hoi hoi, Ik snap je onzekerheid heel goed!! Oktober 2012 positieve test...Mk bij 7 1/2 week zw. 1 periode ertussen en we zijn er helemaal niet niet mee bezig geweest. Na 1 week over NOD te zijn toch testje gedaan waaruit bleek dat ik weer zwanger was. Ben nu erg onzeker en ben al gelijk doorverwezen naar gyn. Moet woensdag gelijk komen ook al is het nog maar 6 weken. Dit is mn 2de MK en gyn wil dat ik onder strenge controle kom...Heb nu constant lage rugpijn, pijnlijke tepels en hele dagen misselijk en vreselijk moe!! Hoop dit te blijven voelen en dat het niet weer misgaat...We wachten woensdag en de komende 6 weken af of ons propje zitten blijft...Spanning en onzekerheid pffff
Ik snap je ongerustheid . Hier in augustus en okt 2011 mk . Eerste weken slopen langzaam voorbij, maar nu toch echt bevallen van een heerlijke meid. Ik gun t je van harte meid, knuffel
Gisteren ben ik terug bloed gaan laten prikken. Op 3w6d had ik 75 en nu op 4w6d zat ik al op 1341!!! Als ik zelf telde met het verdubbelen om de 2 dagen kwam ik uit dat ik gisteren zo rond de 600 zou moeten zitten en had me daarop voorbereid maar dit was natuurlijk veel beter nieuws!
Hey Noukytje, Hier een gelijkaardig verhaal. In feb gestopt met de pil. In november zwanger maar miskraam op 5/6 weken. 1 maand verplichte rust (cmv besmetting) en direct de volgende ronde zwanger. Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben en ik heb al een hele onrustige week gehad. Bij de goede bloedafnames was ik een uurtje of 2 gelukkige en rustig maar direct daarna weer ongerust. Ik moet terug vertrouwen leren hebben in mijn lichaam. Maar ik heb zo weinig symptomen en dat maakt het lastig. Maandag 4/2 hebben wij een eerste echo. Ik ga dan waarschijnlijk iets meer dan 6 weken zijn. Hopelijk zijn we snel maart en dan bereiken we de 12 weken grens!
Gefeliciteerd en wat is het lang wachten dan hè. Ik heb ook in okt. Een miskraam gehad en hoop dat het snel raak is.