Zwanger na meerdere miskramen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloembehang, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloembehang

15 mei 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel graag zou ik in contact willen komen met meiden die ook net zwanger zijn na meerdere miskramen.

Ik heb een zoontje (eerste zwangerschap zonder probelemen oid) In juli dit jaar was ik weer zwanger. In augustus kreeg ik een miskraam. In september was ik alweer zwanger maar dit bleek in oktober een missed abortion. Na het nemen van cytotec (wat zn werk niet goed heeft gedaan) en een hysteroscopie kon ik halverwege november de deur van het ziekenhuis achter me dicht trekken.

Nu ben ik weer zwanger (ik denk tussen de 4 en 4,5 week) Rond de 3 weken had ik het vermoeden al. Nadat ik een test gedaan had smiddags (met 4 weken denk ik) was hij gelijk positie maar niet zo donker als het controle streepje. Anderhalve dag later sochtends getest en deze test was net zo donker (of licht) Daardoor kreeg ik al een naar gevoel. De laatste dagen heb ik het idee dat de misselijkheid alweer afneemt en krijg er zo'n vreselijk rotgevoel van... Ik weet dat ik niets kan doen en dat ik moet afwachten, maar voel me behoorlijk ellendig op dit moment...

Deel Deze Pagina