Zwangere meiden van het PCOS deel 2-topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tummetje, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    #1 tummetje, 9 sep 2009
    Laatst bewerkt: 9 sep 2009
    Zo.. meiden, aangezien we ook een deel 2 topic in het PCO topic hadden, dan uiteraard ook een ZWANGER-topic!! :D

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje

April

Mei

20 - tummetje - eerste kindje - FV - ZH - wil geslacht graag weten

Afspraken
    07/10 - tummetje - eerste controle en echo

Buddylijst
    ..-..
    ..-..

Zo dames, meldt u aan! :D

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

#3 MyPrecious, 9 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2009

April

Mei

10 mei - MP - eerste kindje - wil geslacht graag weten
    20 mei - tummetje - eerste kindje - FV - ZH - wil geslacht graag weten

Afspraken
    24/09 - MP - eerste echo

Buddylijst
    ..-..
    ..-..

BV = Borst voeding
    FV = Fles voeding
    TH = Thuis bevalling
    ZH = Ziekenhuis bevalling

4. MyPrecious

Joehoeeeeeeee :D
    * zwaait

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hihi grappig.. jij 10 mei, ik 20 mei :D

zo.. nu heb ik niet zo het idee dat we én binnen komen vallen bij de meimama's én de lieve meiden van ons zwanger worden topic niet zitten te vervelen :)

6. MyPrecious

Ik vind het vooral moeilijk voor de meiden van ons pco clubje.. Zelf weet je hoe het is als iedereen maar zwanger wordt en jij niet. En toch wil je ook je eigen blijdschap nu kwijt. En je dingetjes. Maar hopelijk mogen ze hier allemaal snel komen!

Oh en wie weet komt jullie beeb nog eerder hahah die 10 dagen zegt niets eigenlijk hé. Zo leuk allemaal!
    Ik las dat je in oktober de eerste echo krijgt! Spanneeend :D .

7. MyPrecious

Waar ben je nouu :p . Weggelopen?
    Nou dan verplicht ik mezelf maar even tot het stofzuigen en opruimen hier.

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha sorrryyy was ff een banner uitzoeken.. maanden lang zie ik leuke voorbij komen.. en nu mag je er een uitzoeken en kan ik geen leuke vinden.. echt gaar haha

Vind het ook wel naar hoor.. ben zelf nu eindelijk blij.. en dan hoor je dat de ander zn dosis hormonen moet verhogen. En ik weet heel goed hoe dat voelt :( Hoop echt dat ze allemaal snel hier heen mogen komen!

Ja wie weet komt de beeb wel eerder.. ik ben al blij als we de echo halen.. 9 weken is nog zo ver weg :|

Hoe ver ben je als jij je echo hebt?

ik heb trouwens duchie en mars gepbt, dus hoop dat die ook nog komen

9. MyPrecious

Hahah ik heb ze ook ge-bpt :p .

Die banner staat je goed!! Deze had ik nog niet eerder gezien. Ik had dat ook met de banner uitzoeken. Nou heb ik deze in het roze maar :p zo gek ik denk echt dat het een meisje is..
    Maar we blijven duimen voor de dames, toch :D allemaal hierheen!

Oh ik ben 7w3d wanneer ik die echo krijg, ben aardig op tijd. Maar Tante Mars is nog eerder :p ben jaloeeeers.

10. MyPrecious

Maar ik ga nu eerst echt even wat doen, want anders blijft het erbij en dat moet niet :p .

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    haha, heb alweer een andere banner.. deze vind ik leuker..

je hebt ook lekker vroeg een echo! spannend!

ja..tante mars a.s. maandag al!!

ik ga even een tukkie doen.. ben zo moe.. wil de hele dag wel slapen.. echt erg :p

12. MyPrecious

Heerlijk ff slapen haha :D . Nou het opruimen ga ik later vandaag nog wel ff doen ik ben me toch misselijk. Ik dacht echt dat ik moest kotsen. Nou laat me dan liever kotsen dan de hele tijd dit gevoel in me keel te hebben haha bleeeh. :p Maar ik zeur niet hoor :D .

