Leuk hoor Pippo ! Ook lief, die voetjes.. Wij moeten nog ff kijken.. Zullen vandaag even mappen halen !
Dank je Sam . Hoewel ik hem zo op de computer een beetje raar over vind komen. In het echt is hij veel mooier!
hey luna, ook weer achter de pc gekropen.... hier zijn de krampjes nog steeds aanwezig, ben net even boodschappen wezen doen maar ik heb het maar mooi kort gehouden
Hmm.. hoop het wel Hebben ze bij vk niet gekeken of er al iets in werking aan het zetten was? Nou ik ga eerst ff met honden uit..tot straks!
Hi Lindada, het is wel verstandig ook dan een vluchttas klaar te hebben staan. Stel je voor dat je met 36 weken al weeen krijg, moet je naar het ziekenhuis, of je begint thuis en moet halverwege alsnog naar het ziekenhuis dan is zo'n tas ook handig
Je hoort altijd van iedereen dat je het echt wel voelt als het zover is. Ik hoop voor je Liesje dat het alleen niet al te lang meer duurt!
Valt opzich wel mee. Alleen het binnenblad erin en het vogeltje erop plakken. Geen raar vouwwerk of lastige strikjes.
Alle kaartjes moeten toch nog gevouwen worden? wij moeten ook het "binnenwerk" erin gaan vlechten... vond dat al mee dan genoeg werk. enne kaartje zien jullie wel als het er is