daarvoor geloofde ik er al niks van....ben trouwens wel dol op ananas kind zal wel eigenwijs zijn en ik zal wel overtijd gaan lopen
whahahahahahaha ja gister was het veelste warm pff vanavond ken ut wel? tis een super stuk kouder brrrrr
hahahahahahhaha zin maken mja das makkelijker gezegt dan gedaan. maar ff andere vraagje hoeveel zijn jullie nu aangekomen eingelijk ik ben bijna 15 weken en al 3,5 kilo zwaarder geworden belof dit wat voor de rest van de zwangerschap of ?
hoeft nog niks te zeggen hoor bengeltje ik heb tot nu toe ongeveer 9 kilo aangekomen en dat is redelijk weinig dus ik ben tevreden
ja daarom omdat ik nu al 3,5 ben aangekomen. denk akan het straks ook stoppen met zwaarder worden ? want meot zeggen dat ik echt nu bijna 1 kilo per week aan gekomen ben
het kan straks zomaar een paar weken stilstaan hoor ik heb ook een aantal weken gezeten op 5 kilo erbij
najah we zullen zien boven de 80 moet ik niet komen want dan kan me insuline weer flink gaan stijgen. dus we zullen dan rustig afwachten. heb net mooi ff de deur dicht gedaan vind het echt super koud geen zonnetje die er schijnt. maar ff liesje ? in enschede zitten toch 2 kruitvat winkels in de stad? meot namelijk daar heen had een super leuk baby pyama gekocht maat 50 in tiel maar kom ik thuis mis ik het broekje moet dus ruilen bij de klanderij in de stad. vandaar
Ook hier blijf ik nu redelijk constant, ben nu lichter of zwaarder afhankelijk hoe vaak ik 's nachts naar de wc ben geweest. Enne ik ben al 18 kilo zwaarder....wat volgens de boekjes redelijk veel is, maar ik had ergens een site gevonden die ook meteen je bmi meenam en daar stond dat ik 22 kilo aan zou komen.
nou ik vind het nu juist heerlijk zeg in de stad weet ik er eentje te zitten en die zit idd bij de klanderij, niet erin maar aan de buitenkant aan het van heekplein...dus aan de markt kant hebben ze daar die pyama nog wel dan?
ik vind het allemaal ook een beetje relatief dat ze zeggen gemiddeld komt een vrouw 10-12 kilo aan...het hangt helemaal van je lichaam af, en natuurlijk ook een beetje van wat je eet
nou ik moest dus met die bambino pyamatje daar heen gaan mochten ze deze niet meer hebben mocht ik andere uitzoeken als ik wilde anders geld terug want had klanten service gebelt en daar hadden ze ze no zeiden ze
ja dat heeft dus de klantenservice voor mij gedaan toen ik in de wacht hing want hier in hengelo hebben ze geen andere baby pyama en enschede klanderij dus veel van bambino en andere merken van de maat . heb 10 minuten gehangen en zij belde dus na enschede voor mij
goed geregeld... ik weet niet of ze ze hier nog op het winkelcentrum hebben, hier zit ook een kruidvat nl.