dat de navelstreng straks om nekje zit van baby,want heb een verhaaltje gelezen over een vrouw die haar kind is verloren in de buik omdat navelstreng om nekje van baby zat nu ben ik helemaal onzeker pfffff . hoop echt dat al me onzekerheid weggaat, want zo is het nie genieten. (ben nu 27/2 wk zwanger) gr kreeft
Oh zoooo herkenbaar... Ik denk vaak hoe kan het nou zijn dat de kindjes zo weinig verstrikt raken in de navelstreng, moeder natuur zal dat wel goed geregeld hebben denk ik dan maar.. Maar ik ben ook om alles ongerust hoor. Dan google ik alleen op bv 19 weken zwanger, en dan volgt er: gebroken vliezen..Terwijl je alleen leuke dingen zoekt.. Dus ik verban internet op onzekere dagen gewoon voor mezelf. Dan zit ik ws te emotioneel in elkaar en ga ik mezelf ermee gek maken. En als ik het echt niet meer uithou, bel ik de verloskundige die me dan met alle liefde weer geruststelt.
Advies: ga NIET op google dat soort dingen opzoeken dat is zoooo slecht.. Je raakt alleen maar in die stress van die verhaaltjes van google.. Vriendin van mij zat in de stress over dat ze kanker had terwijl er niets aan de hand was door google! Dat ik geboren werd had ik ook navel streng om me nek maar IK LEEF tegenwoordig kunnen ze heel veel met al die technische aparatuur en kennis die ze hebben dus maak je asjeblieft niet zo druk! En volgensmij kijken ze bij de echo's ook naar de navelstreng en waar die zit.. Liefs
bij de eerste maakte ik me ook om alles zorgen pffff ik las dan weer een verhaal en dan dacht ik ojeee ik ben ook zover enz. daardoor kon ik weinig genieten van de zwangerschap. probeer je niet te druk te maken en gewoon te genieten het komt allemaal goed!!
Ik had ook de navelstreng om mijn nekje. En kwam gewoon met mijn navelstreng om als een sjaaltje thuis ter wereld. Niks aan het handje. Misschien helpt dat wat?
Ja ik herken dit helemaal, daarom vermijd ik dat soort topics ook. Toen ik rond de 12 weken echo had heb ik bewust niet gekeken in echo's en onderzoeken en bij 20 weken ook. Verder vermijd ik op dit moment ook de topics over zware bevallingen want ja die van mij komt langzaam aan dichter bij. En google gebruik ik al helemaal niet daar wordt je helemaal niet vrolijk van.
weet dat het dom is om dingens optezoeken, dit is mijn 3e zwangerschap, en bij deze zwangerschap ben ik erg onzeker en angstig om haar te verliezen in me buik, af en toe koop ik een leuk kleding setje om me wat opte vrolijken, en dan denk ik waarom doe ik dit nu pffff vk zei al tegen mij maak je geen zorgen alles komt goed we slepen je er wel doorheen, ze het vorige week nog een ctg voor me geregeld om me gerust te stellen, en de gyn gaat donderdag een echo maken om me te laten zien dat alles in orde is. gr kreeft
lees dat soort verhalen niet ik las hier over iemand die met 24 weken ofzo ook t kindje verloor nou kep tussen week 24 en 26 echt stresssss gehad ik wil zulke verhalen niet weten ook al weet je dat t kan gebeuren niet lezen haha laat ik t zo zeggen de kans dat zo iets gebeurd is 1 op een miljoen ofzo? ieder geval gebeurd gewoon niet zo vaak de kans dat je zwangerschap goed verloopt is groter dan dat t niet goed verloopt nou dat moet toch geruststellen
Je moet nooit Google je komt toch allemaal nare dingen tegen wand de goede verhalen worden niet op internet gezet
DAt gebeurt veel vaker dan je denkt hoor, dat er een navelstreng om het nekje zit. En heel af en toe gaat dat een keer niet goed en dan staat het op internet. Wanneer het wel goed gaat lees je daar niets over. Hier 2 keer om het nekje bij mijn oudste, een springlevend kind. De gyn was wel blij met een ks (andere reden), maar had aangegeven dat het anders ook wel goed was gekomen.