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He meiden, zag jullie berichtjes net pas!! Valt me nooit zo op als ik een prive berichtje heb hihi.
    Leuk een apart topic, al voel ik me er wel nog een beetje raar bij eerlijk gezegd. Wil de andere meiden neit buiten sluiten, maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel fijner... In het andere topic wilde ik eigenlijk liever niet zoveel over de zwangerschap schrijven...

Tummetje mooie banner hoor!! :D

En lees dat MP al misselijk is.. Ohoh! ;)
    Ik ben op t moment ook zo misselijk, en t lijkt wel met de dag erger te worden... Ik heb een overgeeffobie dus misselijk zijn is echt een groot drama voor mij. Haha. Maarja het hoort erbij. Had van de huisarts homeopatische dingen geadviseerd gekregen maar die helpen voor geen meter, helaas. Zonder overmatig overgeven krijg je geen normale medicijnen. Maarja dan maar veel in bed liggen, dan is het nog een beetje uit te houden...

Wat hebben jullie nog meer voor kwaaltjes? :D
    Mijn eerste kwaaltje (begon bij 2 dagen na NOD, de dag dat ik testte..) is groeiende borsten, pff. En ze stoppen maar niet! Zit nu al 1 cupmaat groter. Maar is niet erg want had niet zoveel en nu wel, haha!

Ik zal mezelf ff op t lijstje zetten!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven

April

19 april - Duchess - eerste kindje - BV - ZH - wil geslacht graag weten

Mei

Afspraken

17/09 - Duchess - Intake Verloskundige, 3e echo.
    24/09 - MP - eerste echo

Buddylijst
    ..-..
    ..-..

BV = Borst voeding
    FV = Fles voeding
    TH = Thuis bevalling

15. MyPrecious

@ Duchess, haaaaaa eindelijk!! Hahah. Ik denk dat het voor de andere meiden wel beter is dat we hier over zwangerschap praten, want ik kan me voorstellen dat niet-zwangeren er moeite mee hebben.. Wanneer ik een kutdag had dan vond ik het ook niet zo leuk om over een ander hun geluk te lezen.
    Naar wanneer je zo'n fobie hebt :( bleh. Nou dan neem ik het wel van je over hoor ;) . Kon het maar hé. Maar een goed teken dat je je zo belabbert voelt haha.

Hier kwaaltjes.. De misselijkheid en vanmiddag was die op z'n ergst dus ik denk dat het langzaam aan straks wel komt: het kotsen :p sorry. Voor de rest nog steeds wat pijnlijke borsten en tepels nu ook. En ze groeien hier ook :p dat mocht ook wel. En nog iets verschrikkelijks: ik krijg elke dag zo'n 3 pukkels erbij... VRESELIJK! Het was al een ongie kwaaltje, maar nu blijven ze maar komen en als er 3 weg zijn komen er 3 nieuwe bij. Wie kan ze weg sturen?

Verder.......... Kan ik niets bedenken.

Heb totaal geen zin in eten terwijl ik eerst wel een koe op kon, de 3e en 4e week.
    En nu zal ik thee gaan zetten (ja ja cafeine vrij ;) ) aanrader hoor: Pickwick fruit wellness. En dan zal ik even bij mijn mannetje gaan zitten, zometeen plat voor GTST heerlijk hahaha :D dat heb ik gemist.

En ik klets maar door he :p .

Vroeg me af of jullie -nog- gewoon koffie drinken???

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik drink geen koffie meer, en ook geen cola. Het is niet goed dus waarom zou ik het nog drinken. Over 7 maanden dan pakken we wel weer een bak koffie. ;)
    Al was ik laatst bij mijn nicht en die had hele lekkere cafeine vrije koffie... Misschien binnenkort eens vragen waar die vandaan komt.

