Hm kreeg ik weer geen mailtjes ! Leuk geboortekaartjes. Die gaan wij deze week ook uitzoeken! Wordt ook wel eens tijd ! Met die voetjes komt het wel goed hoor Dank je wel Jij nog fijne avond en spreek je snel weer
ff vraag hoe hoog meont een baby hartslag nou liggen vraag me dat toch ff af aangezien die van ons zo laag is vroeg ik me af tussen hoe hoog en hoe hoog hij moet liggen snappen jullie het nog
He meiden, stelletje kletstantes! Hier valt het wel mee met de last van de warmte, heb er in ieder geval niet meer last van dan niet-zwanger. Nu een heerlijk verfrissend buitje hier. Hopelijk koelt het op de slaapkamer wel wat af, want dat kan ik dus niet, slapen met die warmte. Mijn mannetje vond mijn ontwerp voor het geboortekaartje ook helemaal super, dus nu nog 25 meter lint bestellen iemand tips voor een website? Ben nogal lui wat winkelen betreft namelijk Fijne avond allemaal, ik ga ff relaxen, ben alleen thuis (nou ja de kids zijn er ook maar die slapen al), en morgen een druk dagje weg voor het werk. Maar dan gelukkig alweer weekend, en dan nog 4 weken, jaja, we tellen af!
Wens hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk? Neej sorry geen tips.. Helaas.. FF googlen ! Neej warme slaapkamer houd ik ook niet van.. maar kan tegenwoordig makkelijker in warmte slapen als vroeger, dat scheelt weer .. Fijne avond nog.. En dan ga ik nu ook
hallo allemaal, bengeltje hartslag moet boven 130, jongetjes zitten vaak iets lager dan meiden Sam sterkte met de pootjes, veel hoog leggen en anders gezelli aan de steunkousen, wel ff opletten dat je geen spataders krijgt he! Natas, rot zeg van Chris, het mag nu toch wel eens mee gaan zitten! Mooie foto's gezien van buiken en babykamers, maar weet niet meer precies... Mooie klus voor volgende week kaartje afmaken, ontwerp zit in mijn hoofd, maar daar kan de drukker niets mee vrees ik... Groeten!
Nou zo erg is het nog niet met mn voetjes gelukkig ! Ze zakken wel weer af.. Beetje te veel gelopen en te warm vandaag denk ik ! Maar met voetjes omhoog slapen? ja dat gaat niet lukken als je inzulke rare standjes als ik slaap HAHA.. Nou nu ga ik afsluiten! DOEIDOEI! X
Softijsjes kun je beter niet nemen gedurende je zwangerschap ivm eventuele bacteriën. Waterijsje is beter.
ze zeggen zolang het apparaat vaak genoeg gebruikt word kan het geen kwaad dus ik neem ook gewoon softijsje en milkshake
haai kom nog eens even piepen Ischa en Sam... mss moet ik me dan maar eens gaan schamen want wat het sexleven hier betreft is er nog niet echt veel veranderd... elke dag 1 keer met soms een uitzondering of tussenlating van een dagje omdat één van de twee moe is ofzow... ben ik dan abnormaal ofzo :s ik dacht dat levertijd bij leembakker ook 3weken was... mss hangt het er allemaal beetje van af. geboortekaartjes heb ik me nog niet echt mee bezeggehouden wordt misschien eens hoogtijd... zo kga nog wat verderlezen en dan slapen... als dat nog lukt door dat verdomde onweer... x
Idd Inez. Tegenwoordig kan je in NL wel een normaal softijsje halen. Haal altijd wel ijsje waar het wat drukker is. Dus zo nu en dan een softijsje moet wel kunnen vind ik hoor ! HIHI Liz, nou lekker toch, geniet er lekker van ! Zoo verder goedemorgen hoor ! Ikke ook weer uit bed gerold. Al voel ik dat dit een mindere dag wordt, maar dat had ik wel verwacht. Gister is wat te druk geweest. Paar harde buiken gisteravond en voelde me ook niet zo lekker s avonds. Vannacht ook niet super geslapen, dus dat moet vanmiddag maar even ! Zo eerst met doggies uit en even hier wat opruimen en stofzuigen... Klimaat is nu weer normaal tenminste ! Iedereen fijne dag vandaan en tot spreeks
Ik ook, heb van 2 uur tot 6 uur wakker gelegen . Om 1 uur moet de auto naar de apk dus ben benieuwd, maar denk niet dat er veel mee is. Nieuwe banden hebben we er vorig jaar op gelegt en vorige week nieuwe remblokken. Liz pffffffff elke dag . Ik zal niet zeggen dat je niet normaal bent maar ik kan dat nu echt niet opbrengen hoor . En mijn buik zit al een beetje in de weg. Nou ik ga even de gordijnen terug brengen. heb nog geen keuze kunnen maken dus neem nog wat andere stalen mee. Er zijn er al wel 2 van de 3 afgevallen alleen ben ik nog niet helemaal tevreden over de kleur. Vandaag alweer 26 weken . Sam gefeliciteerd met je 28 weken
Ischa: Dank je wel Jij ook met je 26 weken ! En wat zei ik over het klimaat? Normaal? Nou echt niet? Stuk benauwde lucht hiero ! Nu heeft onze inbouwkoelkast ook nog eens herrie.. Heel irritant..
goedemorgen dames, wat heb ik een beroerde nacht gehad en niet van de warmte.... het heeft hier haast niet geregend dus het is ook niet echt afgekoeld.... moest vannacht wel 3 keer uit bed om te plassen en heb de hele nacht zowat weer last gehad van wat krampen in de buik. Verder is er nog geen enkel teken dat ik vandaag ga bevallen Ik moet zo eerst naar de vk en dan zal ik het wel eens vragen.
Hmm Liesje wat vervelend voor je zeg! Je zult zo langzamerhand wel doodop zijn van het niet slapen! Succes zo bij de vk.. Nou ik voel me ook niet lekker.. Beetje misselijk.. Weet even niet waar ik het moet zoeken.. dus nog maar even niet stofzuigen ! Zo maar even op de bank geloof ik ..
Nou heel wat gelezen, en daarom vergeet ik ook vast heel veel. Hier bij de leenbakker zeiden ze 2 a 3 weken levertijd, en of ze mochten bellen als ze eerder klaar waren...dus zal wel per filiaal verschillen ofzo. Hartslag van de baby hangt ook af of het kindje slaapt of druk bezig is. Is niet zoveel anders dan bij ons Als die kleine van ons slaapt dan is de hartslag erg laag, maar als ie wakker is schiet die omhoog tot 150. Alhoewel de hartslag nu alweer lager begint te worden omdat het kindje al wat ouder is Meiden die vandaag controle hebben, heel veel plezier! Hier is het ook lekker afgekoeld, heb nu het hele huis openstaan (was 24 graden, is ondertussen 21! jippie!)
Hier 4 weken omdat de vakantie erbij in zit hoor.. Anders duurt het idd ook korter ! Lekker.. Ach het huis is wel koel hier dat is het probleem niet.. nu ik nog