beter in beeld gekregen.

Meleka, hoop dat je goed nieuws hebt! Denk de hele dag al aan je.

Deel Deze Pagina