HAHA ooh dat is voor m'n mannetje niets.. Die is wel wat gewend met mij .. Wij moesten nu rekening houden met 4 weken omdat t ook vakantie is. Maar veel langer niet iig! Hier is het nog stil
Dat valt ook wel mee 4 weken. Bij de hema is 3 weken. Straks even proberen ben benieuwd. Maar mannetje is even zijn avondslaapje aan het doen.
Of alle 3 Ja ik ook.. kijk ook regelmatig ff hoe t met ze gaat.. Heb marjo dan wel weer op msn maar toch.. Wish ook maar die is weinig online.. En ellen pb ik zo nu en dan ff.. Die stoeltjes zijn heel heet ! Maar wish nog 5 dagen..dus we wachten vol spanning
Ja echt niet best.. doen nu zelfs zeer.. dat had ik nog niet eerder gehad.. Ach morgen weer normaal weer ! Dus dan zakken die voetjes ook wel weer af
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb, maar sommige hebben dat wel. Had alleen een heet hoofd!
Nou op het moment weet ik het niet. heb dr al paar dagen niet om msn gezien Maar als ze ongi is geworden, dan gaan ze in augustus verder in het ziekenhuis..
Ga je dan laten, hebben geboortekaartje gekozen, maar moet nu nog een versje zoeken of bedenken. Vrijdag moeten we onze keuze gaan bespreken en wat er allemaal moet opkomen!