Ik zou eigelijk ook moeten gaan strijken, maar ik heb echt geen zin! Moest vanmorgen ook vroeg op om onze hond weg te brengen, dus heb ik op mijn vrije dag niet eens uit kunnen slapen! (zielig he )
Ik heb zelf zo'n vermoeden dat ik voorbij de 40 weken ga. Ik was zelf 10 dagen te laat, en mijn man was ook te laat. Het hoeft niet natuurlijk, maar dan ben ik er vast op voorbereid (en meestal kloppen mijn voorgevoelens...)
nou ik ga er sinds het begin van mijn verlof iedere morgen samen met mijn vent eruit en ik ga daarna ook niet meer uit bed, dus ik ben doordeweeks elke dag om 7 uur op
Wat solidair met je mannetje! Die van mij gaat 5.30 uur op, dus als ik met verlof ga zal ik niet tegelijk opstaan denk ik...
Als straks de baby er is, zal ik nog wel vroeger op moeten als ik weer naar mijn werk ga... Nouja, we hebben het ervoor over. Ik zal dan ook wel 's avonds eerder onder de wol gaan!
Oh, bij de vk was trouwens alles goed. Mijn buik is 26 cm nu en mijn bloeddruk is 120/75. Netjes dus, hoewel mijn bloeddruk de hele tijd 100/55 geweest is, dus hij is wel hoger nu. Maar het grote voordeel is dat ik nu ook niet meer duizelig ben!
Geniet nog maar van je buikje en de bewegingen liesje! Ik mistte dat wel erg die schopjes enzo ne keer de baby eruit was!
ik geniet niet echt meer van de schoppen want die zijn echt pijnlijk ik ga nu echt wat doen, even boodschapjes doen en wat in huis tot later dames!