Hier op het forum pendelen een aantal mensen. Nu vroeg ik me af wie zwanger is/al is bevallen en of het ook klopte met wat er gependeld was/is. Ben nieuwschierig naar de ervaringen..
dacht dat er vroeger hier ergens een pendellijst stond maar geen idee of die nog echt wordt bijgehouden
2x gependeld: 1e kwam uit nov zwanger van een meisje 2e kwam uit jan zwanger van een jongen De 2e klopte
ik hoop echt dat men 2 pendels uitkomen... ze waren specifiek als in.. ik zou in november zwanger geraken en in december NOD=2 dec positief testen...
Wij zijn in febr gestop met de pil, ik had toen 3 pendels voor mei een jongen, maar helaas ben ik ondertussen nog niet zwanger Wel heel spannend natuurlijk en ik hoop voor je dat ze uitkomen!!
Ik heb al heel wat pendels gehad, waarvan 2 er zijn uitgekomen(zijn mk's geworden) maar ze had toch gelijk!
bij mij in het uitgekomen alleen geslacht zal ik nooit weten want is helaas dinsdag een vmk geworden...
We kunnen ook een pendellijst starten weer. Als de modjes dit topic tenminste niet dichtgooien. Pendellijst: Oktober 2009 Hitchke, jongen, door Nessy November 2009 Blackeyedgirl, jongen, door Naliey Blackeyedgirl, meisje, door BB10 Hitchke, jongen, door AstridDi Hitchke, meisje, door Wilma26 Step, meisje, door Wilma26 December 2009 Blackeyedgirl, meisje, door Wishgirl Januari 2010 Februari 2010 Blackeyedgirl, meisje, door Wilma26 Blackeyedgirl, jongen, door AstridDi Lima, jongen, door Wilma26 Nikske89, jongen, door AstridDi Maart 2010 Lima, jongen, door Wilma26 Lima, jongen, door AstridDi April 2010 Step, meisje, door AstridDi Mei 2010 Juni 2010 Juli 2010
Ahh meissie kaa uu tee! sterkte! Ik hoor heel vaak dat er is gependeld voor iemand, wat uiteindelijk uitkomt maar eindigd in een mk.... zo vervelend
het is natuurlijk geen exacte wetenschap ofzo he meiden ik zie het meer als iets leuks, jammer als het niet uitkomt, leuk als het wel uitkomt
Pendellijst: Oktober 2009 Hitchke, jongen, door Nessy November 2009 Blackeyedgirl, jongen, door Naliey Blackeyedgirl, meisje, door BB10 Hitchke, jongen, door AstridDi Hitchke, meisje, door Wilma26 Step, meisje, door Wilma26 December 2009 Blackeyedgirl, meisje, door Wishgirl Januari 2010 Februari 2010 Blackeyedgirl, meisje, door Wilma26 Blackeyedgirl, jongen, door AstridDi Lima, jongen, door Wilma26 Nikske89, jongen, door AstridDi Maart 2010 Lima, jongen, door Wilma26 Lima, jongen, door AstridDi April 2010 Step, meisje, door AstridDi Mei 2010 Juni 2010 Juli 2010 Juiste Pendels: