hallo allemaal ik probeer nu 3 maanden zwanger te worden. zijn er wel al een jaar mee in voorbereidingen omdat ik diabetes heb. maar mijn menstruatie is altijd 3 tot 6 dagen te laat. dus mijn cyclus is meestal 4,5 a 5 weken lang, heb je dan wel gewoon een eisprong? hebben meer mensen dit? gr debby
Een cyclus van 5 weken is in principe niet abnomaal en je kunt er prima zwanger mee worden. Niet iedereen heeft een cyclus volgens het biologieboekje. Misschien is het een tip om te gaan temperaturen? Op die manier krijg je meer inzicht in je cyclus en weet je ook wanneer je je eisprong hebt (gehad) en hoe lang bv je luteale fse is. Gewoon nog even geduld hebben. Het komt vast goed. succes!
hai ik heb ook gemidd. een cyclus van 5 weken!! heel normaal hoor meid en je kunt er gewoon zwanger mee raken heb er zelf 2 zoons mee gekregen nu op naar nr 3!!!
owja ik gebruik nu uvolatie testen om me eisprong te bepalen (ff tip hier op de site,lees: link naar matcare....die zij n spotgoedkoop en werken goed
Mijn cyclus is altijd precies 4 of precies 5 weken, erg raar.. maar toch alle 3x in 1x zwanger! Is helemaal niet abnormaal hoor.
Ik heb zelf een hele onregelmatige cyclus. Maar ken toch veel mensen die ook met een langere cyclus gewoon zwanger werden. Je zou inderdaad over een poosje ovulatietesten kunnen gebruiken, maar lekker eerst zo proberen. Succes!