winkelcentrum in enschede noord in glanerbrug zit ook nog een kruidvat maar daar is het lastig komen met de auto want ze zijn daar met de weg bezig en je kunt de auto daar haast niet kwijt
ja ik weeet zuid te zitten glanebrug niet echt dan meot ik een gids mee nemen die me de weg wijst whahahahahahahaha. de stad weet ik ook nog net te vinden meer niet
dan moet je gewoon naar de binnenstad gaan dan kan je gewoon de auto in de parkeergarage zetten en dan bij het van heekplein eruit en dan zit ie in het rijtje bij miss etam en hunkemoller kan niet missen!
zal straks dan es gaan kieken vond deze zo leuk had er dus 2 verschillende maar wel van bambino 1 met en 1 zonder broekkie hehe kijk ze zeggen wel hoef geen pyama maar vind dat ook nie eens gek om aan te moeten trekken bij de kleine of ben ik nu gek?
Chris heeft nog steeds geen nieuws over zijn oog...... we blijven dus afwachten. Er zijn meer meiden die moeilijk slapen lees ik. Hier ook zo, niet zo zeer door de warmte maar wel doordat m'n rug en ribben pijn doen en ik geen houding kan vinden. Nou ja, gelukkig heb ik verlof! Lief kamertje Liesje! Jammer Zena dat je hier niet blijft. Maar ik snap het wel, ik schrijf in dit topic (en op een ander forum) wel mee maar ik hou de augustusmama's weer niet bij. Ik wens je ook een fijne zwangerschap en een wolk van een baby!
ik heb zo witte met konijntje erop daar mis broekje dus van en een witte met een schaap erop met tekst eromheen
hey lola haha ja nou ik mis het broekje dus hoop dat ze hem vanavond nog hebben zodat ik mocht ruilen anders word het een andere whahahaha ik vond ze zo schattig en denk waarom in een ander pakje om te slapen als er pyama'tjes zijn
Hallo Dames! Natas: vervelend dat je nog niets hebt gehoord van Chris zijn oog! Liesje: fijn dat alles goed was bij de VK, knus kamertje! Zo hier aan het werk! Beetje vreemde dag, zit de hele dag al op kantoor, kan ik alvast wennen voor over een maandje of 2 (dan mag ik geen huisbezoeken meer doen! uit veiligheid voor deze uk! ) Maar goed, leuk is anders, is vet chaos hier, we zijn inpandig aan het verhuizen! Blugh!
NAtas: Balen meid.. Bah ! Handige site.. er staat bij mij dat ik 14 kilo aan mag komen.. Nou ik stond gister op de weegschaal.. En ik was 78 kg... Dat betekent dat ik ineens 10 kilo aangekomen ben.. terwijl ik 2 weken geleden amper op 5 kilo aangekomen zat.. Hmmm... Nou ja.. kan ook zijn omdat ik gister wat vocht vasthield ! Zal er straks nog wel even op gaan staan.. Hmm net op tijd terug met de honden.. Dikke bui hier Maar koud is het hier echt nog niet!
natas ik had jou post gemist maar ik mag maar 14 kilo aankomen in maand 4 mag ik 69,25 wegen ik weeg nu al 69,3 woog hiervoor 65,8 najah ben voor mijn zwangerschap wel ff 29 kilo afgevallen
Zo Bengeltje! Knap meid! Gezellig allebei 14 kg aankomen .. Nou ja ik eet niet meer dan normaal.. Eerder meer fruit. Chips en zo taal ik eigenlijk niet naar.. Heel soms even. Dus wat dat betreft denk ik maar zo, als de kleine eruit is ben ik alweer een hele brui kwijt !
Ooh wij hebben ook weer wat gewonnen.. jahoe ! 4 personen bon gratis naar Slagharen.. Neej daar zat ik op te wachten Nou ja, vrienden van ons kunnen het wel gebruiken ! Laat die maar gezellig een dagje op stap gaan met z'n allen !
ja ik moest wel ik had last van me insuline die te hoog ewas daardoor werd ik niet zwanger dus in 5 week tijd 14 kilo afgevallen met streng dieet van internist geen aardappels geen rijst of past geen brood geen fruit heb dat 3 maand gedaan alleen een shake en stiekem soms 1 sneetje brood en savonds alelen groente met stukje vlees. en de eerste 5 weken was ik net een vaatdoek zo slap wel 14 kilo lichter de andere 15 kilo ging in 11 weken ben gestopt met dieet in december 2007 net voor ik voor de 2de keer zwanger werd werd dan wel BBz) maar ik wist dat ik zwanger kon worden. dus ja dan kan die 14 kilo er wel bij this voor goed doel
haha nee nadat ik gestopt was met het dieet heb ik 2 maand lang opneiuw moeten leren eten want alles wat ik die 3 maand gemist heb kon ik niet verdragen. veel overgeven en alles niets binnen houden daardoor viel ik nog meer af. dus moest na speciale dietiste toe om opnieuw te leren eten nou dan voel je je eigen dom hoor. maarjah nu gaat het weer goed en ik begin noooooooit maar dan ook nooit meer aan dat dieet al gaat de internist op zijn kop staan
HAHA... kan ik me voorstellen ja dat je je dan dom voelt.. Zo over 20 minuutjes zal ik even bij de paardjes kijken.. Ff met vriendin heen.. Even bijkletsen ! HAHA.. Ben gelukkig weer wat opgeknapt.. Wat een regenbui wel niet met je kan doen
regen? waar hallo stuur mij ook es wat regen heb gister en vanacht geen regen gezien hier en ik was toch echt wakker dikke raam open whahaha