Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mirri, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    @ Mykelti, lekker eff eruit en spannend met de kleine zwemmen leuk hoor. en veel sterkte met je vader.

@ lym ja kon eigenlijk al morgen terecht maar de kids hebben hier nog vakantie en wil ze niet meenemen, en het is niet om de hoek de vk dorp verder dus 20 minuten fietsen, dus moet eg nog een week wachten.
    volgende week heb mn man ook vrij genomen dinsdag dus kan die mooi mee.

nu sinds gisteravond last van buikpijn, dus begin weer erg bang te worden, het is niet heel erg alleen wat blijvende pijn onderin maar kunnen ook mn banden zijn hoop ik.

2. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mykelti: Fijne vakantie. Hopelijk is er snel verbetering zichtbaar bij je vader. Sterkte!

@Wendy: Het kunnen heel goed je banden zijn inderdaad. Hopelijk is het snel volgende week voor je.

@Alf: Hoe is het met je? Vandaag naar het zh?

3. Alf

Alf Niet meer actief

Nope. Heb gisteren vk gebeld, en vanmorgen zkh maar is volgens allen geen probleem. Ook omdat ik met AS kindje goed hoor.
    Bruin mag (zeker na veel hoesten) maar moet wel in de gaten houden of ik kramp of veel harde buiken krijg (maar die heb ik volgens mij nog nooit gehad)
    Hoesten sinds vandaag stuk minder, dus nu moet ik dat ook qua oud bloed gaan merken..

4. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alf: Gelukkig maar. Ook al weet je dat bruinverlies veel oorzaken kan hebben, het blijft vooral met onze geschiedenis erg schrikken.

5. Alf

Alf Niet meer actief

Zeker weten!
    Maar verhaal van vk en gyn waren identiek dus dat stelt me gerust :)

6. Alf

Alf Niet meer actief

Jij hebt vandaag pretecho he Sprokkel?! Hoe laat mag je? Laat je weten wat het wordt??? :)

7. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    19.00 uur. Gelukkig is het druk op het werk, dus de werkdag gaat snel. Voor jullie maak ik een uitzondering. :D Ik kom het straks nog vertellen.

8. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt een.... meisje!! Ik had er zelf niet echt een voorgevoel bij en ook geen echte voorkeur. We hebben de baby ook nog even in 3D gezien, maar ze lag er erg opgerold bij. Grappig om te zien dat ze qua baarmoederhouding zo op haar zus lijkt. Ik wil eigenlijk meteen weer. :D

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Sprokkel, wat leuk n meisje <3 en n mooie 3D echo.
    Ik vond het zoveel reëler worden toen we t geslacht wisten, krijg je er meteen een beeld bij ;)

Srry hoor, ben al zo lang met vakantie ;) maar denk wel aan jullie.
    Heb nog meer goed nieuws en echo's gelezen; Meleka verliefd en nog veel meer goed nieuws, fijn om te lezen.
    Ik haak vanaf hier weer in ;D

10. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Yeah! Sprokkel ROZE!!! gefeliciteerd meis, heb je een foto???

11. Alf

Alf Niet meer actief

Leuk Sprokkel een meisje! Wat grappig dat je gelijkenis ziet met je dochter.. wanneer mag/ga je weer? :p

Mirri, Ik dacht dat ik niet wilde weten of het een.jonfen of meisje zou worden, maar het is inderdaad zoveel concreter voor me. Ik had dat na al die negatieve gedachten echt ff nodig! :)

12. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    he sprokkel wat leuk een meisje gefeliciteerd nog een meid.

meiden ik wil jullie advies !!!

ik moet nu nog een week wachten op mn echo dat weten jullie he maar steeds als ik maar een beetje buikpijn heb wordt ik bang, nu wil ik gewoon bellen naar de vk voor een echo vandaag, daar mn man vanmiddag thuis is.
    wat denken jullie, gewoon afeachten nog een week of bellen?

13. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lym: Ja, ik heb een foto. Ik zal straks even kijken of ik tijd heb hem in te scannen. Ik moet zeggen dat ik zelf de nekplooifoto's helderder vind. Misschien omdat de apparatuur beter is of omdat die inwendig gedaan moest worden i.v.m. ligging van de baby.

@Alf: De volgende is de 20-weken echo, net voor we op vakantie gaan. We hebben hem 29 augustus. Gisteren zag ze al een beetje blaas- en maagvulling, dus dat is een goed teken.

@Wendy: Ik zou gewoon even bellen. Verloskundigen hebben er vaak alle begrip voor als je wat eerder wilt komen omdat je een geschiedenis hebt.

Hier weer gedoe met het prikken van de schildklierwaarden. Ik denk dat ik dadelijk helemaal naar Gent kan rijden voor het controleren van mijn schildklierwaarden. De vk stond op mijn voicemail dat de gyn me nog een keer het protocol uit wil leggen. Ik snapte het de eerste keer ook wel..... Ik denk dat het prikken minder geld kost dan het nog een keer uitleggen.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Gewoon bellen! Dat zou ik iig doen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Zeker als je aangeeft meerdere mk's te hebben doorstaan en nu buikpijn hebt moet dat wel lukken denk ik.. Nog een week in de zenuwen en angst is nog hartstikke lang!
    Succes, laat je het weten?

15. Alf

Alf Niet meer actief

Get, Wat een gedoe Sprokkel.. maar aan de andere kant, als ze er in NL een potje van maken schiet het ook niet op. Eén keer naar Gent en dan meteen goed en duidelijk is ook wel wat waard (nu weet ik niet waar je woont en hoelang je dan moet reizen natuurlijk)

16. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    nou ik heb gebeld, en gelijk mn man, en morgen rond 14:00 kan ik voor een echo komen.
    ze begreep het heel goed en in mijn dossier staat ook dat ik van veel stress een miskraam kan krijgen.
    ze dacht eerst dat ik een afspraak, volgende week, had als ik bijna 8 weken was maar dat ben ik morgen alweer.

dus nu maar 1 dag stressen ipv nog een hele week.

17. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je snel terecht kunt Wendy.

Je hebt gelijk Alf. Ik wacht even het telefoontje van de vk af en dan bel ik Gent morgenochtend maar. Dan maken we er een dagje van. :) Het is voor ons drie uur rijden enkele reis, dus dat kost wel een dag. Het is cru om te zeggen, maar eigenlijk vertrouw ik ze hier ook niet meer. De mogelijke oorzaak van mijn herhaalde miskramen wordt hier ook niet als oorzaak gezien.

18. Alf

Alf Niet meer actief

Dat is wel een heel end.. :(
    Werkt die arts in Gent niet samen met een arts in NL ofzo? (Die weet wat ie doet, en wél te vertrouwen is..)

Wendy, goed geregeld!!!

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Een jongetje toch Alf ?
    Gaaf hoor, ik weet hoe leuk t is om n jongensmamma te zijn ;D
    Nu ook van n meisje ;)
    Welkom Wendy en succes morgen, de eerste echo's vond ik t ergst.
    Zal voor je duimen.
    Sprokkel wat n gedoe in deze tijd zou je denken dat ze makkelijk met elkaar kunnen communiceren, email ofzo....die doktoren maken t je niet makkelijk.
    Je kan hier je waardes toch laten prikken en dan telefonisch overleg met Gent ?

20. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mirri: Dat zou ik ook denken. ;) Het protocol in NL wijkt echter af van wat Gent zegt, dus ze willen niet prikken.

Deel Deze Pagina