tot straks, ik ga de katten van de buren weer wat aandacht geven....baasjes komen morgen weer thuis van vakantie
Goedemorgen Dames! Hahahaha, mone, moet wel lachen om hoe je dat zegt over die wachtbank! Lijkt me idd ook zeker zo! Dat ellendige wachten he?! Hier gaat alles nog ok! Hartje net weer even geluiserd met de angelsound! Over 2 weken pas naar de gyn! Vandaag wel even naar de huisarts, want mijn voeten en benen zijn dik en paars! En dat heeft wel te maken met die bloedstolling waarschijnlijk, want die klachten heb ik al wat vaker gehad, maar ga voor de zekerheid maar even naar de Huisarts! Fijne dag iedereen!
goedemorgen dames, hier hebben we ook gewoon een standaard badje met gewoon een leuke badthermometer erbij (gehaald bij zeeman voor nog geen 2 euro) Vind ze het niks mag ze mee onder de douche hier is verder nog weinig actie te bekennen, gisteravond en vannacht wel weer last van steken onderin de buik en harde buiken, maar nog steeds verder niks wat er op wijst dat er wat komen gaat. Mijn vent denkt dat het vandaag gaat gebeuren, heeft vanaf het begin gedacht, nou ik weet het nog niet hoor.
HIHI Laten we het hopen Liesje.. Mannen hebben wel eens een goed voorgevoel ! Hmm Lola klinkt niet goed idd!
Oh spannend Liesje ik hoop voor je dat je vent gelijk heeft. Ik lees strak wel even verder. Moet nu naar de gyn. brrrrrrr vind het wel weer spannend hoor. Tot straks
ik hoop ook dat mijn vent gelijk heeft...hier beginnen de krampen weer iets op te spelen maar nog niet echt noemenswaardig....
JAA, dat is logisch Ben ook erg benieuwd naar wat wij ervan gemaakt hebben ! Ik denk ook dat een eerste kindje ook het meest bijzonder is.. Alles is nog helemaal nieuw natuurlijk!
goed hoor...nog steeds niet bevallen ik zou wat gaan doen in huis maar ik kan niet achter de pc wegkomen
Achhh, vanmorgen hondje weggebracht naar de dierenarts... Zijn gebid wordt onder narcose schoongemaakt. Echt zielig als hij je zo aan zit te kijken als je weggaat!