Dank je wel Pippo. Ik hoop dat je lekker frietjes hebt gegeten. Ik hoop maar dat morgen mijn bloeddruk weer lager is anders moet ik weer meer medicijnen innemen . En krijg ik ook nog een mannelijke gyn die ik niet ken. Maar iemand van dit forum heeft deze man ook weleens gehad en het schijnt een aardig persoon te zijn.
Wij hebben ook gewoon een badje gekocht, nog wel effe gedacht aan een tummy tub, maar die is zo gehaald hadden we besloten als het kindje het badje niets vind. En daarbij zullen we het ook leuk vinden om met de kleine onder de douche te gaan of samen in bad...
Gewoon een standaard badje en een tunny tub. En verder zal de kleine straks ook wel gewoon mee onder de douche gaan. Vinden die kleintjes ook erg leuk. Oh Babyboom, heb er de vorige keer wel naar gekeken. Wanneer het nu ook weer herhaald wordt, zal ik wel naar de herhaling kijken. Ischa, succes morgen bij de controle. Ben zelf vanochtend nog op controle geweest bij de gyn en alles zag er verder goed uit. Kleine groeit nog goed, bloeddruk mooi laag, Hoef pas over 2 weken weer terug te komen. Pas daarna iedere week.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 6 jongens 9 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 04 juli Ischa gyn 07 juli Pippo 30 weken echo, luna Vlk 08 juli Anneke 20 weken echo, Mone VK 09 juli Ischa pretecho, 10 juli Jootje VK, Liesje VK 11 juli Lindaa Intake kraamzorg 14 juli Inez gyn 15 juli Bengeltje vk 16 juli Lindaa VK 18 juli Lola1982 gyn 21 juli Inez gyn 23 juli Sam vk 29 juli Inez gyn 04 aug Lindaa zw. verlof! 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 15 aug Jootje pretecho 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
wij hebben ook een gewoon badje op standaart en een tummytub. maar denk dat het ook wel mee onder de douche zal gaan of in het grote bad. vandaag de stad lekker in geweest en heb even weer wat kleding geshopt. een korte broek, driekwartsbroek en langebroek alles lekker in de opruiming gelukkig was het vanmiddag wat koeler. heerlijk gewoon. in huis is het nog aardig benauwd. Hoop dat ik vanacht nu eindelijk wel kan slapen. weltrusten allemaal
Goedemorgen dames! Bedankt voor de reacties. Denk dat wij ook voor een gewoon badje gaan.. Hier ook weer als een blok geslapen gelukkig! Wel jammer dat ik om 7 uur smsje kreeg en ik vervolgens niet meer kon slapen ! Maar goed, het idee is er ! Inez fijn dat alles weer goed was. Wel apart dat jij maar zo weinig heen hoeft. Ik moet nog 1x om de 3 weken en dan alweer om de 2 weken! En bij 36 weken elke week. Ennnn ja hoor, onze hond heeft weer wat. Nu heeft hij een ontstoken oog.. Gelukkig heb ik daar wel spul voor van onze JR.. Dus straks maar even behandelen..Heeft ie nog nooit gehad.. Gaat lekker met m !
Hi Sam, Ik zou nu ook om de week moeten komen, maar omdat ons kindje het goed doet en nog ruimte heeft om te groeien vond ze het beter om 2 weken later nog te komen.
Ach ja, als het goed gaat en het ligt goed, is die controle ook niet zoo spannend ! Het komt er waarschijnlijk vanzelf uit
Wel lekker hoor, ik krijg langzaam aan het gevoel dat ik weer op die vreselijke wachtbank beland ben en ik nu ipv 2 weken nu 5 weken moet wachten tot het begint. En net als toen ga je nu ook bedenken wat voor klachten je zou kunnen hebben, o jee ik heb wat meer harde buiken, m'n onderrug begint pijn te doen, zal het beginnen..... tjongejonge kan nog wat worden met me hoor die komende 5 weken....
Ja, idd.. Daar zat ik ook al aan te denken.. dan begin je weer opnieuw met die wachtbank .. maar goed, misschien valt het mee ! Nou ik zal de honden uitlaten! Tot straks! XX