Hey meiden, Na 3 miskramen ben ik zoals jullie kunnen zien weer zwanger, maar ben zo bang dat het weer misgaat... Kan pas de 31ste voor de eerste echo komen, lijkt nog zover weg! En heb helaas nog maar 1 dag werk in de week, dus ook veel teveel tijd om te piekeren. Is ook zo moeilijk om na 3 miskramen nog te geloven in een goede afloop. Maak me zorgen om de kwaaltjes die ik wel heb en de kwaaltjes die ik niet heb. De testen zijn wel overtuigend (heb voor het eerst getest op 15 dpo/11 dagen na de tp) een KV en CB test gedaan, die laatste gaf 2-3 weken aan en ook de KV test was goed overtuigend en daarna zijn ze nog donkerder geworden. Maar weet ook hoe weinig dit zegt, de KV testen bleven de eerste keer wel wat lichter, maar de CB ging toen gewoon tot 3+ weken. Wel was mijn hcg steeds aan de lage kant. Nu was het op 15 dpo/11 dagen na de tp 249, mooi hoog dus. Maar helaas nog steeds geen garantie op een kloppend hartje de 31ste. Hoe kom ik in godsnaam al die wachtdagen door? Heb zondagmiddag/avond nog wel plannen en de 28ste/29ste ook (zondag de Jersey Boys en de 28ste ga ik mijn trouwjurk voor de eerste keer passen samen met mn moeder en schoonmoeder en de 29ste ga ik op sieradenjacht met mn moeder. Maar dan blijven er nog genoeg dagen over waarop ik niks heb en op mn werk als gastouder met net een 3de kindje erbij word ik er ook steeds mee geconfronteerd. Maar kan het geld te goed gebruiken om deze ene dag op te geven voordat ik wat anders heb (gaan later dit jaar trouwen). Ik zou graag ervaringen/onzekerheden delen, horen hoe jullie dat doen en tips krijgen. Groetjes Susanne