Ongeduldig...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Donja62, Oct 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

Jul 25, 2010
    303
    19
    18
    Hoi ladies....

Met dat ik dit opschrijf voel ik me enorm zeuren! Ik weet dat velen van jullie al veel langer moeten wachten op een kindje. Ik heb een gezonde dochter van 2 jaar en drie maanden. We gaan sinds begin juli dit jaarmcoor een tweede. Nu drie keer ongesteld geweest. Redelijk geregeld.
    Maar de behoefte aan een tweede kindje wordt groter. Hadden we dan misschien toch eerder moeten stoppen met de pil vraag ik me dan af. Nou ja, hebben we nu niets aan. Gevoel wort ook versterkt door vele zwangeren in omgeving.

Herkennen jullie dit en hoe gaan jullie om met dit ongeduld, enorme behoefte?
    Mijn vriend en ik willen het allebei graag dus vrijen ook wel meer gericht, wat we beide prima vinden.

Liefs donja

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Wat je zelf al zegt! Heb geduld, het komt vanzelf.. Niet alles komt gelijk ;)
    Ik had ook de gedachte.. Gestopt met de pil, zwanger en een gezond kindje.. Helaas wel gelijk zwanger, maar met 8,5 week een MA... Nu alweer meer dan een half jaar verder en heb zojuist mijn 4e menstruatie gekregen.. Het loopt nooit zoals je zelf wilt..

Helaas kan je niks anders doen dan afwachten.. Het komt wanneer het komt.. Heb geduld, je bent nog maar net begonnen. Normaliter zou je binnen een jaar zwanger 'moeten' zijn.. Dat is nog lang niet voorbij!

3. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

Oct 17, 2011
    143
    0
    0
    Heel herkenbaar. hier ook een gezonde dochter van 2 jaar en 3 maand, en zijn nu ook voor een tweede bezig. Het gevoel wordt steeds sterker. We blijven positief!
    Hoop voor jullie dat het snel raak is.

4. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

Sep 11, 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken wat je zegt! Al ben ik zelf ondertussen alweer een paar weekjes zwanger. Als je erop 'wacht' kan het zo lang duren! En ik had ook het idee dat ik alleen maar zwangere vrouwen zag lopen, overal en nergens! En mensen met kinderwagens en huilende baby's..
    Geduldig afwachten is dan iets wat je kan doen, maar er is nog iets: doorgaan met alles wat je normaal ook doet. Vooral lekker werken/hobby-en/sporten/uitgaan etc. Dan gaat de tijd veel sneller en geniet je gewoon van de tijd. Wie weet komt het dan nog wel enigszins onverwachts ;)
    Succes met afwachten. Zelf denk ik altijd: het gaat zoals het gaat, je kan weinig doen behalve je best :)

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    Volgens mij heeft iedereen dat die graag zwanger wil worden :)
    Ook ik ben zeer ongeduldig.. maar gelukkig is man-lief de rust hem zelfde en kan hij mij prima met beide benen weer op de grond krijgen :) maar kan niet wachten tot mijn NOD!! :D

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zover ik hier op het forum kan lezen, heeft iedereen hier last van. En naarmate het wat langer duurt, leer je er mee leven. Alhoewel iedere keer toch weer ongesteld worden een ontzetten teleurstelling blijft

7. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    je weet t nooit,
    wij dachten vorig jaar november we stoppen met de pil en zijn zo zwanger...
    nu 12 maanden verder is er nog geen kindje en ook denk ik,was ik maar eerder gestopt met de pil.
    maar goed dat is natuurlijk niet reeel, want op het moment dat je stopte met de pil was het omdat je daaraan toe was.

ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn.

8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik herken het wel wat je schrijft, alleen is bij ons de situatie iets anders omdat mijn vriend er nog niet aan toe is voor ons eerste kindje en ik wel.. dus ik ben echt heel erg ongeduldig nu.. vooral nu er zo veel mensen om me heen kindjes hebben en zwanger zijn..

Op je vraag hoe ik om ga met deze enorme behoefte, is er redelijk veel over praten met hem en met mijn zus. Verder troosten de gedachtes: "Ooit komt het wel" en "elke dag is weer een dag dichterbij" me wel redelijk.

Succes er mee Donja, en ik hoop dat jullie snel in verwachting mogen zijn van jullie tweede kindje!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Herkenbaar. En ik kan er niet aan wennen, het wordt alleen maar iedere maand moeilijker. Maar ja, wat doe je eraan? Je kunt het niet kopen of forceren..

Share This Page