En je hebt zeker wel gelijk het is ook moeilijk voor de rest. Ik vond het ook altijd heel moeilijk om te lezen dat de clomid bij iedereen werkte en bij mij niet. (en moet je zien, ik ben de eerste zwangere.. zo stom haha) Het zegt dus gewoon allemaal niks!

Je kwaaltjes klinken wel goed iig! ;)
    Dat niet kunnen eten had ik ook in de 5e en 6e week. Sinds vorige week heb ik alleen maar honger en word ik ook echt kots misselijk als ik niet elke 5 minuten wat binnen krijg. Zo stom.
    Dus ik blijf nu maar de hele dag door eten.

Zijn er al dingen waar jullie veel zin in hebben?
    Ik had de eerste tijd heel veel zin in komkommer en op het moment eet ik heel erg veel kaas! :D

Wij zijn vanavond lekker saampjes bij de mac wezen eten en naar de bios geweest! Was fijn! :)
    Ga nu naar bedje! Tot morgen!

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo duchie is er ook!!

ben weer wakker hoor.. mn hele lichaam voelt loom aan, ik durf te wedden dat als ik nu ga liggen ik weer weg ben.. dacht altijd dat het wel mee viel als vrouwen zeiden dat ze zo moe waren.. NOT haha
    Weer een testje gedaan.. had er nog eentje liggen van sensitest, en weer positief.. blijft leuk om te zien :D

Ik was al geen koffie drinker, maar nu helemaal niet... en raad eens waar ik zin in heb... koffie.. zo vaag gewoon. Normaal ben ik gek op tomatensoep.. maar gisteren zat ik met tegenzin mn bakje leeg te eten.. smaakt gewoon niet meer.. hebben jullie dat ook?

@boobs; nou.. ik had dus al een d cup.. en ik zag gisteren mn baas naar beneden kijken.. het is hem dus ook al opgevallen dat ze gegroeid zijn hahaha.. zou hem eigenlijk een mep in zn gezicht moeten verkopen.. mja.. :p

Ben trouwens 7w6d als ik de echo krijg, niet 8w6d.. scheelt toch een week he.. ga zo even googelen wat je dan eigenlijk ziet.. al een heel mensen of nog een stip haha :p

Ohhh morgen gaan we het aan mn ouders vertellen.. ben zo zenuwappig :D

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh wat me trouwens gisteren al opviel.. ik ben afgevallen :|

Heb nog steeds een buikje hoor.. maar al mn broeken gaan moeiteloos dicht.. :| Heeft dat weinig eten toch nog 1 voordeel :eek:

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden, sorry dat ik hier zo binnen val, maar ik ben van het 1e deel pco zwanger worden en zwanger zijn! Inmiddels is mijn zoontje alweer 9 maanden en hopen we op een nieuw wonder.

Gaaf he, zo'n eigen topic als je dan eindelijk zwanger bent! Ons topic is nog steeds erg hecht, we delen en lief en leed! En... iedereen van ons clubje is nu inmiddels bevallen of zwanger!! Gaaf he! Hoop dat jullie ook zo goed gaat en dat het hier snel druk wordt! Geniet lekker van jullie wondertjes!!

liefs Makkie

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

April

19 april - Duchess - eerste kindje - BV - ZH - wil geslacht graag weten

Mei

13 mei - Tante MArs - eerste kindje - BV - ZH - wil het weten

Afspraken

14/09 - Tante Mars 1e echo 10.20 uur
    14/09 - Tante Mars MvM 19.30 uur
    17/09 - Duchess - Intake Verloskundige, 3e echo.
    24/09 - MP - eerste echo

Buddylijst
    ..-..
    ..-..

BV = Borst voeding
    FV = Fles voeding
    TH = Thuis bevalling

Deel Deze Pagina