31 augustus testen! Wie nog meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evelienj, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo allemaal!!

Ik zit weer op het wachtbankje, en ik denk nog wel meer
    meiden!
    Op 30 aug is mijn nod!
    Kan eigenlijk niet wachten, wie is er ook van plan om iets eerder te testen?

Liefs

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hier ook 30 augustus, maar ik denk dat ik zondag 28 augustus wel een testje waag.. maar ik hoop dat ik me kan bedwingen.. als m'n menstruatie uit blijft, wil ik eigenlijk pas zaterdag 3 september testen, omdat m'n man dan ook vrij is. ;)

Liefs Huismus

3. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    @huismus

Wat knap zeg!! wachten tot 3 sept.
    Dat kan ik echt niet!!
    Wil nu al wel testen, maar natuurlijk veel te vroeg.
    zondag, dinsd en woen geklust,
    had dinsdag 2x smily test, woensdag niks.
    Hoop dat het gelukt is!!

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heej Evelienj,

Ik kan 27 augustus testen en wat mij betreft mag het al zover zijn hoor!!! Ik vind het heel moeilijk om mijn geduld te bewaren, maar het zal wel moeten! Succes en je zal het wel horen als het zover is....

Liefs jufaman81

5. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Jufaman ook spannend hoor!
    Zou het leuk vinden om te horen of jou test positief is!
    hou ons op de hoogte.

Liefs

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Uitgaande van mn gemiddelde cyclus (28 dg) kan ik testen op 29 aug. Maar gebaseerd op mn langste cyclus pas op 3 september. Als ik daar weer het gemiddelde van pak, kom ik rond de 30ste of 31ste uit.

Maar op 29 aug gaan we op vakantie, dus ik wil zeker daarvoor voor t eerst testen. Ik denk op zondag de 28ste.

7. baileysplinter

20 jun 2011
    56
    0
    0
    amsterdam
    hey dames

ik kom ook gezellig mee kletsen als dat mag :p
    ook ik mag de 31ste weer testen ..!!
    kijk er trouwens wel een beetje tegen op want meestal als ik
    een testje doet wordt ik 10minuten later ongesteld en tja dat wil ik eigenlijk helemaal niet he natuurlijk ;)

8. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    Hi Ladies,

Ik mag ook binnenkort testen, maar kan eigenlijk niet wachten!
    Officieel mag ik a.s. dinsdag al een eerste sensitest doen..maar vraag me toch af of het wel een goede indicatie kan geven gezien ik officieel donderdag pas mijn NOD zou hebben.. spannend!!

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik zit ook rond die perioden... 2 rondes gehad.. cyclus van 28 en 25 dagen... dus... we wachten af!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ik heb 27 augustus m'n nod. Maar wil pas een aantal dagen later testen, als ik t volhoud. Is onze 2de ronde. :)

11. Delta

Delta Niet meer actief

ik mag zondag 28 aug testen.. zo spannend ! wat leuk dat er nog meer meiden zijn die ook rond die tijd mogen testen!! hoop dat wel allemaal op roze mogen

wat zijn jullie symptomen? of voelen jullie nog niet zoveel?

12. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hey ladies,
    hier nog eentje die zaterdag 27 aug NOD heeft en misschien vrijdag al wil testen, maar misschien dat ik daar beter mee kan wachten om weer een teleurstelling te voorkomen. Wel flink geklust deze maand, maar ben bang dat het niet raak is. heb niet echt verschijnselen of zo, wel een beetje gespannen/pijnklijke boobies maar dat heb ik altijd voor m'n ongie.. En hebben jullie symptomen waarvan je denkt, nou.. dat zou wel eens wat kunnen zijn?
    Ben erg benieuwd..

13. Vonne

Vonne Lid

18 aug 2011
    32
    0
    0
    altijd te druk ;)
    Brabant
    Ik ben iets vroeger met testen; vrijdag 26 augustus mits ik dan niet mijn ONGI heb :(.....Vorige week wel een extra vroege test gedaan (6 dagen van te voren, omdat ik me niet kon bedwingen vanwege de buikpijn, opgeblazen gevoel, eten dat hoog zit, misselijkheid. Senstitest Midstream, maar VET negatief (echt niets te zien).....Ik wist het eigenlijk al, maar toch heb je hoop. Dus tja,,,dan maar weer wachten, wachten, wachten....dan duren de dagen soms wel lang :(
    5 jaar geleden is in het Radboud vastgesteld dat ik een late eisprong heb rond de 19 dagen. Heeft dit ook invloed op het testen??? dus met andere woorden; kan het zijn dat de test dan later positief kleurt;)

14. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    tja.. heb het al vaak gezegt.. daarom test ik niet voor NOD, niet op NOD maar pas na mijn NOD..
    Is al teleurstellend genoeg als het niet raak is en ongi te laat is.. van te voren me gek maken werkt volor mij echt niet.. doe ik al genoeg overigens.. hihi

15. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hallo dames...
    Zou ook graag met jullie mee kletsen, ik kan 31 augustus testen...
    Symptomen? Praat me er niet over... Ik voel van alles,maar zal waarschijnlijk wel niks zijn
    Liefs Sher

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    herkenbaar cher hahaha

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    1ste ronde voelde ik wel van alles, deze maand bijna niks. Nu een beetje last van buikkrampen, maar dat kan ook het begin van m'n ongesteldheid zijn. Geen idee dus! We zullen t vanzelf wel zien.

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Wij gaan voor ons eerste kindje.. En jullie?

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ sher: wij ook voor ons 1e kindje.. spannend allemaal voor iedereen ! hoop dat iedereen op roze mag !

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    @sher! Wij ook ons eerste kindje.. Ohh, het is zoo verschrikkelijk welkom..
    Klinkt misschien absurd.. haha maar omdat ik allerlei dingen denk te voelen, praat ik al tegen mijn buik... (jah, beetje maf, kweet het!) maar t voelt wel goed!!

Deel Deze Pagina