Mykelti heel veel sterkte met je vader. Mijn moeder heeft een paar jaar geleden een herseninfarct gehad. Ze is er in de revalidatiekliniek aardig van opgeknapt, ik duim voor je vader. Hanneke gefeliciteerd. Ik gebruikte de zwangerschap alleen utrogestan tot week 12, toen in 1 keer gestopt. Alf wat leuk naar Rome. Ik moet nog even wachten tot september. We wachten nog even met boeken. Het plan is een weekje Turkije in een hotel en dan op doorreis naar mijn schoonouders. Ik voel nog niets, ik kan niet wachten om de kleine ook te voelen Alles goed hier, alleen behoorlijk moe en soms hoofdpijn na een werkdag. Ik zie nog geen buik (alleen die er al zat ), maar vandaag zeiden 2 collega's dat ze een veranderd buikje zien
Leuk dat je hem iedere dag voelt Joehoe. Ik sinds woensdag, maar vandaag nog helemaal niks gevoeld. De afgelopen twee dagen eigenlijk ook pas als ik 's avonds op de bank zat. Overdag let ik er denk ik niet zo op. @Alf: Dat kan niet missen, dat is de baby. @Meleka: Mijn vk zei dat de meeste vrouwen iets voelen rond 20-24 weken. De eerste voelde ik rond de 18 weken. Het scheelt denk ik dat ik het nu eerder herken. Jij ook al lekker naar de zon. Ik tel de dagen af, nog twee weken. Ik zal mijn Italiaanse wijntje wel een beetje missen dit jaar. Ik compenseer maar met ijs. Hier gaat alles goed. Redelijk wat gedroomd over de geslachtsbepaling, echt vreemde dromen. Ik zou er bijna van terug gaan krabbelen, haha. Ik heb een ontzettend lieve schoonmoeder, maar ook verschrikkelijk irritant nieuwsgierig naar het geslacht. Dat wordt nog wat... Hebben jullie het verteld of gaan jullie het tegen naaste familie zeggen?
Morning Ladies, hier wat bruinverlies Nu hoest en nies ik al bijna een week de longen uit mijn lijf, dus hopelijk komt het daardoor. Zit me niet lekker, ondanks dat ik beebje gisteren nog heb gehoord. Waarom gebeurt zoiets altijd in het weekend
Hey meis, alles is nu zo goed doorbloed dat een adertje zo gesprongen is, zeker als je flink hoest/niest, het gezellig hebt gemaakt of een grote boodschap hebt gedaan. En natuurlijk ben je hier niet gerust op...logisch. Gewoon straks nog even lekker naar je beebje luisteren en genieten. Had je ook je placenta niet vrij onderaan? Enne, als je heel ongerust bent, gewoon bellen. Knuff
Thnx voor je geruststellende woorden. Placenta ligt aan de zijkant (laatste kr tenminste) Dat is nou een groot nadeel van in het zkh lopen.. ik zou niet weten wie of wat ik in het weekend zou moeten bellen..
He gatsie alf, ik snap helemaal dat je ongerust wordt Ik denk net als mykelti dat dat hoesten en niesen de verklaring kan zijn. Kun je zelf naar het hartje luisteren? Als het erger wordt of als je onrust te groot wordt, zou ik gewoon de plaatselijke verloskundige bellen als het ziekenhuis niet lukt. Proberen kan altijd. Ik duim dat het bij dit bruinverlies blijft. Probeernrustig te blijven, het kan heel goed een onschuldig adertje zijn. Maar dat is makkelijk gezegd, ik weet het....
Heb een topic geopend en het schijnt normaal te zijn en best veel voor te komen ook nog. Ik bel morgenvroeg meteen maar met gyn. Toch fijner dan een onbekende vk.. Meleka, ja ik ben aan de angelsound! Gisteravond nog even geluisterd. Dat maakt dat ik niet helemaal in paniek ben nu..
he meiden, mag ik hier ook meepraten? ik ben weer zwanger na 2 miskramen. heb nu 7 miskramen op mn naam staan en nu erg bang dat het weer mis zal gaan.
Hoi Wendy, natuurlijk ben je welkom! Voorzichtig gefeliciteerd.. wat spannend weer die eerste weken. 7 mk's jemig meis.. hoe hou je het vol. Heb je ook onderzoeken gehad? Ik wens je een mooie en gezonde zwangerschap!
@Alf als je je echt druk maakt zou ik lekker gewoon het ziekenhuis in het weekend bellen, er is altijd wel een dienstdoende gyn voor dit soort dingen! Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar voor je eigen gevoel kan het soms toch fijn en opluchtend zijn even te bellen.. Eneeh die plopjes als je ligt.... fijn he?? Ik voel mn beebje ook het beste als ik lig... @Wendy, welkom! Heel veel sterkte de komende weken, gebruik je iets ter ondersteuning van de zwangerschap? Onderzoeken gehad... Ik duim voor je
@Sprokkel, veel plezier morgen! Wij hebben het de hele wereld (nou ja bijna dan ) verteld... ik ben ook een open boek, dus kan niet zo goed geheim houden... :-D
@Alf: Hè, daar zit je niet op te wachten en zeker niet op zondag. Ik sluit me aan bij de rest, waarschijnlijk een gesprongen haarvaatje. Als je je echt zorgen maakt gewoon het ziekenhuis bellen. @Wendy: Welkom. Heb je je eerste echo al gehad of heb je hem binnenkort? @Joehoe: Dank je. Ik ben benieuwd naar hoe hij/zij er nu uitziet. De laatste twee echo's lag hij in een rare houding (volgens mij rugaanzicht), dus niet echt goed het geheel kunnen zien. Mijn vriend is erg slecht in liegen, dus ik ben benieuwd hoe lang hij het stil kan houden. Ik wil het mensen pas laten weten na de geboorte.
dank jullie wel. nee ik gebruik niks eigenlijk en onderzoeken ook niet, wel volgende week met bijna 9 weken eerste echo.. ja wel 7 miskramen maar niet allemal achter elkaar hoor heb nu 4 kids dus steeds miskraam kind zeg maar, en 2 ervan waren tweeling dus vandaar.
Hoi meiden, even een berichtje van mij. Het gaat redelijk met mijn vader. Wel wat karakterveranderingen te bespeuren, maar hopelijk is dat van tijdelijke aard. Dat is erger dan een verlamde hand... Morgen gaan we op vakantie, dus dan ben ik even afwezig.
Gelukkig gaat het redelijk, al zal hij nog hard moeten werken om te herstellen. Maar hij heeft al eerder met dit bijtje gehakt of niet? Al met al is het een heftige tijd zowel voor hem als voor jullie, pfff Weet je al wanneer hij kan gaan revalideren? Iig voor jullie een fijne vakantie, ga je ver weg?
Hi Wendy, welkom. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jeetje ook al 7 op de teller..pff maar ja ook al 4 keer goed gegaan dus dat geeft hoop. Ik hoop voor je dat deze zwangerschap zonder veel problemen verloopt en spannend eerste echo volgende week. Kon je niet eerder terecht?
Hij is al zo'n 20 jaar chronisch ziek met MSA (extreme vorm van Parkinson), suikerziekte, 2 hartinfarcten (1/2 hart is afgestorven) en 2 TIA's. Dit is wel de meest erge tot nu toe. Nee, in het weekend lopen ziekenhuizen niet zo hard...geen idee helaas. Is wachten op een plekje. Dank je wel. We gaan naar CP Erperheide, dus net over de BE grens. Voor het eerst zwemmen met Hugo.