Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland

Tnx :cool:

2. Alf

Alf Niet meer actief

We gaan een weekje naar Rome :)

3. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Leuk! Lekker eten ook, mmmm
    Geniet er maar van, je hebt t dik verdiend!

4. Alf

Alf Niet meer actief

Lief van je!
    Heb er ook echt heel veel zin in! En dat eten inderdaad.. sinds een paar weken heb ik ook weer mega trek dus dat komt wel goed haha..
    (ben ook pas 2 kilo aangekomen dus mag er ook nog eens flink van genieten :D)

5. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland

Hahahaha, nu kan het nog....

6. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hallo dames, ik ben nu ook weer zwanger voor de 5de keer... De eerste 4 zijn helaas niet goed afgelopen ( 2x in de 5 de week, 1x in de 6de week en 1x in de 10de week)

7. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Hi hanneke,
    Welkom hier, en gefeliciteerd!
    Spannend he? Die eerste weken zijn killing.
    Je schrijft ook in het maart mama's topic of niet?

8. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hanneke: Gefeliciteerd! Heb je bij deze zwangerschap ondersteunende medicatie?

Die banner staat je goed Lym! :D

@Alf: Rome is erg leuk! Ben je er al eerder geweest? Wij gaan over een paar weken naar Umbrië en zitten dan ca. 70 km van Rome, dus ik denk dat we nog wel een dagje gaan. Lekker genieten van tartufo-ijs, kwijl...

9. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @lym, ja het is zeker spannend! Ik heb nu 3 echo's gehad maar het blijft erg spannend. Ik schrijf inderdaad ook mee in de maart topic.

@sprokkel, ik gebruik bij deze zwangerschap utrogestan 3x daags 1 tablet..
    Zijn er nog meer mensen hier die medicatie gebruiken?

P.s jullie narTuurlijk ook allemaal gefeliciteerd!

10. Alf

Alf Niet meer actief

Hanneke, Welkom en gefeliciteerd! Ze houden je met echo's dus goed in de gaten? Dat is wel een veilig gevoel he? Heel veel geluk deze zwangerschap!

Sprokkel, ik ben met schoon (17 jaar terug) eens in Rome geweest. Sinds die tijd wil ik altijd nog een keer terug.

11. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hanneke: Tot ruim 13 weken Utrogestan (3x daags 2) en vanaf maart schildkliermedicatie i.v.m. een hoognormaalwaarde van mijn schildklier. Helaas blijft het nog even spannend. Hopelijk gaat de tijd tot de 12 weken snel voorbij.

12. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    @hanneke; hier tot 12 weken utrogestan, prednisolon, fraxiparine.
    Dan de hele bups vitamines: B6,B11,B12, D3, Omega3, en magnsium/calcium ivm prednisolon.

Hier: net gebeld door de gyn, de 20 weken echo wordt ivm meerdere miskramen vervangen door GUO.
    Zat er nav meleka's verhaal aan te denken om het aan te kaarten, en nu belt ze zelf, :D
    Alf: jij krijgt m ook om die reden toch ook? Heb jij eigenlijk de vwp gedaan?

13. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Noortje, succes vandaag!
    Laat je even wat weten?

14. Alf

Alf Niet meer actief

Lym, ik krijg hem nav van mijn eigen aangeboren baarmoeder afwijking. Eerst stond er SEO op mijn afspraken kaartje.
    Misschien val ik met mijn mk en vroeggeboorte niet onder herhaalde miskramen.
    Ik heb geen Vwp gedaan. Ook geen combinatie test trouwens.

15. Alf

Alf Niet meer actief

Sterkte Noortje!

16. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik weer even... en meteen heel erg blij goed nieuws te lezen van Meleka en Alf!! Het blijft heerlijk... gaat jullie vertrouwen al een beetje groeien??
    Hier begin ik het nu wel te geloven nu ik hem elke dag voel... maar nog steeds onzekerheid ivm harde buiken en steken (gyn gemaild en die belde meteen om gerust te stellen de schat!) en als ik hm af en toe minder voel of een tijdje niet (tja krijg je dat weer)... maar over het algemeen kan ik nu redelijk ontspannen, ik hoop dat dat voor jullie ook snel zo is en geloof me, beweging voelen maakt een hoop goed, dat is echt heeeeeerlijk!! :)

@Hanneke, wat een spannende tijd! Heel veel sterkte de komende weken... ik duim voor je!
    Ook ik heb utrogestan, ascal en prednison gehad de eerste 12 weken.

@Lym mooie foto en ticker!! :))

17. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Sprokkel: spannend bijna pretecho!! :)

18. Alf

Alf Niet meer actief

Joehoe, Voel jij je beebje aldoor op dezelfde plaats? Of ik heb een heel druk trappend kind zodra ik lig, of ik heb een heel spastische darm op een plaats die alleen plopt als ik lig..;)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alf: dat is overduidelijk je beebje hoor! :D Ze liggen veelal een tijdje op dezelfde plaats, waardoor je ze ook op dezelfde plaats voelt. Schrik alleen niet wanneer je hem even niet meer voelt. Die hele kleintjes liggen dan bv weer een aantal dagen achterin en dan trappen ze tegen je rugkant en dat voel je dan niet. Lang leve de AS!

20. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Mykelti,
    Las in het andere topic over je vader.
    Jeetje das schrikken! Hoe gaat het nu met hem?
    Kan er helaas ook over mee praten.
    Ik heb gelezen dat accupuntuur kort na een infarct heel veel
    kan herstellen maar weet natuurlijk niet of hij daar voor open staat?
    Sterkte iig!
    Kzz

Deel Deze Pagina